lokmann Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Takk for de falske forhåpningene ... Virket ikke :PVirket på første forsøk for meg. Prøv igjen :-) Endret 11. desember 2013 av lokmann Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da fikk jeg selv 4.4.2 oppdateringen på tlfen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Tror jeg må gå til innkjøp av denne: http://ca.shopandroid.com/lg-hardshell-black/4A123A16462.htm Søkte opp modellnummeret (CCH-250) og fikk opp flere norske butikker som hadde det i sortimentet sitt, men uten bilder eller ETA. Kjøper du den hvite vil telefonen bli mer eller mindre lik en original hvit Nexus 5. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er det noen du kan anbefale? Eller sånt er kanskje ikke lov her? Prøv denne tråden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1978281&page=27 Så står det vel litt forover i tråden. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fikk også 4.4.2 nettopp, har ikke sjekket høyttalerne enda, men fikk hvertfall oppdatering på vanlig vis. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fikk nettopp 4.4.2 her også. For meg virker det som om lyden er blitt bedre, og kameraet klarer faktisk å fokusere nå. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Jeg fikk min Meenova SD-kort leser (OTG) i dag og tenkte å teste denne litt. La over to videofiler på Meenovaen, åpnet via Nexus Media Importer (har ikke rootet, så derfor ikke Stickmount) EDIT; stock android leveres visst ikke med en videospiller til litt diverse formater. Prøvde igjen nå med BSPlayer og da funket det. MX Player funker hvertfall ikke på 4.4.2. Endret 11. desember 2013 av Xtra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Annet alternativ kan være VLC for eksempel Ikke verdens mest beste UI men får jobben gjort. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Annet alternativ kan være VLC for eksempel Ikke verdens mest beste UI men får jobben gjort. Takk for forslaget! Jeg testet forøvrig høyttalerne litt i går kveld og jeg må si det er en markant forbedring (i volum) fra 4.4. Fokusen på kameraet er i tillegg også greit forbedret. Herlig at Google tar tak i problemene med telefonen sin såpass raskt, var ikke mange ukene siden flere anmeldere påpekte at kameraet var middels. edit: VLC funket mye bedre enn BSPlayer, takker for tipset! Endret 12. desember 2013 av Xtra Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bruker alle en eller annen case på telefonen? Bare la telefonen på bordet, og den suger til seg støv... Jeg kjøpte dette coveret hos ShopAndroid.com på Black Friday salget (25% ekstra rabatt). Fikk det i postkassa etter 10 dager. Cruzerlite Bugdroid Circuit Case (Teal) Var redd det skulle være for mykt og slapt, med det er det heldigvis ikke. Sitter godt, ikke for tykk og øker ikke vekten for mye. Pen farge og morsomt med "kretskort"-looken bak Alltid gøy å ha noe som ikke "alle andre" har. Qi-lading fungerer med dekselet på. Teksturen bak gjør den enda bedre å holde i. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ser at Multicom har hvit 32gb Nexus inne. Tror jeg kanskje går for den. Det er ingen forskjell på hvit og svart bortsett fra utseende, ikke sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ser at Multicom har hvit 32gb Nexus inne. Tror jeg kanskje går for den. Det er ingen forskjell på hvit og svart bortsett fra utseende, ikke sant? Amerikanske modellen (D820) som du IKKE vil få norsk 4G på. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Amerikanske modellen (D820) som du IKKE vil få norsk 4G på. Det vet jeg, men det er vel nesten ikke nødvendig når telefonen har så lite batteri uansett. Kommer jo til å bli slukt på 1, 2, 3. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Batteriet er bedre enn ryktet. Jeg må ikke lade denne så ofte som Galaxy S4. Holder nesten to dager med normal bruk. Tror det hjalp å bytte fra Dalvik til ART. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det vet jeg, men det er vel nesten ikke nødvendig når telefonen har så lite batteri uansett. Kommer jo til å bli slukt på 1, 2, 3. Nei, der tror jeg du tar helt feil, se test ifra Anandtech f.eks, er ganske jevnt over godt batteritid. Men har du ikke behov for 4G så skjønner jeg det, jeg har den amerikanske versionen og det gjør ikke så mye egentlig, det spørs kanskje litt på bruksmønsteret ditt Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg er positivt overrasket over hvor bra batteriet er. Sammenligner med nexus 4 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Høytalervolumet ble faktisk veldig mye høyere i 4.4.2: https://www.youtube.com/watch?v=uyLf1_iIevQ&feature=youtube_gdata_player Virket på første forsøk for meg. Prøv igjen :-) Det gikk i går kveld når jeg prøvde på nytt! 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Min telefon er tilkoblet to Google-kontoer med mye trafikk, to IMAP-kontoer som blir sjekket hver 30 min, Skype, Facebook Messenger, Zendesk client og muligens én til chat-klient jeg har glemt, er tilkoblet 4G og wifi 95% av tiden og bruker Google Now. Den bruker omtrent 2% i batteri i timen, i går var jeg på 70% etter litt over 16 timer siden forrige lading. Jeg er nå etter 7 timer på 91%. Det blir vel i teorien omtrent 2.5 døgn maks, bedre enn mange andre Android-telefoner jeg har brukt i det siste. 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hva er egentlig fordelen med å bytte fra Dalvik til ART? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Økt ytelse og bedre batterilevetid. Derimot så er det ikke anbefalt å bytte enda, siden det enda er ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå