Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Ang leveringstid komplett ;

Fekk stadfesta at min nexus 5 var sendt frå komplett 27.11 og estimert levering til meg i Bergen er den 03.12.

Snakka med kundeservice på komplett, men dei meinte det var grunna helga, ikkje postgang då. Men vil uansett bruke 4 virkedagar frå sandefjord/Oslo til Bergen.Virkar lenge, og ei skuffande lang leveringstid.

Nytta mypack, og ifølge kundeservice på komplett var det postnord/tollpost globe som hadde ansvaret for pakken frå Oslo, og at det tilslutt er posten som skal levere den til meg/post i butikk.

Nokon her som har erfaringar med pakkesporingsappen til posten ? Stemmer som regel den estimerte leveringsdatoen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*

Nokon her som har erfaringar med pakkesporingsappen til posten ? Stemmer som regel den estimerte leveringsdatoen ?

Stemmer som de sier at det stopper opp litt i helgene. De forventende leveringsdatoene er også normalt ganske korrekte, selv om jeg også har opplevd at det kom dagen etter. Denne tiden av året sendes det også litt mere post enn normalt, så ikke bli overasket om den ikke der på dagen. Husk, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. ;)

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...