b-real Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Og der var APK ute: http://goo.gl/U8DKrv Tho, kanskje vente litt, jeg fikk en Google Confidential etter installasjonen: Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Hva mener du med "Google Confidential"? EDIT: Aha, ikonet ja. Merker du noe annet enn at ikonet har denne teksten? EDIT2: Får bare beskjed om at jeg ikke kan åpne filen... EDIT3: Ordnet seg med en annen mirror. Fikk ingen "google confidential" jeg. Endret 10. januar 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 *#*#4636#*#* LG-launch code. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Oppdatert play tjenester til 4.1. Fikk ingen "confidential" merke på logoen. Stock android. Betyr dette at jeg skal kunne bruke Google Now uten at den suger for mye strøm? Endret 12. januar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Så vidt jeg har tolket det så ja. Confidential er vel bare noe troll fra Google. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har hatt google now launcheren siden jeg fikk telefonen. Kan ikke si at den oppleves som en strømsluker... Har også wifi på hele dagen etter updaten som påpekt som en bug. Har heller ikke merker batteridrain som følge av det. Har >60% strøm når jeg kommer hjem fra jobb. Kan nevnes at jeg også bruker Dynamic Notifications og PGM som konstant sjekker sensorene og aktiverer skjermen. Dere som sliter med batteritiden burde se litt på appene dere har installert. Skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere får så lite ut av batteriet. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Noen som vet hvorfor ikke min Nexus 5 kommer opp på pcen? Plugger den i, men den begynner bare å lade :S Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Manglende drivere tipper jeg. Sjekk Device Manager. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Den kommer frem som ADB device, men dukker ikke opp i filutforsker. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Denne videon viste hvordan jeg kunne fikse det: http://www.youtube.com/watch?v=LirXNHRsGJE Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nexus 5 frister. Har et par spørsmål: 1. Hvordan er batteriet på Nexus 5 sammenlignet med iPhone 5, brukt under samme forhold, og med noenlunde samme bruksmåte? 2. Gode forslag til å synke musikk og spillelister med Mac/iTunes? Noe som faktisk fungerer? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Får en del meldinger der det står "Sim kort satt i. Start telefonen på nytt for å tilgang til nettet". Jeg har ikke rørt sim kortet, og det går bra å ringe eller sende SMS selv om jeg ikke starter telefonen på nytt.. Noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nexus 5 frister. Har et par spørsmål: 1. Hvordan er batteriet på Nexus 5 sammenlignet med iPhone 5, brukt under samme forhold, og med noenlunde samme bruksmåte? 2. Gode forslag til å synke musikk og spillelister med Mac/iTunes? Noe som faktisk fungerer? http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/3 Google Play music. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 *knegg* Windows? Jupp. Kjent problem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei jeg har aldri hatt dette problemet da jeg skyr Microsoft som vinden og kjører Linux. Windows og drivere er så og si alltid et problem. OTB støtte Linux <3 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/3 Google Play music. Takker så mye for svar! Det er mulig batteriet ikke er så ille som det blir fremstilt i enkelte tester. Selv bruker jeg mobilen ganske moderat, men det går en del batteri på jobb, der det er dårlig dekning. Jeg bruker for tiden iPhone 5. Når jeg går på jobb 07.30 er den helt oppladet. Det er 60-70% igjen når jeg kommer hjem 15.30. Så dersom Nexus er noenlunde som det, er det helt godkjent. Kameraet fikk tyn da telefonen kom i handelen, men takket være en oppdatering - som kom raskt - ble kameraet betraktelig bedre. Når det gjelder Google Play Music, fungerer den greit, men den oppdaterer vel ikke musikken i spillelistene, dersom man endrer det i iTunes. Jeg la til tre låter i en spilleliste i iTunes, men disse sangene var ikke å finne i samme spilleliste som GPM i sin tid hadde lagt inn på telefonen. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Den kommer frem som ADB device, men dukker ikke opp i filutforsker Dersom jeg kobler telefonen til en USB 2.0-port så dukker telefonen opp. Men om jeg kobler den til en USB 3.0-port så dukker ikke telefonen opp i filutforsker som MTP, men om jeg skifter til PTP dukker den opp. Merkelig. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Finnes det en enkel rooting metode alla oneclickroot til nexus 5? Vil bare ha Adaway og et par andre apper som krever root. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Anbefaler deg egentlig å holde deg unna toolkits, men kjør på. http://www.wugfresh.com/nrt/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå