2bb1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Får dere bekreftelse på SMS, mail eller kundesider på elkjop.no?Mail. Men antar det er lagt ut på Min Side på elkjop.no også. Lenke til kommentar
tmoen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Min er også under behandling.Bestilte 10/11 Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ser det er mange som klager på batteriet på den. Er det noen som har en anelse om hvordan den holder i forhold til den gamle Desire HD'en? Ser jo at batteriet på N5 er litt over 1000 mAh større, men så bruker den sikkert mer strøm med tanke på skjerm og maskinvare ellers. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Ser det er mange som klager på batteriet på den. Er det noen som har en anelse om hvordan den holder i forhold til den gamle Desire HD'en? Ser jo at batteriet på N5 er litt over 1000 mAh større, men så bruker den sikkert mer strøm med tanke på skjerm og maskinvare ellers. Batterilevetiden på smarttelefoner har absolutt gått fremover siden desire HD var på markedet. Jeg kan ikke finne noen gode batteritester av desire HD, men det ser ut til at den var kjent for dårlig batteritid selv på sin tid. Det jeg har sett om batteritiden til nexus 5 tilsier at den skal ligge milevis foran. Ved maks ytelse bruker nexus 5 veldig mye mer strøm, men hvis du gjør samme oppgavene på nexus 5 er nok nyere maskinvare nesten like strømeffektiv. Endret 24. november 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har ingen klager på batteri-tiden på N5 i det hele tatt, er storfornøyd jeg. Skal sies jeg ikke har LTE(4G) som drainer mitt batteri men har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Batterilevetiden på smarttelefoner har absolutt gått fremover siden desire HD var på markedet. Jeg kan ikke finne noen gode batteritester av desire HD, men det ser ut til at den var kjent for dårlig batteritid selv på sin tid. Det jeg har sett om batteritiden til nexus 5 tilsier at den skal ligge milevis foran. Ved maks ytelse bruker nexus 5 veldig mye mer strøm, men hvis du gjør samme oppgavene på nexus 5 er nok nyere maskinvare nesten like strømeffektiv. Takk for svar, høres bra ut! Fant ut nå at simkortet mitt ikke kommer til å passe. Satser vel på å klippe det til... Lenke til kommentar
tmoen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Du må bare bestille nytt simkort, Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Eller bare klippe til det du har. Går fint det. Ang batteritid så har jeg samme erfaring med denne som med alle andre sammenlignbare telefoner jeg har hatt. Klarer seg gjennom dagen hvis man ikke tar av med tunge spill osv. Endret 24. november 2013 av Stor Oddnoga Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Har enda ikke fått bekreftelse. Bestile tidlig lørdag, noen av dere som har fått i dag, når tid/dag bestilte dere? Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Eg har fått bekreftelse idag, eg bestilte mellom kl. 13 og 14 eingong den 9.nov. Med prioritert postgang. Endret 24. november 2013 av UselessCrap Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Fikk også bekreftelse kl 12 idag, bestilte lørdagskvelden 9. nov. kl 20. God knall! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg bestilte søndag ca. kl. 16 (og fikk sendingsbekreftelse i dag). Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg bestilte søndag ca. kl. 16 (og fikk sendingsbekreftelse i dag). Jeg fikk ordrebekreftelse 15:57, men har enda ikke mottatt noen sendingsbekreftelse Lenke til kommentar
tmoen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det er for jæv... jeg bestilte den 10/11 Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Sendingsbekreftelse kommet her også. Godt å se at det jobbes på søndager. Alle som får sendingsbekreftelse innen i morgen tidlig blir vel sendt samtidig fra Sverige. Posten går fra Sverige kveld/natt, og er i Oslo tidlig morgen. Så de som får bekreftelse i morgen tidlig får pakken sendt i morgen kveld. Endret 24. november 2013 av lokmann 1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ååå? Digg for oss som har fått sendingsbekreftelse da isåfall. Trodde Elkjøp bare hadde informert Posten om at sendinger ankommer, og at Posten ikke forflyttet noe som helst før mandag morgen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Får man kjøpt bumper case til N5 i Norge? Ikke nødvendigvis original... EDIT: Bestilte denne, vet ikke om den er særlig, men var ikke mange kronene: http://lux-case.no/google-nexus-5-deksler.html Endret 24. november 2013 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 EDIT: Bestilte denne, vet ikke om den er særlig, men var ikke mange kronene: http://lux-case.no/google-nexus-5-deksler.html Tydelig at aktørene sikter til ulike marked. For meg ser det ut som om dekselet helt øverst til venstre er identisk med dette. Eneste forskjellen er at DX sin case er åtte ganger billigere Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tydelig at aktørene sikter til ulike marked. For meg ser det ut som om dekselet helt øverst til venstre er identisk med dette. Eneste forskjellen er at DX sin case er åtte ganger billigere Imo ser ikke helt bra ut med off-center hull for å vise LG logoen.. Vurderer selv å kjøpe noe slikt, men kommer nok ikke til å bruke det så ofte. Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Har sjølv bestilt meg denne frå ebay. Billeg og ser heilt ok ut, men trur ikkje eg heller kjem til bruke den så mykje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå