borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Nei, det utsagnet stemmer ikke. Du er ikke i nærheten av 4G(LTE-hastigheter) med kjøp av USA-utgaven noe jeg kan bekrefte da jeg har D801 utgaven selv. Sier du at en ikke får 14,4 MB/s engang eller at jo, man får full H+ i Norge på den amerikanske utgaven? Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nå skiller en nettbutikk seg ut når det gjelder å drite seg ut når det gjelder forhåndbestilling. Er bare å google så finner dere ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Sier du at en ikke får 14,4 MB/s engang eller at jo, man får full H+ i Norge på den amerikanske utgaven? 115,2 Mbit er ikke ille nei! Lær deg forskjellen på bit og byte 1 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 115,2 Mbit er ikke ille nei! Lær deg forskjellen på bit og byte Jeezez, vet godt forskjellen, gikk vel litt fort da. Men, har du svar på spm da? ;-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Sier du at en ikke får 14,4 MB/s engang eller at jo, man får full H+ i Norge på den amerikanske utgaven? Dette er hva du får med amerikansk D820 med Telenor. 1 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Takk. Får man altså ikke H+? Dette var jo sørgelig dårlig speed... På min gamle SGS2 får jeg H+ på 3g som gir10-11 mbps. Endret 25. november 2013 av borchgrevink Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Vel,er lokalisert i Ski og utifra dekningskartet til Telenor så kan det virke som om dekning og akkurat det området jeg bor i ligger i en liten gråsone men ja... Det er ca farten jeg får. Evig nok for_min_ del og _mitt_ bruk H+ mener jeg at du skal få men ikke særlig mye mer enn det Endret 25. november 2013 av b-real Lenke til kommentar
CF BL Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Heisann Det vet jeg dessverre ikke, men sender du meg ordrenummeret ditt I innboks kan jeg se om jeg finner ut noe mere:) Christian Hei Endret 25. november 2013 av CF BL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Han mente å sende på PM Har ikke fått noen oppdatering på mitt enda... Dette ser dårlig ut. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Vel,er lokalisert i Ski og utifra dekningskartet til Telenor så kan det virke som om dekning og akkurat det området jeg bor i ligger i en liten gråsone men ja... Det er ca farten jeg får. Evig nok for_min_ del og _mitt_ bruk H+ mener jeg at du skal få men ikke særlig mye mer enn det Takk for hjelpen. Er det andre med US-utgaven som kan bekrefte/avkrefte H+? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 I know, men spørsmålet er hva som slås av når man velger vekk LTE i settings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 H+ skal ikke bli påvirket. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 H+ skal ikke bli påvirket. Sant, men fint med en bekreftelse. Ser over her at H var det høyeste, men kan skyldes dårlig H+ dekning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Ute å lufte bikkja og litt bedre fart, litt men ikke så fryktelig mye. Endret 25. november 2013 av b-real Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Ute å lufte bikkja og litt bedre fart, litt men ikke så fryktelig mye. 6 mbps. Betydelig bedre. Så du om det var H eller H+? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Yes da har min blitt sendt og, bestilt søndag morgen under tilbudet,ikke priotert Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Når jeg nå sjekket Elkjop.no så jeg at min telefon har blitt sendt. Jeg har ikke fått noen e-post eller SMS, så kan være verdt å sjekke for de som ikke har hørt noe enda. Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Sjekket elkjøp jeg også, og nå er den sendt. Bra. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jada endelig. Bestilte 2200 søndag. Blir deilig å bytte ut N73en jeg har surret med i 2 måneder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå