smartphone Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Samme her, ingen problem når jeg bestilte Nexus 4 i fjor. Jeg opplever det samme som deg - dersom jeg går til Play store med US VPN og bruker Chrome, får jeg likevel opp norsk. Dersom jeg fjerner all cache, kan jeg være heldig å få US store, men error-beskjed når jeg ser på Devices. Og går jeg andre veien, via google.com/nexus, får jeg beskjed om at den ikke er tilgjengelig. Men altså, Firefox og ny bruker hjalp for meg. Så får vi se om det fortsatt funker når jeg skal bestille Nexus 5....i morgen...eller på mandag...eller...? Kom for all del tilbake med din opplevelse av telefonen. Og grattis på forhånd Skal sjekke ut og se om jeg får det til, men tror ikke det blir kjøp på meg nå.. Er det ikkje meir hensiktsmessig å bestilla fra et europeisk land som har tilgang til Play Store? Frankrike, Tyskland eller England f.eks? Jeg vet ikke om det er like lett med c/o adresse i England eller Tyskland, men det finnes sikkert. Den VPN jeg bruker støtter ikke Tyskland, men det er sikkert andre som gjør. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Mangler bare mobilen... Venter også på Rearth Ringke Slim case. Var litt penger å spare på å kjøpe case så tidlig faktisk, men håper at alle dimensjoner er korrekte! Endret 30. oktober 2013 av Ed Hunter Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ingenting nytt om mobilen? Var Google like stille før lanseringen av Nexus 4 i fjor? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Går rykter om at den blir lansert kl 16 lokal tid idag. Ifølge ein kar på twitter som har postet bilde med N5 i hånda, skal den være tilgengelig for salg imorgen. Lanseringen av N4 blei vel litt redusert grunna stormen viss eg ikkje tar feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Norsk pris! http://www.proshop.no/Products/ProductSearch.aspx?search=nexus%205 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Går rykter om at den blir lansert kl 16 lokal tid idag. Ifølge ein kar på twitter som har postet bilde med N5 i hånda, skal den være tilgengelig for salg imorgen. Lanseringen av N4 blei vel litt redusert grunna stormen viss eg ikkje tar feil? 16.00 Ble jo ikke noe av, men androidpolice påstår at en "embargo" utløper klokka 19.00, og det er jo under en time til. Ikke helt sikker på hva som vil skjer da, men hvis de skal annonsere dette ordentlig antar jeg at det vil skje innen kort tid etter 19.00. 4400 kroner er mer enn denne telefonen burde koste i Norge, i andre land vil den koste det samme som nexus 4 gjorde, og ca. 50% mer enn nexus 7. Det skulle tilsi et sted mellom 3000 og 3500... Endret 31. oktober 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 4400 kroner er mer enn denne telefonen burde koste i Norge, i andre land vil den koste det samme som nexus 4 gjorde, og ca. 50% mer enn nexus 7. Det skulle tilsi et sted mellom 3000 og 3500... Jeg tipper vi ser lanseringspris for den nordiske modellen (ikke parallellimportert altså) på rundt 4000,- samme som firern hadde da den kom. 16gb kostet vel 349$ når den kom i USA, samme som 32gb er ryktet å lande på denne gangen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Da er Nexus 5 og KitKat sluppet: http://googleblog.blogspot.no/2013/10/android-for-all-and-new-nexus-5.html?m=1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Mere om KitKat, det er vel egentlig det mest spennende. http://developer.android.com/about/versions/kitkat.html Endret 31. oktober 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Når startet egentlig salget av Nexus 4 her i Norge? Kjøpte den via en person i USA når den ble lansert, men tenkte jeg skulle kjøpe Nexus 5 i butikken denne gang, Så jæ**** kjipt å lese om alle som har kjøpt telefonen på google play, mens i Norske butikker så står ikke en gang om når de "forventer" å få den inn. Skal heller ikke se bort ifra at dem bare tar inn den svarte modellen. Personlig så vil jeg har den hvite. Endret 31. oktober 2013 av Ole12 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (...) unlocked and without a contract, on Google Play in the U.S., Canada, U.K., Australia, France, Germany, Spain, Italy, Japan and Korea (and coming soon to India) Meh. Jeg orker ikke å bestille fra utlandet og miste reklamasjons-rett. Håper vi ser noen nyheter ang. Norge snart. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Når startet egentlig salget av Nexus 4 her i Norge? De første kom vel et par uker før jul. Husker jeg fikk min 22./23. desember Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.google.com/nexus/5/ Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Da var den bestilt! Men får den ikke før jeg drar over there til jul :-\ Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dette er en telefon jeg vil ha, enkelt og greit! Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De første kom vel et par uker før jul. Husker jeg fikk min 22./23. desember November blir en laaang måned:( Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 433$ koster den i USA (inkludert tax og frakt), dvs 2,574kr. Helt utrolig at den selges for 4,419kr fra butikk i Norge (ifølge proshop.no) Den er jo dyrere enn LG G2, som Nexus 5 er basert på. Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Nå, svart eller hvit, folkens?For min del var den hvite veldig fin, men svart er likevel noe for seg selv. EDIT: eller er den både svart og hvit samtidig? Bildene av den tyder på det.. Endret 31. oktober 2013 av Ofstiguten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mehh...noen som har en howto som vil fungere for å bestille N5? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mehh...noen som har en howto som vil fungere for å bestille N5? Letteste blir vel Ebay. Evt. forhøre om noen kan gjøre det på XDA? (det sistnevnte jeg brukte når jeg skulle ha Nexus 4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå