HulkHaugen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nei, 4G er deaktivert, GPS står på strømsparing. Bruker få apper egentlig og har deaktivert en del. Bruer Snapchat og FB Messenger da. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jepp, har samme problem selv. Merker at batteriet begynner å gå mot slutten. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Men hvor lenge har dere hatt telefonene da? Jeg har hatt min siden release, så den er vel omtrent 2,5 år gammel nå. Har ikke merket noe nevneverdig til at batteriet begynner å bli svakere. På en annen side så har jeg kanskje ladet den 1/2 til 1/3 antall ganger av det "normale" brukere gjør. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg har hatt min siden release selv, men jeg er nok i den andre enden av skalaen: Har trådløse ladere både hjemme og på jobb, og telefonen ligger konstant på dem når den ikke er i bruk. Er også rimelig flittig bruker, med alt av funksjoner skrudd på og mye surfing og musikkbruk. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Telefonens batteri har vel ikke godt av å ligge og smålade på 100% hele tiden? Samme med å gå helt tom - det er vel også fy fy...? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Nja, mange meninger om det. Li-Ion batterier skal jo tåle det, samtidig anbefales det ofte ett nivå mellom 40 og 80 % pga holdbarhet, ikke fra 0 til 100% slik som man ofte lærte før i tiden med eldre Nokia batterier. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Nei, 4G er deaktivert, GPS står på strømsparing. Bruker få apper egentlig og har deaktivert en del. Bruer Snapchat og FB Messenger da. Mest sannsynligvis er det der problemet ligger. Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Et problem er det vel ikke akkurat, at batteriet hans holder seg. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Noen som fremdeles har Nexus 5 som vurderer å oppgradere til Nexus Sailfish/Marlin? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Min er donert til guttungen. Kjører 6P nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Noen som fremdeles har Nexus 5 som vurderer å oppgradere til Nexus Sailfish/Marlin?Jepp - dersom de har Qi. Endret 3. august 2016 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
lals Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hva tror dere jeg kan få for en svart Nexus 5 16 gb uten lader, men med original cover? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Blåste nettopp nytt liv i min røde N5 med Dark Rom :-) Funker utrolig bra igjen. Ikke verst til å være en så gammel telefon! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Jeg savner min Nexus5. Eneste mobilen som faktisk ikke ble treig etter lang tids bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå