Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aabLQt

 

Virker som samme bruk av mobilen som jeg har det der, noe blutooth, ca 1 time om dagen. Noen sms, en eller to korte samtaler. Jeg har det meste av musikk på spotify, så jeg lurer på om 16gb vil være nok plass

 

Får vel 32gb til rundt 3k på Google Play om jeg ikke husker helt feil. Jeg angrer litt på at jeg ikke la til noen hundrelapper og skaffa meg den.

 

 

3479.- for å være eksakt, bestilte en 32gb på fredag. Har en 16gb som enten blir solgt eller bare brukt for testing av roms og div :)

håper jeg får den imorgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er den røde fargen kul i virkeligheten?

Kjøpte den for to dager siden, den er NEONRØD med store bokstaver :p . På grensen til oransje. Ikke en "typisk" rød jeg så for meg da jeg valgte rød (bare tok esken og gadd ikke se på tlf). Skal ha deksel på den og har ikke noe imot fargen da, så det er ikke så farlig :) . Men den er ikke sånn Ferrari-rød om det er det du ser for deg.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Da var ny Nexus 5 endelig i hus :fun:

 

Samme her! :)

Første gang jeg ikke har bootet en ny telefon inn i stock rom :tease: bootet rett inn i fastboot, rootet den for så å flashe paranoid android ^^

Godt med litt ekstra plass. 32gb versjonen skulle vert tilgjengelig fra dag en.

Lenke til kommentar

 

Da var ny Nexus 5 endelig i hus :fun:

 

Samme her! :)

Første gang jeg ikke har bootet en ny telefon inn i stock rom :tease: bootet rett inn i fastboot, rootet den for så å flashe paranoid android ^^

Godt med litt ekstra plass. 32gb versjonen skulle vert tilgjengelig fra dag en.

 

 

Jeg har tenkt til å kjøpe den og gjøre det samme Er det PA som går for å være den beste ROM-en for N5?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hvis du ønsker stock Android med litt små forbedringer, ja. Jeg foretrekker PA da jeg vil ha noe stabilt framfor noe fylt opp med funksjoner jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

 

Da var ny Nexus 5 endelig i hus :fun:

 

Samme her! :)

Første gang jeg ikke har bootet en ny telefon inn i stock rom :tease: bootet rett inn i fastboot, rootet den for så å flashe paranoid android ^^

Godt med litt ekstra plass. 32gb versjonen skulle vert tilgjengelig fra dag en.

 

 

Jeg har tenkt til å kjøpe den og gjøre det samme Er det PA som går for å være den beste ROM-en for N5?

 

 

Jeg synes PA er fantastisk, spesielt pga "immersive mode". Kjører 300 DPI, immersive mode og Elemental X @2.5Ghz :)

Får 4-4,5 timer screen on time med den komboen. Veldig fornøyd

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg denne og det fungerer utmerket http://cdon.no/elektronikk/samsung/samsung-qi-wireless-charger-pad-for-samsung-galaxy-s5-black-p26677201

 

Forøvrig kan jeg meddele at jeg gikk til anskaffelse av en Nexus 5 i går og det er den raskeste tlf jeg har hatt. Har vært gjennom hele Galaxy S og Note serien + noen Sony telefoner men maken til flyt og fravær av lagging har jeg ikke erfart tidligere. Tlf overbeviser på alle punkt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...