Merko Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvis du leser et par sider bakover, så ser du at jeg har forklart dette før. Posten prioriterer ingenting, det er samme type pakke. Det er lageret som prioriterer ordren din, som du kan lese i posten ovenfor. "Varen blir prioritert for pakking og sendes samme dag om ordren plasseres før klokken 15.00." Jepp, så det nå. Så ikke at han endret posten sinn og la det med Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jepp, så det nå. Så ikke at han endret posten sinn og la det med Fort gjort å gå glipp av noe her, ja Forøvrig er frakttida ofte kortere enn det de oppgir. Min ble sendt i går, og i ettermiddag kan jeg hente den på postkontoret. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jepp, bedre at de sier noen dager ekstra, så får man den fort, enn at de sier for fort, så tar det gjerne et par dager ekstra. 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg bestilte også prioritetert (på søndag kl 16) og min ble videresendt fra terminal i Oslo ca. kl. 08 i dag tidlig Så da har vel gjerne dere som ikke har fått sendingsbekreftelse endå ikke betalt de 20 kronene ekstra for prioritert utsendelse? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For de av dere som har nexus 5 nå. Hvordan opplever dere batteritiden? trenger ny telefon NÅ og det er like før jeg kjøper LG G2, men Nexus frister også. Har hatt S3 frem til nå, hvor batteriteiden ikke har vært imponerende. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For de av dere som har nexus 5 nå. Hvordan opplever dere batteritiden? http://www.reddit.com/r/Nexus5/comments/1pwd64/nexus_5_shippingarrival_and_first_impressions/cd6vyjp Sjekk slutten av innlegget. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Ser ut som de som har valgt prioritert har fått sin sendt jeg valgte ikke det og bestilte min på tidlig lørdag og enda har ikke min blitt sendt, vel ser ut som elkjøp aldri greier å holde forhånd bestilling. Tror ikke jeg videre vil forhænd bestillw noe hos elkjøp fremover. Endret 25. november 2013 av jic Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For oss som har exchange server på jobben, hva har stock android å by på der? Har idag S3 og den epost klienten er ok. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lett å sette opp og du får epost på en egen epost-leser. (ref. Nexus 10-nettbrett med Kitkat). Lenke til kommentar
LMH Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bestilte ikkje prioritert og har heller ikkje fått noko sendingsbekreftelse endå. Litt skuffa med tanke på "lovnaden" til Elkjøp her i tråden, men det tar vel ikkje mange dagane håpar eg. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet om fysiske butikker som har fått den inn enda? Har bestilt på Komplett, men som forventet blir det stadig forskyvelser... Vurderer å hoppe over på hvit i stedet, men mistenker den vil drøye enda lengre Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bestilte ikkje prioritert og har heller ikkje fått noko sendingsbekreftelse endå. Litt skuffa med tanke på "lovnaden" til Elkjøp her i tråden, men det tar vel ikkje mange dagane håpar eg. Rettferdghetssansen min kiler og forteller meg når pakken opprinnelig skulle vært sendt den 20. og vi nå er langt over, bør vi alle ha fått "prioritert" som en kompensasjon. ...men det er selvsagt tulleprat, for slikt kan ikke en seriøs bedrift holde på. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dem roter med alt av forhåndsbestillinger, er nok ikke stedet å forhåndsbestille fra. De klarte jo å sende ut PS4 til noen få heldige forrige uke også. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det var vel en random fyr som jobba i elkjøp, se hans siste kommentar, har mistet all tillit til elkjøp. Har vært i kontakt med elkjøp og alle gangene har det sagt den er klar til pakking og sendind og pakken min er ikke sendt enda. Lenke til kommentar
Populært innlegg ElkjopChristian Skrevet 25. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. november 2013 HeisannNå ser jeg at mange telefoner har forlatt lageret og at noen av dere ikke har fått sendingsbekreftelse.Jeg har sjekket opp mange av de som ikke er sendt å alle er sendt til plukking. Jeg forventer at alle forlater lageret til i dag.Jeg har ikke lov å uttale meg om så alt for mye når det kommer til lanseringen av Nexus 5, men skal prøve å si noen ting:1: Elkjøp fikk først forespeilet en leveringsdato på 19.11, da valgte vi også å gå ut med 20 som sendingsdato når vi gikk ut med presale tilbud.2: I ettertid ble det bestemt at Nexus 5 skulle ha release 28.11, dette jobbet vi i mot å ble derfor enige med LG at alle som hadde forhåndsbestilt skulle få før release.3: Vi fikk etter mye om men Nexus 5 inn på lageret vårt fredag ettermiddag. Dessverre rakk vi ikke å sende ut alle telefonene i helgen MEN alle ligger til pakking nå.Håper dette er litt oppklarende, jeg vet til syvende og sist er det vår feil. Men jeg håper og tror dere forstår at vi har jobbet HARDT med å få ut disse telefonene til dere så fort som mulig. Elkjøp sine kunder er blant de aller første som får Nexus 5(Om du har bestilt fra Norge).ChristianProdukt og utviklingsansvarlig Telecom 10 Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Takk for informasjonen. Må innrømme at det er betryggende å ha noen fra Elkjøp som gir gode og oppklarende svar i denne tråden. Får lyst til å handle mer på Ekjøp bare på grunn av det Informasjon ut til kunder er veldig lurt, uansett om det ikke er alltid gode nyheter. 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg skylder nok engang på LG og dens horrible kommunikasjon. Ble ikke fjorårets "løgner" tatt med i betraktningen? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Takk for veldig flott oppfølging ElkjopChristian! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For de av dere som har nexus 5 nå. Hvordan opplever dere batteritiden? trenger ny telefon NÅ og det er like før jeg kjøper LG G2, men Nexus frister også. Har hatt S3 frem til nå, hvor batteriteiden ikke har vært imponerende. Spørs på hvordan du bruker telefonen samt ikke minst "ny telefon-syndromet" hvor man skal trykke på den som mye som over hode mulig og benytter den mer aktivt. Jeg er strålende fornøyd med batteri-tiden, men det er hvordan JEG bruker telefonen. Lenke til kommentar
FB.600001022100605 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 For oss som har exchange server på jobben, hva har stock android å by på der? Har idag S3 og den epost klienten er ok. Den er rett og slett bare digg å bruke. Stock e-post klient på touchwiz er ingenting iforhold til denne. Swipe for å slette e-post, enkle snarveier i kalenderen, og en lekker kontaktkatalog som automatisk slår opp i firmakatalogen i bedriften. Helt innafor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå