HrKristian Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Leste det som at Elkjøp velger å holde tilbake butikk-salg til fordel for de av oss som forhåndsbestilte på nett. La oss da bare håpe at de klarer å få sendt enhetene til Norge ila. helgen og Posten får de på mandag. Det ville vært konge. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Alt dette maset gjør at jeg tror jeg venter til jeg kan kan plukke den opp hos Nordialog eller tilsvarende på gata. Det er bedre å kjøpe den når det passer meg enn å planlegge etter forventet leveringstid og så måtte endre de planene. Jeg skal også uansett ha Ubuntu på den som ikke er tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Alt dette maset gjør at jeg tror jeg venter til jeg kan kan plukke den opp hos Nordialog eller tilsvarende på gata. Det er bedre å kjøpe den når det passer meg enn å planlegge etter forventet leveringstid og så måtte endre de planene. Jeg skal også uansett ha Ubuntu på den som ikke er tilgjengelig enda. Hvis du syns det er så mye mas, så kan du jo vente med å sjekke denne tråden til du har fått kjøpt telefonen. Så slipper du å irritere deg over oss andre. Endret 22. november 2013 av lokmann Lenke til kommentar
Populært innlegg ElkjopChristian Skrevet 22. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. november 2013 Heisann godtfolk:)Nexus 5 er ankommet lageret vårt I Sverige og vi er I gang med å pakke og shippe telefoner:)Jeg håper hver enkelt av dere som har bestilt telefonene deres av oss får disse fortest mulig:)Takk for at dere er tålmodige med oss, vi har jobbet hardt for å få telefonene på plass så fort.ChristianElkjøp Norge 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Takk for svar, men nå må du ignorere oss og kose deg med pakking av verdens mest fantastiske mobiler Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Konge! Fikk akkurat et sporingsnummer! Offf, de neste dagene kommer til å bli lange Superb service fra ElkjopChristian, andre bedrifter har noe å lære om informasjon til kunder/publikum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Gruer meg til jeg får sporingsnummer Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Konge! Fikk akkurat et sporingsnummer! Offf, de neste dagene kommer til å bli lange Superb service fra ElkjopChristian, andre bedrifter har noe å lære om informasjon til kunder/publikum. Når bestilte du da? Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Når bestilte du da? 10. november da de hadde den på tilbud Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 10. november da de hadde den på tilbud Det var merkelig. Jeg bestilte lørdag 9. Med prioritert post. Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Når tid bestilte du? Jeg bestilte tidlig på lørdag, har ikke fått noen bekreftelse på utsending enda. Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Bestilte sjølv 9. nov. med prioritert post, ikkje noko sporingsnr. på epost eller på min side på elkjøp. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg bestilte lørdag 9. kl 13.34. Ikke et ord fra Elkjøp her heller. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 10. november da de hadde den på tilbud Tilbud? Hva kostet den da? Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Tilbud? Hva kostet den da? 3495,- Endret 22. november 2013 av Werchio Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Bestilte kvart 1 på lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Bestilte sent på søndagen, så må nok smøre meg med tålmodighet... Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 13:49 den 9.november bestilte eg, framleis ikkje høyrt noko. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 De pakker og sender vel ikke hele døgnet på Elkjøp? De fleste nettbutikker jeg har handlet fra sender ikke i helgene. Noen som vet noe om Elkjøp? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Jeg bestilte søndag 10.11 klokka 22.06. Har fått sendingsbekreftelse. lokmann; tviler på det, men siden det var et etterlengtet parti så kan det være noen jobbet overtid for å ta i mot dét, og startet på pakkingen. Om dere er heldige, så blir det sendt utover natten. Jeg fikk sendingsbekreftelsen litt over midnatt, der det sto at den ble sendt 53 sekunder på midnatt. EDIT: Glemte å si at det var med prioritert postpakke. Endret 23. november 2013 av MarQsDH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå