Lunalotic Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Batteri etter endt arbeidsdag: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skjermtid? Det er egentlig det viktigste... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Skjermtid? Det er egentlig det viktigste... 1 time og 20 min 1 time tale Endret 7. november 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Men G2 har jo mye større batteri. Så sammenligningen blir ganske teit. Stock android betyr ikke at alt er optimalisert så du får super batteritid, heller motsatt da du ikke har strømsparingsfunksjoner som mange andre har. Er jo naturlig å sammenligne med G2, siden det er den modellen som har klart best batteritid blant telefoner i denne klassen av pris/ytelse/størrelse. Jeg sa aldri at stock android betydde super optimalisering, men nexus 5 har blant annet en envelope tracker som skal være mer strømsparende enn det G2 har. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Eneste grunn til å kjøpe utenlands er for å få tak i 32 GB versjonen. Den kommer visst ikke til Norge med det første. Helt enig. Jeg skulle gjerne hatt 32GB-modellen, men når jeg ser på min nåværende N4, så har jeg aldri klart å fylle opp 16GB på den, så da går det nok helt fint med 16GB på N5 også. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 så hvorfor kjøper du ikke 32GB versjonen da? ;p Fordi den ikke er bekreftet å komme til Norge. Nordmenn har verdens beste rettigheter som forbrukere, så hvorfor kaste det godet bort? Tåpelig spørsmål. Batteri etter endt arbeidsdag: Skjemtid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 1 time og 20 min 1 time tale Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har fått rootet telefonen, og skal sjekke om batteritiden vil være noe bedre i morgen. Virker ut som ting er litt mer snappy nå, spesielt kamera. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 flere her som har bestilt i amerikansk play store og venter på oppdatert shipping status? Ifra Google? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fordi den ikke er bekreftet å komme til Norge. Nordmenn har verdens beste rettigheter som forbrukere, så hvorfor kaste det godet bort? Tåpelig spørsmål. Skjemtid? Ekstremt mange land som har lang reklamasjonstid viss det var det du tenkte på.. ikke kunn Norge nei. 32GB kommer til Norge jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har fått rootet telefonen, og skal sjekke om batteritiden vil være noe bedre i morgen. Virker ut som ting er litt mer snappy nå, spesielt kamera. Root gjør den ikke automatisk raskere, har du byttet ROM? 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Som MTK sier, så blir ikke telefonen noe raskere om man rooter den. Når man rooter den så blir det egentlig det samme som om man logger inn på sin Windows bruker som administrator istedet for gjestebruker. Man har tilgang til flere ting. 1 Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 32GB kommer til Norge jo. Link? Har ikke fått med meg dette selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ars har review. http://arstechnica.com/gadgets/2013/11/nexus-5-review-flagship-hardware-for-half-the-price/ Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 1 time og 20 min 1 time tale 1 time og 20 min 1 time tale Er veldig imponerende akkurat. Min Galaxy Nexus klarer enda 2 timer skjermtid. Skulle gjerne sett skjermtid på opp mot 4 timer! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Phonearena sin batteritidtest for N5 og en del andre telefoner, deriblant LG G2 Endret 7. november 2013 av Werchio Lenke til kommentar
Berserkir Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ifra Google? jepp, fra play.google.com med ip adresse fra land of the free. bestilte sort 32gb der 1 nov men ser ikke ut som det har skjedd noe som helst. leste på xda forum at andre hadde hatt 3 uker venting og plutselig datt tracking nummer fra ups inn i mailen. er lov å håpe.... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Root gjør den ikke automatisk raskere, har du byttet ROM? Ja, hører med det. Batteritid er litt bedre og. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har en Nexus 4. En ting jeg ikke fikk med meg når jeg kjøpte den, var at det ikke gikk an å bytte batteriet. Nå er batteriet betraktelig dårligere enn når den var ny, uten at jeg kan gjøre så mye med det. Er det det samme med Nexus 5, eller kan man enkelt bytte batteri på den? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Høres fristende ut. Hvordan har det vært med tilgjenglighet i Norge på Nexus telefoner? Har det bare vært den dårligste som har funnet veien, eller kommer 32 GB etterhvert? Ser vi kun har Nexus 7 med WiFi i Norge, ikke med 4G... I følge tidligere post så sier LG at 32GB kommer til Norge, men de vet ikke når. Derfor velger jeg å kjøpe fra England. Det kan ta mange måneder før man eventuelt kan kjøpe 32GB hvit Nexus 5. Jeg mener LG burde ha levert 32GB samtidig i Norge. Vert ikke om første generasjon Nexus 7 har 4G, men den nye har 4G, og den kan også bestilles fra utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå