Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Har selv Spigen Slim Armor i hvit og digger den (nå mangler bare selve mobilen... :( ).

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imo ser ikke helt bra ut med off-center hull for å vise LG logoen.. :p Vurderer selv å kjøpe noe slikt, men kommer nok ikke til å bruke det så ofte.

Om du studerer det andre casen til 115 kr har den nøyaktig samme hull, det kommer bare ikke like tydelig frem på bildet. Trolig er det akkurat samme produktet :)

selv står jeg mellom disse Rinke fusion, spigen ultrafit og spigen hybrid. Tenker bare å skaffe meg et deksel til de kveldene jeg er på byen, så valget havner nok på rinke fusion. Alternativt Spigens gjennomsiktige deksel.

Endret av Werchio
Lenke til kommentar

Jeg har knust skjermen på alle mine mobiler, så tenkte å gå for deksel denne gangen. Er ikke spesielt forsiktig med mobilene mine...

En telefon til om lag 5000kr er du ikke forsiktig med? Jeg behandler disse som om de skulle vært nyfødte kattunger. Er en kjensgjerning at de tåler nada, så hvorfor ikke.

Et deksel/etui ødelegger også designet, så i så måte er det også utelukket!

• Liker 3
Lenke til kommentar

En telefon til om lag 5000kr er du ikke forsiktig med? Jeg behandler disse som om de skulle vært nyfødte kattunger. Er en kjensgjerning at de tåler nada, så hvorfor ikke.

Et deksel/etui ødelegger også designet, så i så måte er det også utelukket!

altså, jeg bruker den ikke som en øljekk, men jeg har den i lomma sammen med nøkler, den detter ofte i gulvet etc. Bærer tunge ting, slik sprakk min nåværende Sony...
Lenke til kommentar

Hvis dere har betalt for prioritert post, så burde dere klage til Elkjøp.

Skal jo ikke betale for en tjeneste dere ikke får. I tillegg er det jo mange som bestilte søndagen som allerede har fått sporing.

Du er klar over at Prioritert post er at posten prioriterer pakken fra den er sendt fra lageret til den kommer hjem til deg\på postkontoret?

De ansatte på elkjøp jobber ikke dobbel så fort med din pakke selvom du velger en raskere frakt metode.

Lenke til kommentar

Du er klar over at Prioritert post er at posten prioriterer pakken fra den er sendt fra lageret til den kommer hjem til deg\på postkontoret?

De ansatte på elkjøp jobber ikke dobbel så fort med din pakke selvom du velger en raskere frakt metode.

Saksa frå Elkjøp sin beskrivelse av dei forskjellege fraktalternativene:

Postpakke postkontor

Pakken din sendes til ditt lokale postkontor og avhentes der. Leveringstid: 3-10 dager.Sporingsnummer sendes pr. e-post når pakken går fra vårt lager.

Postpakke prioritert

Pakken din sendes til ditt lokale postkontor og avhentes der. Leveringstid: 2-7 dager. Sporingsnummer sendes pr. e-post når pakken går fra vårt lager. Varen blir prioritert for pakking og sendes samme dag om ordren plasseres før klokken 15.00.

Endret av UselessCrap
Lenke til kommentar

Saksa frå Elkjøp sin beskrivelse av dei forskjellege fraktalternativene:

Postpakke postkontor

Pakken din sendes til ditt lokale postkontor og avhentes der. Leveringstid: 3-10 dager.Sporingsnummer sendes pr. e-post når pakken går fra vårt lager.

Postpakke prioritert

Pakken din sendes til ditt lokale postkontor og avhentes der. Leveringstid: 2-7 dager. Sporingsnummer sendes pr. e-post når pakken går fra vårt lager.

Jepp. 3-10 dager frakt, eller 2-7 dager.

På samme måte som om du kjøper noe fra Ebay, så kan du vanligvis velge fraktmetode fra ca. 1 måned til ca. 1 uke.

Er jo ikke slik at om man velger den trege fraktmåten, så sitter kinamannen i 3 uker i sofaen før han sender pakken.. :)

Men om den beskrivelsen du quota over kan feiltolkens, kan jo diskuteres :)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Hvis du leser et par sider bakover, så ser du at jeg har forklart dette før.

Posten prioriterer ingenting, det er samme type pakke.

Det er lageret som prioriterer ordren din, som du kan lese i posten ovenfor.

"Varen blir prioritert for pakking og sendes samme dag om ordren plasseres før klokken 15.00."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...