madmats Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 test en fabrikkresett, de fleste som har slike problemer løser det med det. Jeg gjør det automatisk ved store oppdateringer og jeg merker ingen lagg eller force close, bortsett fra en app som kræsjer når jeg henter den fra minne. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Betyr det at jeg må slette alt på telefonen ? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Uff som Lollipop lagger! Har så mye lugging og lagging samt force close på så mange applikasjoner, savner Kitkat! samme her! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Betyr det at jeg må slette alt på telefonen ?Med mindre du har en opplåst bootloader så betyr det at alt på telefonen din må fjernes ja. oem unlockgjør dessverre dette men i tillegg så begynner du helt på scratch igjen og det er ganske kos. Stort sett at jeg eier og har synkroniseres via nett i en eller annen form, eneste som ikke gjør det er SMS men det har jeg ikke store ønske om å ha backup på da jeg primært benytter meg av Hangouts. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Noen som har fått 5.0.1 OTA? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Noen som har fått 5.0.1 OTA? Ingen. Ikke til Nexus 5 i alle fall, imaget er ikke tilgjengelig fra Google, og dermed er det heller ikke pushet. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Fikk 5.0.1 OTA på Nexus 7 (2013) i går. På Nexus 5 har jeg lagt inn rastapop, så der har jeg 5.0.1 fra før. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Betyr det at jeg må slette alt på telefonen ?Med mindre du har en opplåst bootloader så betyr det at alt på telefonen din må fjernes ja. oem unlockgjør dessverre dette men i tillegg så begynner du helt på scratch igjen og det er ganske kos.Stort sett at jeg eier og har synkroniseres via nett i en eller annen form, eneste som ikke gjør det er SMS men det har jeg ikke store ønske om å ha backup på da jeg primært benytter meg av Hangouts. Noen her som har testet å fabrikkresette fra Lollipop? Det er nye backup funksjoner der. Gjenopprettes det widgets og plassering av de og alt annet på home screens? Da tenker jeg på stock launcher. De funka jo dårlig i KitKat Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Noen andre som har problem med å opprette BankID på mobil på Nexus 5 med root? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Noen andre som har problem med å opprette BankID på mobil på Nexus 5 med root? Nei, funker fint her. Jeg har CM installert da, vet ikke om det er forskjell på stock med root og CM. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Noen andre som har problem med å opprette BankID på mobil på Nexus 5 med root?Ingen problemer her og kjører stock. Hva er det konkret du plages med? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Følger instruksjon fra nettbank, så går det en stund før det kommer feilmelding og prøv igjen på mobilen Edit: Fikk det til å virke nå.. Endret 11. desember 2014 av K_7 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Noen som får Sumo til å funke? Jeg reinstallerte det, funker fortsatt ikke hos meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 5.0 du bruker? Tv2 sumo appen støtter ikke art enda. Tv2 er trege. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Sumo virker ikke på Lollipop og de har ingen informasjon om ny versjon, bare at det vil ta noe tid. *sukk* Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er LG Nexus 5 ett godt kjøp idag? Ute etter en billig og bra telefon, og hørt mye bra om den. Leste at kameraet var litt tregt, er det tilfelle? 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Mye tlf for pengene. Kjøpte nylig 32 GB selv. 1 Lenke til kommentar
ubre Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har fortsatt ikkke mottatt OTA til 5.0 på min Nexus 5. Fikk telefonen på fredag. Første gang jeg startet opp fikk jeg OTA til 4.4.3. Etter at telegonen hadde restartet fikk jeg umiddelbart opppdatering til 4.4.4. Regna med at 5.0 skulle komme rett etter det, men fortsatt ingenting. Er det noen andre som savner oppdateringen og ev. har løsning/tips? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har fortsatt ikkke mottatt OTA til 5.0 på min Nexus 5. Fikk telefonen på fredag. Første gang jeg startet opp fikk jeg OTA til 4.4.3. Etter at telegonen hadde restartet fikk jeg umiddelbart opppdatering til 4.4.4. Regna med at 5.0 skulle komme rett etter det, men fortsatt ingenting. Er det noen andre som savner oppdateringen og ev. har løsning/tips? Oppdater manuelt. Guide finner du her Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Gjenopprettet til fabrikkinnstillinger nå i går kveld på min N5 etter å ha fått 5.0 på telefonen. Gjorde en factory reset, men opplevde at den var mye lugging og krasj mtp. diverse apper, så tenkte å gjøre en factory reset for å bedre situasjonen. Virker langt mer responsiv nå - så kan hende det hjelper, får se på litt lengre sikt. Uansett - ved gjenopprettingen så husket den alle apper og hvor de lå på de ulike hjemskjermene. Er dette noe som er nytt for Android 5.0 eller? Kan hvertfall ikke huske det fra tidligere når jeg har tatt factory reset. Uansett så funket det meget bra. Bilder var backet opp til FB og SMS brukes så lite at det gadd jeg ikke å ta vare på, så enkel prosess. Endret 14. desember 2014 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå