NoviKaNa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Se min post over - måtte lage ny bruker med USA-vpn, men selve bestillingen trengte jeg ikke bruke VPN for, når jeg logget på med den nye brukeren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Google Play The app is currently unreachable So...great :\ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Har lest at 4g dekning er muligens problematisk i Norge ved bestilling av US-versjonen, men at ved 3g og nedover skal skal det gå greit. Blir iallefall europeisk modell på meg. Endret 31. oktober 2013 av Ed Hunter Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Norske LTE-bånd støttes i europeisk utgave: http://www.google.com/nexus/5/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 299 pund er prisen i UK (16GB), skal dei legga på ein tusenlapp i Norge altså? Med det så legger dei seg på nesten samme nivå som G2, som har bedre specs, og i tillegg blir det sagt at Google ikkje skal tjene penger på maskinvare... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Smått skuffa over batteri kapasiteten. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tja, vi vet vel ikke så mye om batteriet før vi ser noen tester av den da. Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 299 pund er prisen i UK (16GB), skal dei legga på ein tusenlapp i Norge altså? Med det så legger dei seg på nesten samme nivå som G2, som har bedre specs, og i tillegg blir det sagt at Google ikkje skal tjene penger på maskinvare... ProShop selger ikke etter noen slags veiledende pris, de er ute etter pre-orders på en telefon de såvidt meg bekjent ikke engang har fått noen bekreftelse på engang. Vent til et legitim butikk setter den ut til salg med slipp-dato osv. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Komplett har listet den til 4 095,- Dato er 28 november, angivelig. Men hvis man vil importere, bør man ikke da importere fra Frankrike, Tyskland eller England? Eller et annet europeisk land som har fått telefonen, for å få 4G støtte? Hvordan er prisen der? Og hvordan kan man få til dette? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Komplett har listet den til 4 095,- Dato er 28 november, angivelig. Men hvis man vil importere, bør man ikke da importere fra Frankrike, Tyskland eller England? Eller et annet europeisk land som har fått telefonen, for å få 4G støtte? Hvordan er prisen der? Og hvordan kan man få til dette? 4095 for 16GB! Enorme priser. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jepp, dobbelt av hva den koster i USA. Anbefaler ingen å kjøpe den derfra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det har da vel vært standardpris på alle Nexus-devices som har vært gjennom tidene det? https://prisguiden.no/produkt/lg-nexus-4-16gb-169742/prishistorikk Intro-pris på ca 4000kr. Får jeg ikke gjennom kjøpet via google play+jetcarrier så kjøper jeg den ifra komplett.no Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Uansett så er Nexus 5 16GB IKKE verdt 4000kr, når den koster 2600kr i USA, og da 32GB. Tror jeg får svigers til å kjøpe en 32GB fra UK. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Frister å få kjøpt denne i europa ja, er enig at denne ikkje er verdt 4000 kr. Kjøpte Nexus 7 (første gen.) i Franrikre til vel 1800 nok, var uproblematisk (har hatt den til service i Norge). Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Garanti OG norske LTE-frekvenser gjør det verdt å kjøpe i Norge for min del. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Komplett har listet den til 4 095,- Dato er 28 november, angivelig. Men hvis man vil importere, bør man ikke da importere fra Frankrike, Tyskland eller England? Eller et annet europeisk land som har fått telefonen, for å få 4G støtte? Hvordan er prisen der? Og hvordan kan man få til dette? Jeg sjekket litt ut hva det vil koste å importere ifra UK hvis en vil ha den internationale modellen fant denne http://www.my-uk-mail.co.uk/rates.htm koster ca 30 pund å sende ekspress, kun 2 med vanlig airmail. koster 10 pund å starte en konto (+ 10 pund i mnd gebyr?) så er det 299 pund for 16GB modellen + frakt til adressen i england da blir det vel ca 350 pund = ca 3400 kr hvis du da må legge til moms og fortolling så blir det fort over 4200 kr! altså ikke særlig lønnsomt.. hvis ikke det finns billigere metoder, kanskje fra Tyskland? Endret 31. oktober 2013 av madmats Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Garanti OG norske LTE-frekvenser gjør det verdt å kjøpe i Norge for min del. Norsk LTE får man vis man kjøper telefonen UTENFOR USA. Betale 2000kr mer for garanti? Har personlig ALDRI brukt garanti på mobiltelefon. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Viktig å huske at amerikanske priser er uten moms, da. 4100 kroner hos komplett er ihvertfall et stykke bedre, gråimporterte USA enheter burde kunne komme ned i 3500 omtrent, men det ser ut til at USA utgavene ikke har noen av de norske LTE båndene! Google selger selv nexus 5 nesten uten fortjeneste, men de som selges i Norge ser det ut til at LG håndterer selv. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg sjekket litt ut hva det vil koste å importere ifra UK hvis en vil ha den internationale modellen fant denne http://www.my-uk-mail.co.uk/rates.htm koster ca 30 pund å sende ekspress, kun 2 med vanlig airmail. koster 10 pund å starte en konto (+ 10 pund i mnd gebyr?) så er det 299 pund for 16GB modellen + frakt til adressen i england da blir det vel ca 350 pund = ca 3400 kr hvis du da må legge til moms og fortolling så blir det fort over 4200 kr! altså ikke særlig lønnsomt.. hvis ikke det finns billigere metoder, kanskje fra Tyskland? Betaler vel bare frakt vis det blir sendt fra person til person? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Viktig å huske at amerikanske priser er uten moms, da. 4100 kroner hos komplett er ihvertfall et stykke bedre, gråimporterte USA enheter burde kunne komme ned i 3500 omtrent, men det ser ut til at USA utgavene ikke har noen av de norske LTE båndene! Google selger selv nexus 5 nesten uten fortjeneste, men de som selges i Norge ser det ut til at LG håndterer selv. 4000kr er en fin pris for 32GB, ikke 16GB som de selger dem for. Som tidligere nevt så koster den like mye som en LG G2, som er en "bedre telefon" og har 32GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå