lokmann Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Sprint annonserer oppdatering til Nexus 5. Android-versjon KTU84F. Så nå er det bare å vente på OTA eller en sideload-link :-) Endret 16. april 2014 av lokmann Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg tok valget og kjøpte Nexus 5 på tilbudet som var hos Komplett. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fra det ene til det andre: jeg har fått Nexus 5 nå, og Nexus 7 fra før. Telefonen har begynt å laste ned alle appene fra nettbrettet og det ser litt vanskelig ut å fjerne disse uten at de reinstallermer seg. Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt? Håper at Google finner ut noe fornuftig på Google I/O for slik det er pr dags dato er det en stor clusterfuck mtp akkurat dette 2 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Mulig ulike brukere vil gjøre susen. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fra det ene til det andre: jeg har fått Nexus 5 nå, og Nexus 7 fra før. Telefonen har begynt å laste ned alle appene fra nettbrettet og det ser litt vanskelig ut å fjerne disse uten at de reinstallermer seg. Noen apper vil jeg ikke ha på telefonen mens resten var veldig greit kom automatisk. Hvordan kan jeg fjerne de jeg ikke vil ha på Nexus 5 uten at de av installeres på Nexus 7 og omvendt? Gå inn på play store (på en enhet, ikke pc/desktop versjonen), der ser du at det er to arkfaner, installert og alle. Gå inn på alle og fjern de du ikke vil skal auto-innstallere seg. Appene kan ikke være installert på enheten ellers kan du ikke fjerne den fra alle, så det der er ganske kronglete å gjøre.. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Uha!!! Takk for det tipset. Skjønte ikke hvordan jeg skulle løse den der knuten. skal teste ut om en stund. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Kamera appen oppdatert seg? Nytt ikon, nytt grensesnitt.. Fungerer bra. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Det var jaggu på tide, Google! Google Camera: What's new, and a guide to the latest features -The only complaint you can make is that Google didn't release these features sooner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Noen som kan anbefale ett sånt treningsarmbånd til Nexus 5? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Noen som får FC når de prøver å enable HDR på den nye kamera appen til Google? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke opplevd dette jeg. Men kameraet låser seg i tide og utide, hvis jeg lukker skjermen med Snapchat åpent. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke opplevd dette jeg. Men kameraet låser seg i tide og utide, hvis jeg lukker skjermen med Snapchat åpent. Det problemet har jeg også, telefonen får ikke koblet til kamera igjen. Bare jeg som syns max volum på spotify er veldig lavt? Hadde iPhone før og da hadde jeg så og si aldri på max. Men nå syns jeg ikke det er høyt nok til tider. Lenke til kommentar
imZreed Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Noen som får FC når de prøver å enable HDR på den nye kamera appen til Google? har aldri opplevd dette Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke opplevd dette jeg. Men kameraet låser seg i tide og utide, hvis jeg lukker skjermen med Snapchat åpent. Det problemet har jeg også, telefonen får ikke koblet til kamera igjen. Bare jeg som syns max volum på spotify er veldig lavt? Hadde iPhone før og da hadde jeg så og si aldri på max. Men nå syns jeg ikke det er høyt nok til tider. Slå av normalisering av lyd i spotify, så kanskje. Og ikke ha på det der "lydeffektgreiene". Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Volumet kunne vært noen knepp høyere. Når jeg er på bussen så har jeg stort sett på høyeste volum (hører på podcast). Et lite irritasjonsmoment er varselet om hørselskade som kommer etter hver omstart... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Et lite irritasjonsmoment er varselet om hørselskade som kommer etter hver omstart... Den kombinert med at kameraet slutter å funke er ganske frustrerende. For måten å fikse kamerat på er nettopp en omstart. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er i det hele tatt merkelig at det tar så lang til å komme med en bug-fix. Over fire måneder siden Google slapp 4.4.2. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er i det hele tatt merkelig at det tar så lang til å komme med en bug-fix. Over fire måneder siden Google slapp 4.4.2. Det er jo ikke sikkert det er Googles programvare som bugger. Hvis det er en tredjepartsapplikasjon som kræsjer, er det ikke opp til Google å rette det, er det vel? Det er ikke første gang det klages på at SnapChat får kamera-api'et til å stupe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Det er visstnok bug i selve OSet. De har gitt beskjed om at det skal fikses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå