esoteric Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Ser flere klage over det på Google sitt forum også, virker som det hovedsaklig er norske brukere med DNB som har dette problemet? Edit: Nei var vist også andre steder .. Endret 30. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 https://play.google.com/store/apps/details?id=no.apps.dnbnor Benytt denne appen til DNB og dere kan få saldo uten å verken sende SMS eller logge inn i nettbanken. Funker som fjell. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg liker ikke integreringen av SMS i Hangouts og installerte derfor Textra som jeg har brukt en god stund. Støtter også "iPhone-emojis", så jeg ikke får "kinategn" av venner med iPhone. Enkel, pen og rask. En kjekk funksjon: Varsel per kontakt! Velg varslingsLYD og vibrasjon, samt farge på ikon og varlsingsLYS. Mulighet for popup m.m. Endret 30. november 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Bare jeg som synes den scorer littegrann lavt? Trodde den skulle være kjappere enn Galaxy S4 hvertfall, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Du skal score ca 29-32k, men det er avhengig av apper som kjører i bakgrunnen osv. Og avhengig av hvor varm den er fra før/blir underveis. Prosessoren klokkes ned når den blir for varm, og det gir naturligvis dårligere score. Det jeg har lest er at den scorer litt dårlig i AnTuTu, men ganske bra i andre tester. Ingen som helt vet hva grunnen er, men det er vel noe med Nexusen tenker jeg. Google kjører ganske agressiv CPU throttling pga. varmeutvikling. Les mer hos Ars Technica: When benchmarks aren’t enough: CPU performance in the Nexus 5. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har veldig dårlig signal på min, jeg. Faller ofte ut. Edit: For det meste med 2g-nett. Endret 1. desember 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
Thyem Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 https://play.google.com/store/apps/details?id=no.apps.dnbnor Benytt denne appen til DNB og dere kan få saldo uten å verken sende SMS eller logge inn i nettbanken. Funker som fjell. Hvordan kan den se saldoen min uten noe autentisering? Og hvorfor i alle verdens dager ønsker den tilgang til kontaktene mine og kameraet mitt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan kan den se saldoen min uten noe autentisering? Og hvorfor i alle verdens dager ønsker den tilgang til kontaktene mine og kameraet mitt? Du er autensiert via SIM. For å kunne sende penger til kontakter? For å scanne faktura/KID? 2 Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan kan den se saldoen min uten noe autentisering? Og hvorfor i alle verdens dager ønsker den tilgang til kontaktene mine og kameraet mitt? Begge deler er forklart i beskrivelsen av appen på Play Store. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Må si batteriet varte lenger enn jeg hadde forventet. Er vel kitkat optimaliseringen som har skylden for det.. Nå er jeg ingen stor bruker av telefonen, men bruker den til forskjellige ting. Forige lading var for rundt 27 timer siden+. enda 66% igjen på batteriet. Holder seg iallefall bedre enn Oppo Find 5 gjorde. Lenke til kommentar
Thyem Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Begge deler er forklart i beskrivelsen av appen på Play Store. Fant ikke forklaringen der :-\ Men fant App Ops så endte opp med å hindre tilgang til en del ting som virker fåfengt. Håper App Ops kommer som default funksjonalitet etterhvert. Noen som vet om det er mulig å legge inn krav om kode/mønster for å starte en enkelt app? Helst en annen kode/mønster en det som skal til for å åpne telefonen Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen flere som har mic problemer når man tar opp video, er jo bare helt forferdelig. Slik jeg forsto det så er det en software bug? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har ikke noen problemer med lyden på min mobil, uten at jeg har testet så mye. Amerikansk versjon Det jeg derimot har problemer med er fokus på stillbilder. Helt usannsynlig dårlig autofokus. Her er et bilde som er "i fokus" ifølge kamera-appen Og så på det tredje bildet får "ikke i fokus" Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen andre enn meg som har merket ulyden laderen lager når mobilen ikke er koblet til? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen flere som har mic problemer når man tar opp video, er jo bare helt forferdelig. Slik jeg forsto det så er det en software bug? Det er en kjent bug dessverre: http://www.androidpolice.com/2013/11/27/bug-watch-some-nexus-5s-can-suffer-from-terrible-audio-quality-during-calls-and-recordings/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen flere som har mic problemer når man tar opp video, er jo bare helt forferdelig. Slik jeg forsto det så er det en software bug?Er nok en hw bug, er endel på Reddit som har problemer med det. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har ikke noen problemer med lyden på min mobil, uten at jeg har testet så mye. Amerikansk versjon Det jeg derimot har problemer med er fokus på stillbilder. Helt usannsynlig dårlig autofokus. Her er et bilde som er "i fokus" ifølge kamera-appen Og så på det tredje bildet får "ikke i fokus" Grunnen til at du har "helt usannsynlig dårlig fokus" er fordi det er mørkt. Jeg var på en lokalkonsert i går kveld, og prøvde å ta et par bilder av FOHen (front of house) og selve konserten, og det var ikke bare-bare det heller. Derimot i normalt dagslys, og litt mørkere så fungerer det fint. Som oftest når det er så mørkt at den vil ha på blitsen, så er det ofte noe som må utelukkes, f.eks. kvalitet og fokus. Man bør ikke satse på å fange øyeblikket i mørket med denne her akkurat! Og den innebygde blitsen er ikke akkurat noe som utstråler kvalitet dét heller! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Den brukte blitzen under fokusering, og jeg har samme problemene ute i fullt dagslys (så fullt det blir på denne delen av året). Rommet er heller ikke så mørkt, ingen andre telefoner jeg har hatt har slitt med fokus i stua. I tillegg vet det i det minste når de ikke finner fokus, denne er jo helt på bærtur. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mulig, sannsynlig til og med, at dette har vært svart på tidligere i tråden, men hvilken trådløs lader bruker de av dere som har Nexus 5? Noen spesiell som er anbefalt? Pris spiller ingen rolle, men vil gjerne ha en pålitelig trådløs lader på nattbordet jeg bare kan legge telefonen på om kvelden og vite at den er på 100% om morgenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nokia sin har blitt veldig populær virker det som. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mulig, sannsynlig til og med, at dette har vært svart på tidligere i tråden, men hvilken trådløs lader bruker de av dere som har Nexus 5? Noen spesiell som er anbefalt? Pris spiller ingen rolle, men vil gjerne ha en pålitelig trådløs lader på nattbordet jeg bare kan legge telefonen på om kvelden og vite at den er på 100% om morgenen. Jeg bestilte denne idag: http://www.ebay.com/itm/380735657153?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Så får vi se hvor bra den er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå