tommmy Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvor er det folk som kjøper fra England for å få 32gb-versjonen, bestiller fra? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Kjøpte min på engelsk google play. Handtec er vel et alternativ. Endret 16. januar 2014 av Barabbas 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) wtf? Ikke mulig å spille av .wma filer?! Edit: Funket med VLC player. Endret 16. januar 2014 av MrLuni Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Da var mitt Nexus i hånda, og jeg er strålende fornøyd. Ett lite spm: hvordan får jeg opp batteriprosenten øverst på skjermen? Ettersom jeg er på hytta og det er tidvis dårlig dekning så hadde jeg ikke lyst til å lese gjennom tråden for å finne svaret. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Da var mitt Nexus i hånda, og jeg er strålende fornøyd. Ett lite spm: hvordan får jeg opp batteriprosenten øverst på skjermen? Ettersom jeg er på hytta og det er tidvis dårlig dekning så hadde jeg ikke lyst til å lese gjennom tråden for å finne svaret. https://play.google.com/store/apps/details?id=de.kroegerama.android4batpercent Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 huh? Må man installere en app for det? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Alternativet er å sveipe ned notification-fanen med to fingre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Why I love CyanogenMod: Dette er ifra M2 build. Det er en endring på akkurat dette med flere valg av ikon-typer i de siste Nigtlyene men jeg er plaget med reboots så jeg får ikke vist dette :\ Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 huh? Må man installere en app for det? Installer appen --> skru prosenten på i appen --> avinstaller appen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 men jeg er plaget med reboots så jeg får ikke vist dette :\ Sikkert fått det med deg, men det skal være fikset nå! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 huh? Må man installere en app for det? Installer appen --> skru prosenten på i appen --> avinstaller appen Jeg liker Android som konsept, og har prøvd å bruke Android flere ganger, på flere forskjellige enheter, også Nexus-enheter. Gang på gang har jeg gått tilbake til iOS. Jeg orker ikke være nødt å flikke på OSet for å få det som jeg vil. Android er bra, men kan bli bedre. Forhåpentligvis blir det det også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Jeg liker Android som konsept, og har prøvd å bruke Android flere ganger, på flere forskjellige enheter, også Nexus-enheter. Gang på gang har jeg gått tilbake til iOS. Jeg orker ikke være nødt å flikke på OSet for å få det som jeg vil. Android er bra, men kan bli bedre. Forhåpentligvis blir det det også. Smak og behag. Når jeg installerer et hvilket som helst OS, Windows, div Linux distroer osv så er det ALLTID noe fikling som må til, heck, jeg fikser even på andre sine pc'er og deres operativsystem. Endret 19. januar 2014 av b-real 1 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Mitt problem med ios er jo nettopp at det IKKE er som jeg vil ha det... Mangler så mulighet til å tilpasse. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Mitt problem med ios er jo nettopp at det IKKE er som jeg vil ha det... Mangler så mulighet til å tilpasse. Og når du først går til steget for å tilpasse med en jailbreak så motarbeider Apple/iOS så disse endringene blir fjernet ved en hver oppdatering. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) DETTE, er blitt et forbanna irritasjonsmoment! Kameraet slutter å fungere 10-15 ganger daglig. Hovedsaklig ved bruk av Snapchat. Tips til fiks/workaround? Endret 20. januar 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Problemet ligger i Snapchat applikasjonen og "alle" Android brukere plages med det. Mener å ha lest at å bruke en alternativ Snapchat app som f.eks denne vil hjelpe. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2318103 Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 For meg hjelper det mye at jeg går til hjemskjermen før jeg skrur av skjermen. Skrur jeg av skjermen med Snapchat åpen, skjer det ganske ofte når jeg skrur på igjen skjermen. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Fant ut det jeg også. Men så distré som jeg er blir dette fort glemt i det man nudesnaper til kjerringa og slikt. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Noen som har testa Ubuntu på mobilen? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Da var mitt Nexus i hånda, og jeg er strålende fornøyd. Ett lite spm: hvordan får jeg opp batteriprosenten øverst på skjermen? Ettersom jeg er på hytta og det er tidvis dårlig dekning så hadde jeg ikke lyst til å lese gjennom tråden for å finne svaret. Går ikke med stock Android. En av ulempene. Du må laste en app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå