madmats Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Skuffet over doze foreløpig, har helt klart fått bedre batteritid, men trodde at standby tid skulle øke når skjermen var av. Jeg lader ikke om natta, før 6.0 pleide jeg ofte å våkne med avslått mobil hvis jeg glemte å slå av wifi og mobildata. Nå bruker den ca 10 % med mobildata og wifi av. Det er bedring men ikke bra nok. Factory reset gjorde ingen forskjell. SoT er ca samme som før men litt tidlig å si ennå Edit:skriveleif Endret 7. oktober 2015 av madmats Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Ladet ferdig klokka 16 idag. Har 50% nå, med 1t45min sot. Snapchat har brukt mest batteri med 11% og antatt 246mAh.. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hva er hensikten med root igjen? Det madmats sa, pluss at du kan legge inn Xposed, med den verden av moduler som følger med. Noe annet jeg synes er veldig nyttig er Adfree. Denne blokkerer reklame i apper slik at gratis spill f.eks. ikke viser reklame. Krever også root da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Installerte Android 6 OTA, masse krøll med Hangout o.l. Tok derfor en factory restore, da jeg måtte gi passord for å dekryptere fikk jeg beskjed om at det krypterte området var korrupt så den kjørte en lang erase. Når jeg nå fikk logget på igjen, så er i alle fall sms problemet mitt løst. Det var det ikke før factory restore. Så vil nok anbefale en factory restore etter Android 6. Liker det jeg ser så langt. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Skuffet over doze foreløpig, har helt klart fått bedre batteritid, men trodde at standby tid skulle øke når skjermen var av. Jeg lader ikke om natta, før 6.0 pleide jeg ofte å våkne med avslått mobil hvis jeg glemte å slå av wifi og mobildata. Nå bruker den ca 10 % med mobildata og wifi av. Det er bedring men ikke bra nok. Factory reset gjorde ingen forskjell. SoT er ca samme som før men litt tidlig å si ennå Edit:skriveleif Vet ikke om det hjelper, men det var en opsjon for batterioptimalisering i menyen et sted. Tror det var under batteri. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Til de av dere som kanskje lurte, jeg fikk til Snapchat etter factory reset. La først inn 9.15.1, og den virket. Etter Auto update til 9.16.2, så virker det fortsatt Men når jeg kobler den til PC (Win 10 x64) så dukker mobilen opp, men jeg får ikke se innholdet på telefonen, eller kopiert noe over. Kan selvsagt overføre over Blåtann, men det er litt mye rot og styr. Andre som har problemer med drivere eller funnet en løsning på det? EDIT: Sånn var det også før jeg tok factory reset. Endret 9. oktober 2015 av HulkHaugen Lenke til kommentar
madmats Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Når du kobler til, så må du velge at du skal overføre via MTP. Det måtte hvertfall jeg gjøre. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takk. Min stod på MTP, fikk ikke noe spørsmål. Men endret til PTP (som også virket) og tilbake til MTP, og da var alt i skjønneste orden Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Da har det vært event i Stockholm. Droidnytt melder at Nexus 5X kommer 9. november og vil koste 4190 for 16GB og 4690 for 32GB. Kilde: https://m.facebook.com/Droidnytt/photos/a.589641741106205.1073741827.141765402560510/918313228239053/?type=3&theater Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ok pris! Hvis testene er tilfredsstillende blir det nok en verdig erstatter for nåværende N5. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen som har fått Tv2Sumo appen til å virke på Marshmallow? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Ok pris! Hvis testene er tilfredsstillende blir det nok en verdig erstatter for nåværende N5. Enig. Hvis tester viser en solid forbedring av kameraet og batteritid fra N5 2013, så blir det nok et kjøp på meg. Endret 9. oktober 2015 av Xtra Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen som har fått Tv2Sumo appen til å virke på Marshmallow? Hei, jeg har også problemer med TV2 sumo (og HBO Nordic,) etter oppgradering til Marshmallow. Samme skjedde da Lollipop kom (Hvertfall med Sumo). Tror det ikke er annet å gjøre enn å vente på at de skal oppgradere appen til å fungere med Marshmallow. Små irriterende i grunn... Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Har lagt inn 6.0, men ser ikke så mye forskjell. Litt annen font. Til Dere som er litt mer inn i det, hva er den store forskjellen fra 5.1.1 ? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Største endringene er vel tilgangshåndtering for apper og strømforbruket. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 er en det endringer i UI også, det er ganske fete men også litt subtile, så ikke så lett å se. sjekk ut video fra pressekonferansen til google så skjønner du det. og så er det now on tap, du må sette systemspråk til engelsk for å teste det ut Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Største endringene er vel tilgangshåndtering for apper og strømforbruket. Det der med tilgangshåndtering har jeg ikke lagt merke til. Appene spør på samme måte når jeg laster ned fra Play Store. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Gå på innstillinger->apper->en_eller_annen_app->tillatelser, så kan du endre dem der. Vet ikke helt hvordan man kan styre det ved installering. Etter en clean installasjon av android 6.0 ble forresten min batteritid utrolig mye bedre! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Har lagt inn 6.0, men ser ikke så mye forskjell. Litt annen font. Til Dere som er litt mer inn i det, hva er den store forskjellen fra 5.1.1 ? http://www.androidcentral.com/android-60-marshmallow-review Endret 11. oktober 2015 av K_7 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Der fikk jeg Marshmallow OTA Liker designet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå