Klykken- Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Slett data for "Rammeverk for Google"-appen. Tikket inn tvert etter det hos meg (mulig det var tilfeldig, det skal jeg ikke si). Det nullstiller en eller annen Google-ID er det noen som skriver. Merk at apper som bruker denne kan få seg en klikk. Bl.a. vil ikke snapchat komme med notifikasjoner lenger, men logg av og på så er det greit igjen. Ikke at det er noen krise akkurat det da, men.. Ellers ser ting ut til å fungere greit. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 pakken min ligger på Alnabru terminalen. regner med å få Nexus 5 i morgen Gleder meg. Må være kjedelig for dere å lese dette, siden de fleste av dere allerede har kommet over det stadiet jeg er på nå Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Meh, vi gleder oss med deg! Fantastisk telefon og underholdningsenhet, så du har all din grunn til å glede deg også. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Takk. Har hatt iPhone 3G, 3GS, 4, 4S, 5 og nå 5S. Utrolig lei iOS. Har vært en kort tur innom windows phone 7, og HTC One. Hater LG og Samsungs skall (personlig preferanse). Sense 5 var bedre, men tanken på å ikke få oppdateringer, samt at den ikke klarte å koble seg til wifi på jobben var grunnen til at den ble solgt etter 2 mnd. Håper jeg blir fornøyd med Nexus 5. Lenke til kommentar
tmoen Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 venter på OTA eller sideloader (google det). Takk Lenke til kommentar
abil Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor har mange fått 4.4.1 mens noen bla meg ikke har fått det?trudde alle skulle få dette likt med Googel telefon.Samt er det flere som synest det er lav lyd i telefonen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor har mange fått 4.4.1 mens noen bla meg ikke har fått det?trudde alle skulle få dette likt med Googel telefon.Samt er det flere som synest det er lav lyd i telefonen? Som nevnt flere ganger her så roller Google ut 4.4.2. Så det betyr at bare et fåtall av telefonene får den nye oppdateringen de første ukene. Lav lyd skal være fikset i den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil ha svart Nexus 5 med 32gb *skrike som en liten unge* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil ha svart Nexus 5 med 32gb *skrike som en liten unge* Jeg kjøpte min svarte 32GB for 3400kr på Google Play i UK. Så jeg betalte mindre for min 32GB-versjon enn det 16GB-versjonen koster i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) ...men mister garanti/reklamasjonstid samt får styret om noe er, eller går galt, med maskinvaren. Endret 11. desember 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg kjøpte min svarte 32GB for 3400kr på Google Play i UK. Så jeg betalte mindre for min 32GB-versjon enn det 16GB-versjonen koster i Norge. Hvordan gjør jeg det??? Tell me!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 ...men mister garanti/reklamasjonstid samt får styret om noe er, eller går galt, med maskinvaren. Har fortsatt garanti, men har ikke norske forbrukerrettigheter nei. Men nå bor ikke jeg i Norge, så det får nå bare være. Er uansett verdt det, så kan vi snakkes igjen når det først skjer noe galt med telefonen. Hvordan gjør jeg det??? Tell me!!! Ikke så lett når du bor i Norge. Du kan proxye det over til Norge om du har kjenninger i USA, Storbritannia eller andre land som selger via Google Play. Du har også tjenester som driver med slikt, men disse bør du stole på før du sender noe så dyrt til de. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Telefonen ankom postkontoret klokka 17:30... Gleder meg som en unge:) Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Faen. Da hjelper det ikke meg stort :-( Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har fortsatt garanti, men har ikke norske forbrukerrettigheter nei. Men nå bor ikke jeg i Norge, så det får nå bare være. Er uansett verdt det, så kan vi snakkes igjen når det først skjer noe galt med telefonen. Ikke så lett når du bor i Norge. Du kan proxye det over til Norge om du har kjenninger i USA, Storbritannia eller andre land som selger via Google Play. Du har også tjenester som driver med slikt, men disse bør du stole på før du sender noe så dyrt til de. Er det noen du kan anbefale? Eller sånt er kanskje ikke lov her? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Slett data for "Rammeverk for Google"-appen. Tikket inn tvert etter det hos meg (mulig det var tilfeldig, det skal jeg ikke si). Det nullstiller en eller annen Google-ID er det noen som skriver. Merk at apper som bruker denne kan få seg en klikk. Bl.a. vil ikke snapchat komme med notifikasjoner lenger, men logg av og på så er det greit igjen. Ikke at det er noen krise akkurat det da, men.. Ellers ser ting ut til å fungere greit. Takk for de falske forhåpningene ... Virket ikke :P Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bruker alle en eller annen case på telefonen? Bare la telefonen på bordet, og den suger til seg støv... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bruker Spigen Neo Hybrid. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bruker ikke case jeg nei, har vurdert det tho, men liker den som den er. Jeg har mottatt 4.4.2, men har valgt å ikke oppgradere ennå, nettopp fordi jeg skulle sjekke alt det der med lydproblemene før og etter oppdateringa. Får se om jeg får tid i løpet av helga! 1 Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har bestilt meg denne med binding hos djuice. Gleder meg som en unge. Fant ut det ble for dumt å kjøpe noe annet enn Nexus, tror jeg hadde angret raskt, etter å ha trykket på litt forskjellige telefoner. LG G2 var jo et alternativ, men likte bedre denne. Samt at de fleste andre telefoner kommer fulle i bloatware og produktspesifikke grensesnitt. Blir min tredje Nexus telefon på rad dette. (HTC Nexus One, Samsung Galaxy Nexus, og nå denne) Men prøver å spør om dette igjen, noen som vet om det går an å få tak i de originale bumper-casene her på berget? Fant ett par på eBay til 5-600,- men det er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå