Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om den hadde blitt så mye billigere enn norsk utsalgspris i utgangspunktet. Telefonen koster 299£ i England, det er vel også uten mva? Med det som utgangspunkt havner den fort oppunder 4000,- selv fra Google.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det vil uansett bli billigere da LG skal ha fortjeneste på selve mobilen imens Google satser på at du skal handle i Play Store og se på reklamer.

Lenke til kommentar

Det er ikke værre enn at prisbildet jeg ser hos grossistene indikerer at en kan forvente lavere pris når tilgangen etterhvert blir større enn etterspørselen. Det min erfaring når prisvariasjonene (blandt grossistene) er så store på nyheter som de er her. Så det blir spennende å se hvor mye LG kan levere fremover.

Sånn som prisen er nå syns jeg G2 er et bedre kjøp (maskinvaremessig).

Må ærlig innrømme at jeg ikke tok den om 3000 inkl mva helt alvorlig, siden du skrev det er en antydning..

Er det reellt blir det noe annet, antydning er en ting, tilbudt pris er noe annet..

Hvis dette er reelt er jeg enig i at prisen kan synke. Hvis den slår an og antakelig også skal lanseres på flere markeder, bl a India tror jeg det kan ta litt tid før prisen synker.

N4 lå vel ganske stabilt på 4000 en god stund, hvis N5 slår an og samtidig også skal lanseres på flere markeder, bl a India tror jeg det kan ta litt tid før prisen synker

Men, ikke noe er hyggeligere enn om prisen synker :)

Er prisen lik med G2 blir det for meg litt smak og behag. knapper bakpå eller ikke? SD-kort eller ikke? Størrelse..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er prisen lik med G2 blir det for meg litt smak og behag. knapper bakpå eller ikke? SD-kort eller ikke? Størrelse..

G2 frister mere for meg akkurat nå pga den har mye større batteri, men så ser Nexus 5 mye bedre ut, den virker mere behagelig i hånden og den er en Nexus. Spørsmålet er om man kan flashe N5 ROMs på G2.

Lenke til kommentar

G2 frister mere for meg akkurat nå pga den har mye større batteri, men så ser Nexus 5 mye bedre ut, den virker mere behagelig i hånden og den er en Nexus. Spørsmålet er om man kan flashe N5 ROMs på G2.

Enig, N5 ser langt bedre ut. (hvertfall på bilder/video o.l.)

Selv Samsung Galaxy 3/4 føles bedre og mer solid bygget enn LG G2. (tenker stort sett på baksiden nå...)

Utenom det så ser G2 absolutt lekker ut, knallbra skjerm og litt kreativ plassering av volumknapper og knapp for å låse opp telefonen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Da er min Nexus på vei allerde, veldig imponert over Google denne gangen :) Tydelig forbedring fra Nexus 4 ifjor!

Fremme hos min kompis på mandag, som sikkert sender den tirsdagen. Skal velge noen type prioritert mail derifra, så hvis jeg er riktig heldig har jeg den allerde neste helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...