tmoen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Endelig nå har jeg også fått ordrebekreftelse,gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lurer på om jeg har fått, skulle ha registrert med min e-post Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 6 mbps. Betydelig bedre. Så du om det var H eller H+?Regular H dessverre. Men som sagt, lite gråområdet i nabolaget hvor jeg bor i. Flipper såpass konstant imellom 3G og 2G at jeg har satt tasker til å tvinge 2G-tale hvor jeg bor da litt shabby 3G-dekning og kjellerleilighet går dårlig sammen, har måtte gjøre samme med kvinnfolket sin. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Mulig de går fjernet + på KitKat? Statuslinja har jo blitt ryddet opp en del. Jeg får i alle fall 14mbps her, uten at det nødvendigvis er + Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Mulig de går fjernet + på KitKat? Statuslinja har jo blitt ryddet opp en del. Jeg får i alle fall 14mbps her, uten at det nødvendigvis er + Ok? US utgave? LTE avslått? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det eneste jeg har å klage på er det norske postverket... Jeg angrer hver gang jeg ikke bestiller fra en butikk som bruker TollPost! På en strekning som tar 6-8 timer med bil, så bruker Posten OVER et døgn på å få den fra A til B... Fortsatt ikke kommet dit da. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sendingsbekreftelse her og, fekk mail 00:06 i natt, berre å glede seg då! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det eneste jeg har å klage på er det norske postverket... Jeg angrer hver gang jeg ikke bestiller fra en butikk som bruker TollPost! På en strekning som tar 6-8 timer med bil, så bruker Posten OVER et døgn på å få den fra A til B... Fortsatt ikke kommet dit da.Istedet for å sitte å vente på pakken så gå ut og finn på noe. Ting tar uhorvelig lang tid når man er utålmodig og kun sitter å venter på den ene tingen. 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Istedet for å sitte å vente på pakken så gå ut og finn på noe. Ting tar uhorvelig lang tid når man er utålmodig og kun sitter å venter på den ene tingen. Er nok det man har skole og eksamen for Jobb er også en grei timekiller! Fortsatt et irritasjonsmoment tho... Kommer vel kanskje i morgen om jeg er heldig Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Akkurat. Gå ut og lek! 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som har hørt noe mer om 32 GB i norge? 16GB uten minnekort frister lite. AtW Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ok? US utgave? LTE avslått? Amerikanske versjon ja, uten LTE/4g. @atw: jeg tror ikke vi får den i Norge i det hele tatt. Samme som nexus 4 8gb. Dette er mest spekulasjon Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Amerikanske versjon ja, uten LTE/4g. @atw: jeg tror ikke vi får den i Norge i det hele tatt. Samme som nexus 4 8gb. Dette er mest spekulasjon OK, takk. Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Noen som fikk pakken sin sendt i går, hvor status på sporing side er blitt oppdatert? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nexus 5 ryktes bedre kameraopplevelse: http://www.amobil.no/artikler/nexus-5-kameraet-kan-fa-stor-forbedring/154472 Followup til mitt klageutbrudd fra tidligere; Posten brukte bare 27 timer på å kjøre strekningen Oslo - Trondheim. Og fortsatt må jeg vente til i morgen før de får pakken ut på landet her jeg bor Og jeg bor bare 45-60 minutter unna den terminalen der den ligger... Lenke til kommentar
CC-Lemon Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Fant en hentelapp i postkassen nå nettopp, og kjente det nappet litt i sjela, men det var bare Bokklubben som hadde sendt ei bok i posten . Må nok vente et par dager til... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 At google jobber med kamera-apk har da vært kjent ganske så lenge: There is a glimmer of hope, however. Representatives from the Android team say that software is to blame for the weak performance, not hardware, and reps tell me that a fix is coming to deal with the issues in the upcoming weeks. I've even seen an early build of the new software, and while it's only a minor improvement — autofocus is a hair faster, but still inconsistent, and picture quality hasn't changed — it's nice to see Google already at work. Kilde: Theverge Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 At google jobber med kamera-apk har da vært kjent ganske så lenge: Den hadde jeg ikke fått med meg, selv om jeg er inne på The Verge ganske ofte Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er under et døgn siden Google bekreftet ryktene. Tidligere har det bare vært en beskjed man har funnet i koden og man har kjørt den nåværende appen gjennom en debug. DO NOT MERGE: Hide new camera API.Not yet ready.Bug: 11141002 Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan er det med root på denne telefonen? Har det noe å si for reklamasjonsretten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå