KlamiLysken Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ang leveringstid komplett ; Fekk stadfesta at min nexus 5 var sendt frå komplett 27.11 og estimert levering til meg i Bergen er den 03.12. Snakka med kundeservice på komplett, men dei meinte det var grunna helga, ikkje postgang då. Men vil uansett bruke 4 virkedagar frå sandefjord/Oslo til Bergen.Virkar lenge, og ei skuffande lang leveringstid. Nytta mypack, og ifølge kundeservice på komplett var det postnord/tollpost globe som hadde ansvaret for pakken frå Oslo, og at det tilslutt er posten som skal levere den til meg/post i butikk. Nokon her som har erfaringar med pakkesporingsappen til posten ? Stemmer som regel den estimerte leveringsdatoen ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) *Nokon her som har erfaringar med pakkesporingsappen til posten ? Stemmer som regel den estimerte leveringsdatoen ? Stemmer som de sier at det stopper opp litt i helgene. De forventende leveringsdatoene er også normalt ganske korrekte, selv om jeg også har opplevd at det kom dagen etter. Denne tiden av året sendes det også litt mere post enn normalt, så ikke bli overasket om den ikke der på dagen. Husk, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Endret 29. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ok. Var ganske klar for å finne hentelapp i posten idag/få sms om at pakken var komen. Såg for meg ein spanande kveld med masse fikling og `ooohing` og `aaaahing` ...gjekk på ein smell når eg fann ut at eg truleg måtte vente heilt til tysdag...satsar på at den dukkar opp før Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Edit:ikke mulig å laste via mobil. Endret 29. november 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kjøpt og fått Nexus 5 idag. Fornøyd så langt.. nå må jeg bare sette opp div. apps osv. Huff. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kjøpt og fått Nexus 5 idag. Fornøyd så langt.. nå må jeg bare sette opp div. apps osv. Huff. Autoinstallering av apps var luksus kjente jeg! Logget inn med google-brukeren og vips var installasjonene i gang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Autoinstallering av apps var luksus kjente jeg! Logget inn med google-brukeren og vips var installasjonene i gang Jo, men jeg har en del konfigurering med Tasker osv. Får se om jeg får eksportert det, så importert det igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bruk Helium Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bare jeg som synes den scorer littegrann lavt? Trodde den skulle være kjappere enn Galaxy S4 hvertfall, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du skal score ca 29-32k, men det er avhengig av apper som kjører i bakgrunnen osv. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Og avhengig av hvor varm den er fra før/blir underveis. Prosessoren klokkes ned når den blir for varm, og det gir naturligvis dårligere score. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det jeg har lest er at den scorer litt dårlig i AnTuTu, men ganske bra i andre tester. Ingen som helt vet hva grunnen er, men det er vel noe med Nexusen tenker jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Problemet er Kitkat, ikke ytelsen. Test heller med 3DMark. Lenke til kommentar
Thyem Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som får til å sjekke saldo ved hjelp av SMS ? Har prøvd å sende melding til 04800 i Hangouts men får bare opp en haug med forslag med ting fra G+ Lenke til kommentar
jic Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Du skal få opp valg på bunnen avlisten etter alle g+ kontakter med teksten send mld til 04800 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hangouts legger til +47 foran automatisk. http://productforums.google.com/forum/#!topic/hangouts/Yfvq91Fm4hs Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har samme problemet. Selv om jeg scroller helt ned til 04800 sms, så får jeg opp "Meldingen ble ikke sendt. Trykk for å prøve på nytt." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Prøvd en annen telefonapp? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja det funker i gamle SMS klienten. Problemet ligger i hangouts. Legger til +47 og da går det ikke sende SMS til 5-sifret. Lenke til kommentar
Thyem Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det mulig å få Hangouts til å ikke legge til +47? :-\ Er litt nedtur å ikke kunne sjekke saldo på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå