lokmann Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Synes bare det er rart at de ikke sender ut etter når folk har bestilt. Og særlig når man betaler ekstra i frakt for å få den raskere. Endret 23. november 2013 av lokmann Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis du syns det er så mye mas, så kan du jo vente med å sjekke denne tråden til du har fått kjøpt telefonen. Så slipper du å irritere deg over oss andre. Hvem har sagt jeg er irritert? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Synes bare det er rart at de ikke sender ut etter når folk har bestilt. Og særlig når man betaler ekstra i frakt for å få den raskere. De ekstra fraktgrunkene går jo til post, ikke pakking. Når det gjelder utsendelser tar de det kanskje alfabetisk? Jeg venter forøvrig også på bekreftelse. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) De ekstra kronene gir deg ikke en annen og dyrere pakketype. Begge typene er klimanøytral servicepakke. De gir deg bare prioritet fra lageret. Jeg har også tenkt alfabetisk. Mitt etternavn begynner på G. Endret 23. november 2013 av lokmann Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Framleis ikkje noko frå Elkjøp her. Ser forøvrig Amobil har komt med test, og triller Nexus 5 til ein seksar på terningen. http://www.amobil.no/artikler/test-lg-google-nexus-5/154232/konklusjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Multicom har 5+ stk hvite på lager til 3980 for dem som ikke kan vente Lenke til kommentar
iCar Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Tror ikke de går alfabetisk bestilte lørdag ca kl 13:15 og enda ikke fått noe sendingsbekreftelse..... Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg har den siste timen har jeg oppdatert mailboksen annenhvert minutt i håp om å motta ordrebekreftelsen, men det har jeg dessverre ikke gjort. Selv bestilte jeg den søndag 16:00. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvis det er sånn at Elkjøp allerede har sendt ut førsteopplaget, og vi som har bestilt tidlig er forbigått, så kommer Elkjøp til å få høre det. Kunne godt tenkt meg en kommentar fra ElkjopChristian nå! 2 Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Tok kontakt med elkjøp og fikk dette som svar fra de.Det har dessverre forekommet en forsinkelse ved utsendingen av Nexus 5. Denne vil mest sannsynlig bli sendt i starten av neste uke. De fleste telefonene skal ikke være sendt ut ennå, og vi må bare beklage hvis noen som har bestilt telefonen etter deg har fått den før deg.Da ser det ut som enda et løfte brudd fra Elkjøp. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Tok kontakt med elkjøp og fikk dette som svar fra de. Det har dessverre forekommet en forsinkelse ved utsendingen av Nexus 5. Denne vil mest sannsynlig bli sendt i starten av neste uke. De fleste telefonene skal ikke være sendt ut ennå, og vi må bare beklage hvis noen som har bestilt telefonen etter deg har fått den før deg. Da ser det ut som enda et løfte brudd fra Elkjøp. Det er noe av det frekkeste...Nå er jeg veldig skuffa over Elkjøp. Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er noe av det frekkeste... Nå er jeg veldig skuffa over Elkjøp. Vi får se hva elkjøpchristian har å si om dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 De vet hvilket antall de får inn og de vet antall bestillinger, men likevel så klarer de å gi oss den 22. som dato når de ikke har kjøpt inn nok enheter. Latterlig... 1 Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Stemmer med den info eg fekk i mail frå elkjøp i går(22. nov) kl. 20:41: Jag har undersøkt din orde och vi skal få in produktet imorgon, noe som gjør att den vil bli sent på måndag den 24e Nov från hovedlageret. Kjipt det tar så lang tid og at Elkjøp/LG ikkje klarer å fastsette ein dato for levering, men forhåpentligvis vil den komme i posten i fyrste halvdel av neste veke. Bedre seint enn aldri, tross alt.. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) måndag den 24e Nov från hovedlageret Mandag er den 25. november... Endret 23. november 2013 av Werchio Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Veit ikkje kva kalender dei bruker i Sverige eg. ;-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Mandag er den 25. november... Vel, det er Mandag 24 Nov i 2014 ... så Elkjøp gir seg iallefall tid nok. Lenke til kommentar
ElkjopChristian Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Heisann godtfolk:)Jeg er ganske ny så jeg kjenner dessverre ikke til hvordan de pakker på lageret vårt i Sverige:)Om det er ønskelig for fremtiden kan jeg prøve å finne ut av dette på mandag:)Når det er sagt så har vi telefoner nok til alle som har forhåndsbestilt:) Så alle som har forhåndsbestilt av oss får av første parti:)Christian 3 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Takker for svar! Da virker det jo rimelig å forvente sending på mandag. Klarer nok å holde ut noen dager til. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Har for første gang sittet litt på gjerdet for et Nexusprodukt. Jeg hoppet riktignok over N4, men det var ganske enkelt pga glass og at den i praksis kun var et forbedret kamera ift GN - i mine øyne. En ting som jeg kunne tenkt meg å vite fra dere som har kjøpt den hvite. Det er den jeg i så fall skal ha. Viser den noe tegn til lett å ta farge, feks fra avissverte på fingrene? Jeg skulle også gjerne visst om den er litt baktung, dvs at den er tyngre i enden som ligger i hånda slik GN er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå