Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Bør en gå for Nexus 5 eller LG G2? Hørt at G2 har bedre batteri men at N5 tar bedre bilder. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 G2 har bedre batteri, også i praksis. Kamera har jeg ikke testet så nøye. Men hvis du er er noe opptatt av design og har øye for estetikk, velg Nexus 5, for G2 (og resten av LGs egne telefoner) har kanskje det styggeste og mest glorete grensesnittet som fins. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 G2 har bedre batteri, også i praksis. Kamera har jeg ikke testet så nøye. Men hvis du er er noe opptatt av design og har øye for estetikk, velg Nexus 5, for G2 (og resten av LGs egne telefoner) har kanskje det styggeste og mest glorete grensesnittet som fins. Nå kan jo grensesnittet skiftes ved et par tastetrykk da... 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå kan jo grensesnittet skiftes ved et par tastetrykk da...Fortell meg hvordan du ved et par tastetrykk får vekk den grusomt stygge statusbaren, innstillingsmenyene, låsskjermen om du har pin- eller mønsterkode, skjermbildet når noen ringer og så videre. Det hjelper ikke å bytte launcher og laste ned en ikonpakke når LG har bestemt at de skal appellere til barnehagebarn over hele linja. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Google jobber med 4.4.3 for Nexus 5 nå. Håper den ikke er langt unna! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Med I/O ikke så alt for langt unna tror jeg vi får 4.5 men det er hva jeg tror Oppdatering blir det nok uansett. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bør en gå for Nexus 5 eller LG G2? Hørt at G2 har bedre batteri men at N5 tar bedre bilder. Noen som kan bekrefte dette? G2 har mye bedre batteri, og bedre kamera. Eneste jeg ikke liker med min G2 er den glatte\glossy baksiden. Der er den svarte Nexus'n mye bedre. Grensesnittet til N5 mye bedre. For min del når jeg handlet ny telefon var batteri og skjerm prioritet 1, grensesnittet kan fikses om man gidder å bruke en halvtimes tid med feks launchers eller legge inn custom ROM. Lenke til kommentar
Tresfjording Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Fikk min Nexus 5 16GB i dag. Er positivt overrasket etter to år med Galaxy Note. Men ... Jeg har en trådløs lader beregnet på en Lumia 920. Den funker ikke på min nye NEXUS, gjør den? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en til min Nexus 5? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Laderen skal fungere på Nexus 5. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvis man skal ha trådløs lader så anbefaler jeg dt-601 fra nokia https://prisguiden.no/sok?pg-q=dt-601&n=0Funker bra med bumper og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Den offisielle er nok litt bedre da den har innebygde magneter, finnes sikkert noen norske nettbutikker man kan få kjøpt den i også. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Da kan jeg informere om at både Google Play Musikk og Google Play Film også fungerer i Norge! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Jeg hadde deaktivert disse appene siden de ikke fungerte i Norge. Måtte reaktivere og oppdatere dem, og ser nå at du har rett! Chromecast neste Edit: Amobil har skrevet om det også nå. Endret 18. mars 2014 av Pey'J Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Da var endelig knuste skjermen ordnet, var egentlig ikke så fryktelig vanskelig...bare helvettes nervøs under swappen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvor mye betalte du for ny skjerm? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Første skjermbytte mitt men jeg ville ha reservedeler i tilfelle et eller annet gikk feil. Kunne ha spart noen kroner og kjøpt bare skjermen+ramme, er ikke så alt for vanskelig: Lenke til kommentar
Fx-21 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har nettopp prøvd å roote N5en, men jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal installere SuperSU: E:Can't mound /sdcard. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har nettopp prøvd å roote N5en, men jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal installere SuperSU: E:Can't mound /sdcard. Noen som kan hjelpe? Hvilken recovery bruker du?? prøv å bytt evt og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Hvordan er egentlig utvalg på norske artister i Play (streaming)? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Visste dere at det går an å kjøpe Chromecast i Norge, uten at det er gråimport osv? Fikk tilfeldigvis mail fra Lefdal om at DE hadde i hvertfall. 290,- er kanskje litt i meste laget spør du meg da... Var det ikke $29 for én i statene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå