Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min Meenova SD-kort leser (OTG) i dag og tenkte å teste denne litt.

La over to videofiler på Meenovaen, åpnet via Nexus Media Importer (har ikke rootet, så derfor ikke Stickmount)

EDIT; stock android leveres visst ikke med en videospiller til litt diverse formater.

Prøvde igjen nå med BSPlayer og da funket det.

MX Player funker hvertfall ikke på 4.4.2.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Annet alternativ kan være VLC for eksempel :)

Ikke verdens mest beste UI men får jobben gjort.

Takk for forslaget!

Jeg testet forøvrig høyttalerne litt i går kveld og jeg må si det er en markant forbedring (i volum) fra 4.4. Fokusen på kameraet er i tillegg også greit forbedret.

Herlig at Google tar tak i problemene med telefonen sin såpass raskt, var ikke mange ukene siden flere anmeldere påpekte at kameraet var middels.

edit: VLC funket mye bedre enn BSPlayer, takker for tipset! :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Bruker alle en eller annen case på telefonen? Bare la telefonen på bordet, og den suger til seg støv...

Jeg kjøpte dette coveret hos ShopAndroid.com på Black Friday salget (25% ekstra rabatt).

Fikk det i postkassa etter 10 dager.

Cruzerlite Bugdroid Circuit Case (Teal)

post-4862-0-26026200-1386837042_thumb.jpg

Var redd det skulle være for mykt og slapt, med det er det heldigvis ikke. Sitter godt, ikke for tykk og øker ikke vekten for mye. Pen farge og morsomt med "kretskort"-looken bak :p Alltid gøy å ha noe som ikke "alle andre" har. Qi-lading fungerer med dekselet på. Teksturen bak gjør den enda bedre å holde i.

Lenke til kommentar

Det vet jeg, men det er vel nesten ikke nødvendig når telefonen har så lite batteri uansett. Kommer jo til å bli slukt på 1, 2, 3.

Nei, der tror jeg du tar helt feil, se test ifra Anandtech f.eks, er ganske jevnt over godt batteritid.

Men har du ikke behov for 4G så skjønner jeg det, jeg har den amerikanske versionen og det gjør ikke så mye egentlig, det spørs kanskje litt på bruksmønsteret ditt :)

Lenke til kommentar

Min telefon er tilkoblet to Google-kontoer med mye trafikk, to IMAP-kontoer som blir sjekket hver 30 min, Skype, Facebook Messenger, Zendesk client og muligens én til chat-klient jeg har glemt, er tilkoblet 4G og wifi 95% av tiden og bruker Google Now. Den bruker omtrent 2% i batteri i timen, i går var jeg på 70% etter litt over 16 timer siden forrige lading. Jeg er nå etter 7 timer på 91%.

Det blir vel i teorien omtrent 2.5 døgn maks, bedre enn mange andre Android-telefoner jeg har brukt i det siste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...