Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Forresten, har dere alle sammen HP Print Service Plugin kjørende i systemet? Er blitt standard i Android siden 4.4. Er nok HP som har gitt Google litt penger for å inkludere det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen som vet hva soft-fokus i kamerafunksjonen gjør for noe? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ja, den fokuserer på en ting, (f.eks. en kopp) og så blir den i fokus slik at det rundt kan gjøres mindre klart. Når kommer egentlig 4.4.3? Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Android 4.4.3 kommer i følge amerikanske T-Mobile i dag. Versjon KTU84M. Samme dag som Apple har sin lanseringsfest :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) http://www.androidpolice.com/2014/06/02/t-mobile-begins-android-4-4-3-ota-rollout-nexus-5-2013-nexus-7/ Endret 2. juni 2014 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Noen andre med One Call som får "ingen tjeneste"? Jeg satt inn et tvilling-SIM i N5en, da fikk jeg "ingen tjeneste". Så da skiftet jeg tilbake til det SIM-kortet jeg hadde, og også der får jeg "ingen tjeneste". Hva faen skal jeg gjøre? Jeg må kunne ringe i morgen tidlig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 http://www.androidpolice.com/2014/06/02/t-mobile-begins-android-4-4-3-ota-rollout-nexus-5-2013-nexus-7/ Ingen update hos meg. Hvem styrer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Google, men de pleier å sende ut til et lite antall først og så flere og flere og til slutt alle. Det er for å passe på at hvis det er noe veldig galt så vil ikke alle ende opp med problemet. Tror det er 1%, 5%, 20% og 100% rekkefølgen er i. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan skrur man av autokorrekturen? Det er ubegripelig irriterende når den skal dele opp sammensatte ord. Det er jo nesten like ofte at den gjør om korrekt skrevne ord, som at den faktisk retter feilskrevene ord. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Swiftkey har tapt seg betraltelig og blir mer og mer upresist jo mer ord det lærer. Googles tastatur er mye bedre, spør du meg. Hvordan skrur man av autokorrekturen? Det er ubegripelig irriterende når den skal dele opp sammensatte ord. Det er jo nesten like ofte at den gjør om korrekt skrevne ord, som at den faktisk retter feilskrevene ord. Autokorrektur slår du av i settings - language & input, for så å trykke på settings på høyre side av tastaturet som er valgt (google keyboard hos meg). Trykk på Auto correction, og velg OFF. Kan la forslag vises likevel, så kan du heller velge de manuelt om du har bommet på noen bokstaver. I de andre instillingene kan du også velge kortere "long press delay", som er meget snedig. Endret 4. juni 2014 av Klykken- 1 Lenke til kommentar
tag'em Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hva synes folk om batterilevetiden på denne telefonen? Jeg har lyst til å prøve Nexus etter å ha hatt Samsung en stund, men samtidig er jeg utrolig lei av å måtte lade telefonen før dagen er omme. Jeg håper at oppdateringer kanskje har forbedret det som i utgangspunktet ikke var noe spesielt bra batterilevetid? (etter hva jeg har lest) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg lader min minst to ganger om dagen. Det skal sies at jeg er uten PC for tiden, så den blir veldig mye brukt. Men den har vel uansett ikke så veldig bra batteri. Endret 4. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
tag'em Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg lader min minst to ganger om dagen. Det skal sies at jeg er uten PC for tiden, så den blir veldig mye brukt. Men den har vel uansett ikke så veldig bra batteri. Takk for svar. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Min varer ca én dag, med rundt 3timer skjermtid, litt telefoni, meldinger, surfing og spotify/podcast. Jeg tar den fra lading i 6-tiden og setter den på lading klokka 22-23 igjen, med 5-10% igjen. Med lite bruk holder den nesten to dager. Etter jobb: http://i.imgur.com/JxGU8FR.jpg Screen: 47min. Endret 4. juni 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Synes min Nexus er langt bedre på batteri enn både min gamle S3 og S4 Active. Lader den hver kveld, men har greid over 1,5 døgn i nødstilfeller (med ganske mye bruk) Finnes det forresten en plass på innstillinger hvor man kan velge å vise batteriprosenten? Endret 4. juni 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Var en app som man kunne laste ned for å få sett prosenten øverst til høyre. Kjøre appen, endre innstilling og avinstallere appen igjen. Husker dessverre ikke navnet, men skal sjekke litt! Edit Denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.kroegerama.android4batpercent Endret 4. juni 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Tomt at det er hvit tekst. Så har liten nytte før man er nede på rundt 40%. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er jo ikke nødvendig å vite batteristatus før det nærmer seg kritisk, er det det da? Synes det er helt kurrant, jeg! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg bruker den tydeligvis mobilen alt for mye. Må lade den for andre gang i dag. Jeg har skjermlys på auto, men må kanskje skru lysstyrken helt ned. Noen andre tips til å spare strøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå