Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Forresten, har dere alle sammen HP Print Service Plugin kjørende i systemet?

Er blitt standard i Android siden 4.4. Er nok HP som har gitt Google litt penger for å inkludere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre med One Call som får "ingen tjeneste"?

Jeg satt inn et tvilling-SIM i N5en, da fikk jeg "ingen tjeneste". Så da skiftet jeg tilbake til det SIM-kortet jeg hadde, og også der får jeg "ingen tjeneste". Hva faen skal jeg gjøre? Jeg må kunne ringe i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Google, men de pleier å sende ut til et lite antall først og så flere og flere og til slutt alle. Det er for å passe på at hvis det er noe veldig galt så vil ikke alle ende opp med problemet. Tror det er 1%, 5%, 20% og 100% rekkefølgen er i.

Lenke til kommentar

Swiftkey har tapt seg betraltelig og blir mer og mer upresist jo mer ord det lærer.

Googles tastatur er mye bedre, spør du meg.

Hvordan skrur man av autokorrekturen? Det er ubegripelig irriterende når den skal dele opp sammensatte ord. Det er jo nesten like ofte at den gjør om korrekt skrevne ord, som at den faktisk retter feilskrevene ord.

Autokorrektur slår du av i settings - language & input, for så å trykke på settings på høyre side av tastaturet som er valgt (google keyboard hos meg). Trykk på Auto correction, og velg OFF. :) Kan la forslag vises likevel, så kan du heller velge de manuelt om du har bommet på noen bokstaver.

I de andre instillingene kan du også velge kortere "long press delay", som er meget snedig.

Endret av Klykken-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes folk om batterilevetiden på denne telefonen? Jeg har lyst til å prøve Nexus etter å ha hatt Samsung en stund, men samtidig er jeg utrolig lei av å måtte lade telefonen før dagen er omme. Jeg håper at oppdateringer kanskje har forbedret det som i utgangspunktet ikke var noe spesielt bra batterilevetid? (etter hva jeg har lest)

Lenke til kommentar

Synes min Nexus er langt bedre på batteri enn både min gamle S3 og S4 Active. Lader den hver kveld, men har greid over 1,5 døgn i nødstilfeller (med ganske mye bruk)

Finnes det forresten en plass på innstillinger hvor man kan velge å vise batteriprosenten?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...