2bb1 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm, merkelig. Men du har kanskje ikke skiftet til ART? Isåfall: kan jeg bare gå tilbake til Dalvik uten at det tuller til appene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm, merkelig. Men du har kanskje ikke skiftet til ART? Isåfall: kan jeg bare gå tilbake til Dalvik uten at det tuller til appene? Ja, du får en lang oppstart hvor android oppdatere filene som trengs til å benytte seg av Dalvik. Uansett, ting kan se ut som at ART blir den nye standarden snart: http://www.androidpolice.com/2014/01/31/recent-aosp-commit-indicates-art-likely-to-replace-dalvik-in-upcoming-release-of-android/ Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg vurderer å selge min Nexus 5 16 GB. Hatt den i ca 4 uker. Tenkte jeg skulle heller kjøpe Sony z1 Compact da den er vanntett og jeg kan bruke den når jeg er ute å trener. Hvor mye kan jeg forlange for mobilen min? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 "Pent brukt, som ny" på Finn.no til 3.000kr. Alltid noen som pruter, så føler begge de har gjort en god deal. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Alle som har ringt meg i det siste har klaget på at det er lav/svak lyde fra meg. Noen som har fått samme klager? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har skjedd med meg et par ganger, men vet ikke hvorfor. Har nå et nytt problem: 90% av tiden så vil volum-knappene justerer av og til bare samtalevolum, selvom jeg ikke er i samtale. Dvs. jeg får ikke til å endre ringevolum eller mediavolum i spotify og youtube. Veldig plagsomt... :S Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Sjekket rundt på noen forum. Detter er vist et godt kjent problem.. Men ingen som har løsning. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Alle som har ringt meg i det siste har klaget på at det er lav/svak lyde fra meg. Noen som har fått samme klager? Jess samme her, prøvd å søke rundt og det virker som det er software feil på noise cancelling softwaren http://www.androidpolice.com/2013/11/27/bug-watch-some-nexus-5s-can-suffer-from-terrible-audio-quality-during-calls-and-recordings/ Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Trodde virkelig Google Now skulle være et mye mer batterisluk, men det er jo knapt merkbart at det står på! Kjekt! 2 Lenke til kommentar
Tresfjording Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Noen som vet om 32GB versjonen kommer til Norge, og i tilfelle når? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Noen som vet om 32GB versjonen kommer til Norge, og i tilfelle når? Jeg tviler. På samme måte som vi ikke fikk 8gb nexus 4 Lenke til kommentar
Tresfjording Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Noen som vet om 32GB versjonen kommer til Norge, og i tilfelle når? Jeg tviler. På samme måte som vi ikke fikk 8gb nexus 4 Hva med denne da? http://www.it24.no/google-lg-nexus-5-sort-32gb-lg-d820-ingen-las-binding-med-lader-micro-usb.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hva med denne da? http://www.it24.no/google-lg-nexus-5-sort-32gb-lg-d820-ingen-las-binding-med-lader-micro-usb.html Amerikansk modell (820) uten 4G/LTE her, den europeiske utgaven er 821. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hva med denne da? http://www.it24.no/google-lg-nexus-5-sort-32gb-lg-d820-ingen-las-binding-med-lader-micro-usb.html Ja jeg skulle sikkert presisert det. Det finnes gråimporterte modeller både fra USA og ellers i Europa (med "riktig" LTE). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Bruker swiftkey, i feks sms og epost-applikasjonen så foregår det stavekontroll, men denne stavekontrollen er engelsk, selv om jeg tar vekk egenslk om språk i google-keyboardet. Hvor får jeg satt opp dette? AtW Endret 19. februar 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Bruker swiftkey, i feks sms og epost-applikasjonen så foregår det stavekontroll, men denne stavekontrollen er engelsk, selv om jeg tar vekk egenslk om språk i google-keyboardet. Hvor får jeg satt opp dette? AtW Litt usikker på hva du spør om men jeg tror du mener noe i denne duren her: Endret 19. februar 2014 av b-real Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Det er layouten på tastaturet, jeg snakker om telefonens innebygde stavekontroll, som streker under ord med rød linje, sånn som i word feks. AtW Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Bruker swiftkey, i feks sms og epost-applikasjonen så foregår det stavekontroll, men denne stavekontrollen er engelsk, selv om jeg tar vekk egenslk om språk i google-keyboardet. Hvor får jeg satt opp dette? AtW Det ligger som en egen instilling øverst under Language and input. Det er altså ikke en del av tastaturenes instillinger. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Har et rart problem med youtube. Lyden henger seg av og til. Kommer en merkelig lyd i lite øyeblikk i ny og ned. Skiftet fra dalvik til art og tilbake. Også fjerna data og innstallert alle updates på nytt. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Får det samme på min S4 etter jeg la inn GE/Vanilla Android 4.4.2 på den, også i Spotify. Virker litt som lyden henger seg opp et lite øyeblikk, skjer ikke veldig ofte. Har riktig nok ikke testet bytte mellom dalvik og art, så tror ikke det har noen sammenheng, også sett flere har sånne problemer etter KitKat kom ut. Edit: Litt sånn lyd som når en PC som spiller musikk henger seg opp, bare at det bare er et lite øyeblikk, ikke sant? Endret 19. februar 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå