Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra det ene til det andre: jeg har fått Nexus 5 nå, og Nexus 7 fra før. Telefonen har begynt å laste ned alle appene fra nettbrettet og det ser litt vanskelig ut å fjerne disse uten at de reinstallermer seg.

 

Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt?

Lenke til kommentar

Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt?

Håper at Google finner ut noe fornuftig på Google I/O for slik det er pr dags dato er det en stor clusterfuck mtp akkurat dette :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fra det ene til det andre: jeg har fått Nexus 5 nå, og Nexus 7 fra før. Telefonen har begynt å laste ned alle appene fra nettbrettet og det ser litt vanskelig ut å fjerne disse uten at de reinstallermer seg.

 

Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt?

 

Gå inn på play store (på en enhet, ikke pc/desktop versjonen), der ser du at det er to arkfaner, installert og alle. Gå inn på alle og fjern de du ikke vil skal auto-innstallere seg. Appene kan ikke være installert på enheten ellers kan du ikke fjerne den fra alle, så det der er ganske kronglete å gjøre..

Lenke til kommentar

Ikke opplevd dette jeg. Men kameraet låser seg i tide og utide, hvis jeg lukker skjermen med Snapchat åpent.

Det problemet har jeg også, telefonen får ikke koblet til kamera igjen.

 

Bare jeg som syns max volum på spotify er veldig lavt? Hadde iPhone før og da hadde jeg så og si aldri på max. Men nå syns jeg ikke det er høyt nok til tider.

Lenke til kommentar

 

Ikke opplevd dette jeg. Men kameraet låser seg i tide og utide, hvis jeg lukker skjermen med Snapchat åpent.

Det problemet har jeg også, telefonen får ikke koblet til kamera igjen.

 

Bare jeg som syns max volum på spotify er veldig lavt? Hadde iPhone før og da hadde jeg så og si aldri på max. Men nå syns jeg ikke det er høyt nok til tider.

 

Slå av normalisering av lyd i spotify, så kanskje. Og ikke ha på det der "lydeffektgreiene".

Lenke til kommentar

Det er i det hele tatt merkelig at det tar så lang til å komme med en bug-fix.

Over fire måneder siden Google slapp 4.4.2.

 

Det er jo ikke sikkert det er Googles programvare som bugger. Hvis det er en tredjepartsapplikasjon som kræsjer, er det ikke opp til Google å rette det, er det vel? Det er ikke første gang det klages på at SnapChat får kamera-api'et til å stupe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...