Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dette er det nærmeste jeg har funnet kilde: https://plus.google.com/107797272029781254158/posts/eQtDjPRKhkd Prøvde å spørre han på en artikkel, dessverre vet han ikke mere enn dette :/ http://www.androidpolice.com/2013/11/01/apk-download-google-keyboard-2-0-from-android-4-4-with-space-aware-gestures/#comment-1104991033 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Prøvde å spørre han på en artikkel, dessverre vet han ikke mere enn dette :/ http://www.androidpolice.com/2013/11/01/apk-download-google-keyboard-2-0-from-android-4-4-with-space-aware-gestures/#comment-1104991033 Spørs om den hadde blitt så mye billigere enn norsk utsalgspris i utgangspunktet. Telefonen koster 299£ i England, det er vel også uten mva? Med det som utgangspunkt havner den fort oppunder 4000,- selv fra Google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det vil uansett bli billigere da LG skal ha fortjeneste på selve mobilen imens Google satser på at du skal handle i Play Store og se på reklamer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Svaret jeg fikk fra LG Norge om de kom til å føre 32-GB: "Hei ...., I Norden, starter vi med å lansere 16GB-versjonen i svart. Vi vil komme tilbake senere med informasjon om hvorvidt vi vil selge den hvite versjonen eller 32 GB-versjonen. Mvh LG Electronics Norge" Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kommer Nexus 5 med trådløs lader, eller må dette kjøpes utenom? Hva koster i så fall den originale laderen? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det er ikke værre enn at prisbildet jeg ser hos grossistene indikerer at en kan forvente lavere pris når tilgangen etterhvert blir større enn etterspørselen. Det min erfaring når prisvariasjonene (blandt grossistene) er så store på nyheter som de er her. Så det blir spennende å se hvor mye LG kan levere fremover. Sånn som prisen er nå syns jeg G2 er et bedre kjøp (maskinvaremessig). Må ærlig innrømme at jeg ikke tok den om 3000 inkl mva helt alvorlig, siden du skrev det er en antydning.. Er det reellt blir det noe annet, antydning er en ting, tilbudt pris er noe annet.. Hvis dette er reelt er jeg enig i at prisen kan synke. Hvis den slår an og antakelig også skal lanseres på flere markeder, bl a India tror jeg det kan ta litt tid før prisen synker. N4 lå vel ganske stabilt på 4000 en god stund, hvis N5 slår an og samtidig også skal lanseres på flere markeder, bl a India tror jeg det kan ta litt tid før prisen synker Men, ikke noe er hyggeligere enn om prisen synker Er prisen lik med G2 blir det for meg litt smak og behag. knapper bakpå eller ikke? SD-kort eller ikke? Størrelse.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kommer Nexus 5 med trådløs lader, eller må dette kjøpes utenom? Hva koster i så fall den originale laderen? Kommer med kablet lader. Den trådløse er ekstrautstyr. Rundt 60$ om jeg ikke husker feil, for den trådløse altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Er prisen lik med G2 blir det for meg litt smak og behag. knapper bakpå eller ikke? SD-kort eller ikke? Størrelse.. G2 frister mere for meg akkurat nå pga den har mye større batteri, men så ser Nexus 5 mye bedre ut, den virker mere behagelig i hånden og den er en Nexus. Spørsmålet er om man kan flashe N5 ROMs på G2. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) G2 frister mere for meg akkurat nå pga den har mye større batteri, men så ser Nexus 5 mye bedre ut, den virker mere behagelig i hånden og den er en Nexus. Spørsmålet er om man kan flashe N5 ROMs på G2. Enig, N5 ser langt bedre ut. (hvertfall på bilder/video o.l.) Selv Samsung Galaxy 3/4 føles bedre og mer solid bygget enn LG G2. (tenker stort sett på baksiden nå...) Utenom det så ser G2 absolutt lekker ut, knallbra skjerm og litt kreativ plassering av volumknapper og knapp for å låse opp telefonen. Endret 1. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvis jeg kjøper nexus 5 i England. Har jeg noen form for garanti i Norge det første året? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hvis jeg kjøper nexus 5 i England. Har jeg noen form for garanti i Norge det første året? Nei, er nok ingen forhandlere osv. Som er intr. I å ta imot den. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jaja. Shit au. Men bestillte den akkuratt, men jeg la inn en kamerats navn på mitt kort i google wallet. Vil det skape problemer? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da er min Nexus på vei allerde, veldig imponert over Google denne gangen Tydelig forbedring fra Nexus 4 ifjor! Fremme hos min kompis på mandag, som sikkert sender den tirsdagen. Skal velge noen type prioritert mail derifra, så hvis jeg er riktig heldig har jeg den allerde neste helg! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jaja. Shit au. Men bestillte den akkuratt, men jeg la inn en kamerats navn på mitt kort i google wallet. Vil det skape problemer? Hvor mye betalte du i UK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ca 3200 kr. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvor mye betalte du i UK? Hvis den går igjennom, 2800 for 16 gb Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kjøpte meg 16GB versjonen igår for 3898HKD som tilsvarer i underkant av 3kNOK. Digger den! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Tenker dere ikke at 16GB er litt lite? Jeg har mye musikk offline i HQ (Spotify) som tar opp en god del plass min nåværende telefon hvertfall (Galaxy S2). Tror 16GB vil bli litt for lite. Endret 3. november 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det er et av mine største savn ved min Nexus 4. Lagringsplassen. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Tror jeg ender med å kjøpe N5, men hadde satt pris på å få lest anmeldelser fra The Verge og Amobil først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå