lokmann Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Hm... Ser at Lefdal har endret datoen til 27. november nå. Lover ikke godt for oss som har bestilt på Elkjøp. Samme eier, samme lager. Får håpe det bare betyr at første leveranse er utsolgt, og at nr 2 kommer den 27. Endret 19. november 2013 av lokmann Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sendte nettopp ein mail til elkjøp der eg blant anna spør kor sikre dei er på datoen 22 november. Håper på svar i løpet av morgondagen. 1 Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Får håpe det bare betyr at første leveranse er utsolgt, og at nr 2 kommer den 27. Kryssar det som kryssast kan, men mtp Nexus 4 styret i fjor er eg redd dette fort kan ta tid. For forøvrig fleire som har endra sin dato, blant anna Netonnet som fyrst hadde 18, så 21 og no 25 november. Meiner å hugse netonnet var blant dei fyrste som fekk Nexus 4 i fjor? Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Må si jeg ser fram til den dagen Google lanserer en fullverdig versjon av Google Play i Norge. Da slipper vi alt dette tullet. Skal visstnok komme en gang i løpet av 2014. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 32 GB hvit Nexus 5 på vei over over sjøen. Gadd ikke vente en måned og vel på den svarte. Betalte 3450 kroner, en fin oppgradering fra min gamle Desire HD! 1 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 http://productforums.google.com/forum/#!topic/hangouts/kzg-hqiDANc MMS bug i google hangouts. Flere som er truffet av denne her? Har sendt MMS med Hangouts uten problemer selv. CM10.2 (4.2.2), oppgraderte Hangouts via APK fra N5 dump, og oppgradert via Play Store til siste versjon derfra etter det. Bare for å gå skikkelig igjennom detaljene Å ja, og Samsung Galaxy S (I9000). Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kort og greit: Enkleste måten å få tilgang til britiske play store? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kort og greit: Enkleste måten å få tilgang til britiske play store? vpn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kort og greit: Enkleste måten å få tilgang til britiske play store? Proxy og registrer en fiktiv UK-google-konto. For UK proxy så kan du benytte denne guiden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2506144 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det er fremdeles slik at US versjonen av Nexus 5 ikke fungerer i Norge på 4G nettet? Selvom Telenor bygger ut 4G nettet sitt slik at det skal støtte iPhone osv..? Vil bare ha en oppklaring Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er fremdeles slik at US versjonen av Nexus 5 ikke fungerer i Norge på 4G nettet? Selvom Telenor bygger ut 4G nettet sitt slik at det skal støtte iPhone osv..? Vil bare ha en oppklaring Pr dags dato fungerer den ikke nei, og utifra hva jeg klarer å lese meg frem til så er det forsatt nei på den amerikanske versionen og vi kommer ikke til å se den støtten. Men kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er fremdeles slik at US versjonen av Nexus 5 ikke fungerer i Norge på 4G nettet? Selvom Telenor bygger ut 4G nettet sitt slik at det skal støtte iPhone osv..? Vil bare ha en oppklaring Jeg spurte hos Netcom, og de sa at de ikke kommer til å bruke noen andre enn 3/7 til LTE-båndene sine (as of now). Resten av operatørene har de samme, men om de kommer til å utvide i nærmeste fremtid, det tror jeg altså ikke. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jau, i morgen skal komplett få herligheten. Har av en eller annen grunn ikke troa på at det skjer, men.. :o Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Takker og bukker b-real og luna. Ser ut som det blir en 32gb fra england. Nå var det bare det å bestemme seg for fargen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hvilket simkort bruker denne telefonen? Micro eller "vanlig"? EDIT: Micro-sim, ja.. Må fikse meg nytt simkort, gitt! Endret 20. november 2013 av Klykken- Lenke til kommentar
ElkjopChristian Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hm... Ser at Lefdal har endret datoen til 27. november nå. Lover ikke godt for oss som har bestilt på Elkjøp. Samme eier, samme lager. Får håpe det bare betyr at første leveranse er utsolgt, og at nr 2 kommer den 27. Heisann Lokmann:) ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:) Christian Produkt og utviklingsansvarlig Telecom Elkjøp Norge 9 Lenke til kommentar
UselessCrap Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Heisann Lokmann:) ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:) Christian Produkt og utviklingsansvarlig Telecom Elkjøp Norge Då er det berre å glede seg til neste veke då! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Takker og bukker b-real og luna. Ser ut som det blir en 32gb fra england. Nå var det bare det å bestemme seg for fargen HVIT! Seriøst, den hvite bakgrunnen er gromsexy og den skiller seg sexy ut ifra alle andre kipe sorte drit-telefoner. Eller, det spørs vel om du er en av de som MÅ ha en case til telefonen. Skal du ha case kan du likså godt kjøre en sort. Hvilket simkort bruker denne telefonen? Micro eller "vanlig"? EDIT: Micro-sim, ja.. Må fikse meg nytt simkort, gitt! Yeah, du må ha nytt sim-kort da. Hvis du benytter deg av BankID-tjenesten så husk på det at du må ha kodebrikke for å gå inn i banken og reaktivere tjenesten. Ble uten nettbank her selv et par dager da jeg ikke fikk tilgang på noe av det før jeg fikk ny kodebrikke. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Heisann Lokmann:) ALLE som har bestilt hos Elkjøp vil få telefon fra første levering, dette partiet ankommer vårt lager i Sverige 21.november. Da pakkes de umiddelbart om og shippes. Det er ganske mange mobiler som er solgt, men vi håper og tror at alle skal være ute av lagerdøra 22.november:) Christian Produkt og utviklingsansvarlig Telecom Elkjøp Norge Takk for oppløftende svar :-) Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Unbox-video fra DinSide: http://www.dinside.no/924842/google-lg-nexus-5-med-android-4-4 Endret 20. november 2013 av lokmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå