Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Er ingen "restart" funksjon på stock Android dessverre.

Skal du ha det så kan du begynne å vurdere CyanogenmMod f.eks som faktisk gir deg slike muligheter samt 121125125125 andre ting å velge imellom :)

Blant annet volume-rocker kan benyttes for å bytte track mens telefonen ligger i lommen. En av de alternativene jeg savner mest ifra Stock Android og til CM.

Hadde faktisk CM for en liten stund på min Galaxy S2. Muligheten for å bytte sang uten å låse opp noe som helst, kun holde inne volumknappen var ganske så smart. Quick settings var også en fin-fin funksjon.

Føler det er litt rart å gå fra stock vanilla til CM når man får raske oppdateringer når man har en Nexus-enhet. Men enig med deg i at CM er bra og det gir mange muligheter som man ikke har med stock.

Megaoctane: LED-lyset kan styres ved bruk av appen Light Flow Lite. Den er gratis så det er noe begrenset hvor mange apps den støtter, men den kommer også i en betalingsutgave for å støtte flere apps.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LED-betjening er også en ting som er innebygget i CM.

Darnit, tror jeg blir nødt til å prøve 11 nightly builds om ikke så lenge. Utifra Changelogs så ser det ikke så fryktelig ustabilt ut: http://www.cmxlog.com/11/hammerhead/

Skulle gjerne ha prøvd QI-laderen som jeg fikk for noen dager siden, kan ikke ta den i bruk da pga jeg også har kjøpt en til kvinnfolket så jeg må vente til hun reiser nordover før jeg får tatt den i bruk :(

Lenke til kommentar

Elsker stock android. Notification lyset er smart. Slipper å så på skjermen for å sjekke om noen har ringt/sendt melding mens jeg har vært borte fra telefonen.

Hørte noe om at dette lyset kan ha flere farger?

Du kan teste denne. Gir en smak av MotoX sitt aktive display. Har blitt unaturlig for meg å ikke ha notifications på denne måten nå

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.greatbytes.activenotifications

Lenke til kommentar

Og om du ikke bor sentralt i en større by er det vel mer eller mindre ubrukelig, annet enn å minne deg på avtaler og slikt. :) Og ja, batteriet tappes fort.

Google Now er utrolig mye mer nyttig i en del andre land. Byen jeg bodde i i Spania hadde integrert kollektivtrafikken i Google Maps, og da blir den med en gang supernyttig. Og når jeg var i USA var den veldig kjekk, med kollektivtrafikk og mye annet snacks.

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Tvinger hun deg til å ikke bruke CM? :rofl:

Nei nei, førjulsstress og avreise om ikke så lenge og jeg får huset for meg selv.

ME-TIME! :p

Google Now er utrolig mye mer nyttig i en del andre land. Byen jeg bodde i i Spania hadde integrert kollektivtrafikken i Google Maps, og da blir den med en gang supernyttig. Og når jeg var i USA var den veldig kjekk, med kollektivtrafikk og mye annet snacks.

Google now funker da med kollektivtraffikken i Oslo og Akershus i allefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...