Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker dere Chrome? Jeg har problemer med at enkelte sider, f.eks. VG og TV2 i blant tar en evighet å laste inn. Diskusjon.no f.eks. har jeg aldri noen problemer med.

Opplever samme problemet på min. Både på 3g og wifi. Chrome stable.

Lenke til kommentar

Allcast lar meg bare bruke intern musikk/GP Music, noe som gjør det til et dårlig alternativ, og ellers har jeg prøvd ørten apps, der AirAudio fungerte best, men langt fra optimalt. Ser ut som om den beste løsningen blir kablet.

 

Noen som vet hvordan man spiller musikken fra USB-porten fremfor minijacken, dersom dette er mulig?

Lenke til kommentar

Bruker dere Chrome? Jeg har problemer med at enkelte sider, f.eks. VG og TV2 i blant tar en evighet å laste inn. Diskusjon.no f.eks. har jeg aldri noen problemer med.

Har ikke det problemet. Har du aktivert noen av innstillingene under Bandwidth management?

Lenke til kommentar

Personlig er jeg misfornøyd fordi den har dårligere batteri enn min forrige. Jeg bruker den mye, og da må jeg lade den to ganger (minst) hver dag. I tillegg har den ikke ekstern minne, og jeg var så dum at jeg bestilte den med 16 GB (32 GB var ikke på lager). Utenom det er det jo en veldig god mobil for pengene. :)

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt fristet, men får ikke ut fingeren da min S2 fortsatt fungerer greit. Men jeg er fortsatt skeptisk til batteritid og til at det ikke går an å bytte batteriet og mangelen på eksternt minnekort. Kameraet har jeg skjønt er bedre enn det det var i begynnelsen. Er litt fristet av LG G2 også, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gå for. Snart er det feriepenger og jeg bør ha bestemt meg innen den tid. :confused:

Lenke til kommentar

Kan ikke tro at jeg fikk denne telefonen for kun 2495. Oppgradert fra S3, og den er ekstremt mer responsiv! Bruker telefonen ganske mye. Spotify, lydbøker, instagram, twitter ,3 mail kontoer og litt telefon og SMS. Dro den ut av kontakten kl 6 i morges, og nå er batteriet på 52%. Det synes jeg er bra! Kan anbefale denne.

Lenke til kommentar

Kan ikke tro at jeg fikk denne telefonen for kun 2495. Oppgradert fra S3, og den er ekstremt mer responsiv! Bruker telefonen ganske mye. Spotify, lydbøker, instagram, twitter ,3 mail kontoer og litt telefon og SMS. Dro den ut av kontakten kl 6 i morges, og nå er batteriet på 52%. Det synes jeg er bra! Kan anbefale denne.

Jeg gikk også fra S3 til Nexus 5. S3en var vel 1,5-2 år gammel, men jeg er ganske sikker på at batteriet holdt lenger på den (tatt i betraktning at jeg bruker Nesxus 5 litt mer). Du har ikke samme erfaring?

Lenke til kommentar

 

Kan ikke tro at jeg fikk denne telefonen for kun 2495. Oppgradert fra S3, og den er ekstremt mer responsiv! Bruker telefonen ganske mye. Spotify, lydbøker, instagram, twitter ,3 mail kontoer og litt telefon og SMS. Dro den ut av kontakten kl 6 i morges, og nå er batteriet på 52%. Det synes jeg er bra! Kan anbefale denne.

Jeg gikk også fra S3 til Nexus 5. S3en var vel 1,5-2 år gammel, men jeg er ganske sikker på at batteriet holdt lenger på den (tatt i betraktning at jeg bruker Nesxus 5 litt mer). Du har ikke samme erfaring?

 

Nei Nexusen har definitivt bedre opplevd batterikapasitet. Min S3 var bare et knapt år gammel også.

Nå bruker jeg ikke 4G da det ikke er dekning her jeg bor. Vet ikke om det har mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...