Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer en nexus 5, men holder batteriet en dag med litt bruk?

Var litt lite som fryktet, får se litt på g2 å, den har vel ca samme specs så

Den holder som de aller aller fleste smarttelefonene i dag og det spørs helt på hvordan du benytter deg av telefonen, jeg er super fornøyd.

Jeg spiller Ingress som drainer batteri som vann og benytter meg av batteripakke i hverdagen så jeg legger ikke merke til normal drain uansett.

Akkurat kjøpt nexus 5 og er storfornøyd!!!!

Lurer på en ting som jeg trenger svar på fra noen som faktisk eier den...

Når man tar ned menyen fra toppen og

Skal se profilen, kommer et gammelt bilde fra en slettet gmail opp som profil bilde, og jeg får det ikke bort.... Irriterende

Profilbildet må du ordne via Google+, gi det litt tid og det vil dukke opp :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer en nexus 5, men holder batteriet en dag med litt bruk?

Var litt lite som fryktet, får se litt på g2 å, den har vel ca samme specs så

Den holder som de aller aller fleste smarttelefonene i dag og det spørs helt på hvordan du benytter deg av telefonen, jeg er super fornøyd.Jeg spiller Ingress som drainer batteri som vann og benytter meg av batteripakke i hverdagen så jeg legger ikke merke til normal drain uansett.

Akkurat kjøpt nexus 5 og er storfornøyd!!!!Lurer på en ting som jeg trenger svar på fra noen som faktisk eier den...Når man tar ned menyen fra toppen ogSkal se profilen, kommer et gammelt bilde fra en slettet gmail opp som profil bilde, og jeg får det ikke bort.... Irriterende

Profilbildet må du ordne via Google+, gi det litt tid og det vil dukke opp :)

Men jeg får det ikke fjernet så det ikke er noe profilbilde... :(

Lenke til kommentar

Noen som har Nexus 5 med root og sliter med å bruke apper som krever at mobilen/nettbrettet ikke er rootet? Jeg bruker Csports appen til å se 1. divisjon, og den krever at man ikke har en rootet mobil/nettbrett. Noen som har en løsning for dette?

Last ned Xposed & Rootcloak, da kan du velge om en app skal kunne se om telefonen er rootet eller ikke.

How to install Root Cloak Xposed Module

Step 1- Download and install Xposed Installer app on your rooted device

Step 2 – Download and install Root Cloak Xposed module

Step 3 – Open Xposed Installer and tap on Framework> Install/Update.

Step 4 – Go back and tap Modules and check Root Cloak.

Step 5 – At last reboot your device and after this open Root Cloak and start using it. Open the app and select the apps from the list and if you do not see the app you want to target then just press the + icon to add it.

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har Nexus 5 med root og sliter med å bruke apper som krever at mobilen/nettbrettet ikke er rootet? Jeg bruker Csports appen til å se 1. divisjon, og den krever at man ikke har en rootet mobil/nettbrett. Noen som har en løsning for dette?

Last ned Xposed & Rootcloak, da kan du velge om en app skal kunne se om telefonen er rootet eller ikke.

How to install Root Cloak Xposed Module

Step 1- Download and install Xposed Installer app on your rooted device

Step 2 – Download and install Root Cloak Xposed module

Step 3 – Open Xposed Installer and tap on Framework> Install/Update.

Step 4 – Go back and tap Modules and check Root Cloak.

Step 5 – At last reboot your device and after this open Root Cloak and start using it. Open the app and select the apps from the list and if you do not see the app you want to target then just press the + icon to add it.

Takk! :) Skal teste ut denne når 1. divisjon starter igjen 20. juli.

Lenke til kommentar

Ifølge Google vil Android "L"/den neste store oppdateringen bli den største på Android noensinne.

De skal også lage noen rimeligere mobiler med Vanilla Android og direkte oppdateringer fra Google

http://www.androidpolice.com/2014/06/25/io-2014-google-announces-android-one-for-emerging-markets-cheap-hardware-running-aosp-with-nexus-style-updates/

Også noe nytt i forhold til personvern

http://www.androidpolice.com/2014/06/25/io-2014-privacy-controls-are-coming-in-android-l-as-universal-data-controls-though-details-are-scarce/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...