Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dobbelpost, jeg kjøpte akkurat N5 for andre gang og er mer fornøyd med kamera nå så denne gangen beholder jeg den.

Anyway, jeg prøver å finne denne i 1080p men av en eller annen grunn finner jeg den ikke. Noen som har sett denne før? For den jeg endelig fant var av horrible kvalitet.

post-235098-0-30219500-1387304941_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dobbelpost, jeg kjøpte akkurat N5 for andre gang og er mer fornøyd med kamera nå så denne gangen beholder jeg den.

Anyway, jeg prøver å finne denne i 1080p men av en eller annen grunn finner jeg den ikke. Noen som har sett denne før? For den jeg endelig fant var av horrible kvalitet.

Søkte opp bildet på google, og fant en som var 1920x1080. Men husk på at det blir feil ift. mobilskjermen, for den er 1080x1920 :p

http://www.wallpaperlinux.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7918&g2_serialNumber=1

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har dere noen triks for å legge inn tredjeparts-lyder som SMS-lyd? Det jeg erfarte var at om jeg satte den til å være notifikasjonslyd, så kræsjet noe med android og media. Måten jeg gikk frem på var at jeg åpnet ES File Explorer, og satte den som notifkasjonslyd derifra.

Lenke til kommentar

La akkurat merke til at telefonen registrerer brikken i #Ruter kortet mitt. Noen som vet om det er en måte å lese informasjonen på og få den på skjermen?

Edit: Eller det er vel sannsynligvis kryptert når jeg tenker meg om..

Endret av Barabbas
Lenke til kommentar

Har dere noen triks for å legge inn tredjeparts-lyder som SMS-lyd? Det jeg erfarte var at om jeg satte den til å være notifikasjonslyd, så kræsjet noe med android og media. Måten jeg gikk frem på var at jeg åpnet ES File Explorer, og satte den som notifkasjonslyd derifra.

Legg filen i mappen som heter notifications. Så kan du velge lyden på innstillinger.

Lenke til kommentar

Det kan jo være det står hvor mange ampere osv du trenger, så kan du bare en ny, i stede for en adapter...

Problemet løst med en adapter ifra Clasern:

8872061534238.jpg

http://www.clasohlson.com/no/SKROSS-World-to-EU-reiseadapter/36-4797

99kr og fungerte som fjell. Plutselig fikk jeg anledning til å bruke lader ifra Nexus 10 samt Nexus 5. Klager ikke :p

La akkurat merke til at telefonen registrerer brikken i #Ruter kortet mitt. Noen som vet om det er en måte å lese informasjonen på og få den på skjermen?

Edit: Eller det er vel sannsynligvis kryptert når jeg tenker meg om..

NFC-reader.

Du får opp en del slike relaterte ting men informasjonen som du får ut er ofte så som så etter hva jeg selv har erfart.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...