PatSharpX Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Noen som vet hvordan eller om jeg kan endre autocorrent evt sette aliaser i ordlisten?90% av de gangene jeg skal skrive "i" så treffer jeg "o". Veldig irriterende Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 er like dårlig dekning på 3g/2g også Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Noen som har lagt inn Android M ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja. For meg er det mer stabilt enn det Lollipop var så jeg angrer definitivt ikke. Full wipe er nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Htccc Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 noen som vet hvordan man får frem nøyaktig tidspunkt i anropsloggen? Det står kun "for en time siden" f.eks. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Åpne telefon-appen, trykk sist brukte, trykk på kontakten du har ringt/ringt deg, trykk detaljer. Der står nøyaktig tidspunkt og varighet. Endret 3. juni 2015 av Klykken- Lenke til kommentar
Htccc Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Åpne telefon-appen, trykk sist brukte, trykk på kontakten du har ringt/ringt deg, trykk detaljer. Der står nøyaktig tidspunkt og varighet. Tusen takk! Tungvindt dog, spørs om jeg må bytte "app". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Moderatormelding Slettet 4 innlegg. Retningslinjene: Kjøp og salg på forumet er forbudt Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Moderatormelding Slettet 4 innlegg. Retningslinjene: Kjøp og salg på forumet er forbudt[/size] Kutt ut da. Her var det diskusjon om verdi av en enhet. Det gjøres mange andre steder på forumet også. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Du syntes ikke dette ser ut som salg? "Noen som interesserte? Tenkte jeg kunne "legge den ut" her før den havner på Finn." 2 Lenke til kommentar
highlander Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Du syntes ikke dette ser ut som salg? "Noen som interesserte? Tenkte jeg kunne "legge den ut" her før den havner på Finn." Står vel strengt talt ikke noen salgspris der, men heller et spørsmål om hva folk mener den kan være verdt og hva jeg tror jeg faktisk kan få. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Førsteposten var innbydelse til salg, men postene etterpå var jo mer diskusjon av markedsverdi.. Så begge parter har jo på en måte rett her Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg skulle til å poste her men ble brått litt redd, jeg vurderer selge min tlf, har eske og alt og den er hel og pen, hvor mye kan jeg forvente å få for den? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 jeg vil tippe ca 1500kr, men du kan jo prøve å starte med 2000. Er ikke akkurat mange som selger den akkurat så hvis noen vil kjøpe en så har du lite konkurranse Lenke til kommentar
javel666 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Er imponert over batteritiden jeg får med Android M på nexus 5 Etter 2 dager og 4 timer hadde jeg 24% batteri igjen. Det skal sies at jeg bruker telefonen godt under gjennomsnittet, men fikk ikke mye over 1 dag med lollipop med samme bruk. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Høres bra ut. Stemmer det at du nå kan få styre med "App permissions" litt igjen på Android M ? Lenke til kommentar
javel666 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Høres bra ut. Stemmer det at du nå kan få styre med "App permissions" litt igjen på Android M ? Ja du kan stenge av enkelte App permission. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg sliter med å finne igjen nedlastinger fra nettleseren. Jeg finner kun de fra for eksempel messenger i nedlasting-mappen. Har en mistanke om at et er derfor jeg har så dårlig plass på mobilen, men vanskelig å slette noe jeg ikke finner. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Skal ut på reise til utlandet og vurderer å kjøpe en Nexus 5 jeg kan bruke mens jeg venter på iPhone 6S/neste Nexus eller evt Moto X Style. Det er noen få på finn, men enten er de helt på jordet med 3000kr eller så koster de 1500-2000kr og knuste skjermer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå