One 7 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Ad blocker eller så kan du bruke en firewall som nekter appen internett tilgang. Endret 11. mars 2015 av K_7 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 AdBlocker er jo en ting, men dette virker som om noe som er installert på mobilen din. Gå igjennom listen over programmer under instillinger for å se om det er noe shady der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Noen som har flashet et 5.1 ROM over 5.0 og vet at det er stabilt? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Er plaget av reklame som forlanger plass på skjermen når jeg åpner den. det er et eller annet spill kommer opp og som man ønsker jeg skal laste ned, men som jeg ikke vil ha. (kan det hete "Game of Throne" eller noe slikt?. Uansett, er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å bli kvbitt driten? Arne prøv denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.denper.addonsdetector&hl=no Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Min N5 har begynt å lade ekstremt tregt og gjennom hele natten gikk den bare til 80%. Dette har skjedd helt plutselig. Noen som har opplevd dette med med sin N5. Er på 5.1.2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Har du sjekket ladespenningen? Hvis du bruker feil eller skadet lader kan telefonen prøve å beskytte seg selv ved å senke ladespenningen. Endret 13. mars 2015 av K_7 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Jupp, sjekket med mange forskjellige ladere. Men tok en cache format ser ut til å ha fikset problemet. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Jeg trenger en ny usb kabel for min Nexus 5. Ser ut som kabelen er 1m og med microUSB (Micro-B) Noen som vet om Clas Ohlson eller Europris har disse? Billig, må være billig. Fant denne på Clas http://www.clasohlson.com/no/Exibel-USB-2.0-kabel/Pr384119000 79 kr. Er det samme pris i selve butikkene? Hvis det er tilfelle så tillater jeg meg å bruke 79 kr. på en ny kabel. Endret 16. mars 2015 av Kneipp Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg var i beit for ladekabel i helgen og sprang innom nærmeste sjappe som kunne ha det. Kabelen var 10cm (!) lang og de forlangte svimlende 150kr for den!! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg trenger en ny usb kabel for min Nexus 5. Ser ut som kabelen er 1m og med microUSB (Micro-B) Noen som vet om Clas Ohlson eller Europris har disse? Billig, må være billig. Fant denne på Clas http://www.clasohlson.com/no/Exibel-USB-2.0-kabel/Pr384119000 79 kr. Er det samme pris i selve butikkene? Hvis det er tilfelle så tillater jeg meg å bruke 79 kr. på en ny kabel. Jeg har vel tre av den kabelen der. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg sliter med at telefonen min hele tiden skal ha meg til å oppdatere "Google Hindi Input". Jeg aner ikke hvorfor det dukker opp på telefonen min. Google Inc. står som utgiver, så det er ikke noe ekstratull jeg har lagt inn. Ikke får jeg fjerna det under app-innstillinger heller. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Får du ikke deaktivert den? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Er det noen som har fått 5.1 oppdateringen? Ars Technica: A look at Android 5.1: speed, security, tweaks av Ron Amadeo Håper Lollipop blir mer stabil. Jeg har hatt en rekke heng, og må restarte flere ganger i uken pga. tregheter. Med KitKat opplevde jeg ikke dette, det kunne gå uker og måneder mellom hver restart. Når Lollipop først fungerer, er jeg dog meget fornøyd. Endret 17. mars 2015 av Pey'J Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er det noen som har fått 5.1 oppdateringen? Ars Technica: A look at Android 5.1: speed, security, tweaks av Ron Amadeo Håper Lollipop blir mer stabil. Jeg har hatt en rekke heng, og må restarte flere ganger i uken pga. tregheter. Med KitKat opplevde jeg ikke dette, det kunne gå uker og måneder mellom hver restart. Når Lollipop først fungerer, er jeg dog meget fornøyd. https://developers.google.com/android/nexus/images Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg trenger en ny usb kabel for min Nexus 5. Ser ut som kabelen er 1m og med microUSB (Micro-B) Noen som vet om Clas Ohlson eller Europris har disse? Billig, må være billig. Fant denne på Clas http://www.clasohlson.com/no/Exibel-USB-2.0-kabel/Pr384119000 79 kr. Er det samme pris i selve butikkene? Hvis det er tilfelle så tillater jeg meg å bruke 79 kr. på en ny kabel. Clas har den billige ja Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Kameraet på mobilen min har blitt vanvittig tregt, pluss den nå bare "vil" ta bilder vertikalt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Noen som har fått oppdateringen uten å flashe rom, da? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg tok mye bilder/video i går og kameraet hang seg opp / krasjet flere ganger. Måtte restarte to ganger ila. noen timer (var på konsert). Har lest at OTA er i gang! Jeg ønsker ikke å flashe selv... Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Eneste "problemet" hos meg med 5.0 er det der minnegreiene som gjør at hjemskjermen lugger etter noen dager. Restarter fonen et par ganger i uka pga det. Ikke spesielt slitsomt i grunn. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Eneste "problemet" hos meg med 5.0 er det der minnegreiene som gjør at hjemskjermen lugger etter noen dager. Restarter fonen et par ganger i uka pga det. Ikke spesielt slitsomt i grunn. Jeg har også dette problemet (fortsatt). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå