Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr det at jeg må slette alt på telefonen ?

Med mindre du har en opplåst bootloader så betyr det at alt på telefonen din må fjernes ja.

oem unlock
gjør dessverre dette men i tillegg så begynner du helt på scratch igjen og det er ganske kos.

Stort sett at jeg eier og har synkroniseres via nett i en eller annen form, eneste som ikke gjør det er SMS men det har jeg ikke store ønske om å ha backup på da jeg primært benytter meg av Hangouts.

Lenke til kommentar

 

Betyr det at jeg må slette alt på telefonen ?

Med mindre du har en opplåst bootloader så betyr det at alt på telefonen din må fjernes ja.

oem unlock
gjør dessverre dette men i tillegg så begynner du helt på scratch igjen og det er ganske kos.

Stort sett at jeg eier og har synkroniseres via nett i en eller annen form, eneste som ikke gjør det er SMS men det har jeg ikke store ønske om å ha backup på da jeg primært benytter meg av Hangouts.

Noen her som har testet å fabrikkresette fra Lollipop? Det er nye backup funksjoner der. Gjenopprettes det widgets og plassering av de og alt annet på home screens? Da tenker jeg på stock launcher. De funka jo dårlig i KitKat

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikkke mottatt OTA til 5.0 på min Nexus 5. Fikk telefonen på fredag. Første gang jeg startet opp fikk jeg OTA til 4.4.3. Etter at telegonen hadde restartet fikk jeg umiddelbart opppdatering til 4.4.4. Regna med at 5.0 skulle komme rett etter det, men fortsatt ingenting. Er det noen andre som savner oppdateringen og ev. har løsning/tips?

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikkke mottatt OTA til 5.0 på min Nexus 5. Fikk telefonen på fredag. Første gang jeg startet opp fikk jeg OTA til 4.4.3. Etter at telegonen hadde restartet fikk jeg umiddelbart opppdatering til 4.4.4. Regna med at 5.0 skulle komme rett etter det, men fortsatt ingenting. Er det noen andre som savner oppdateringen og ev. har løsning/tips?

Oppdater manuelt. Guide finner du her

Lenke til kommentar

Gjenopprettet til fabrikkinnstillinger nå i går kveld på min N5 etter å ha fått 5.0 på telefonen.

 

Gjorde en factory reset, men opplevde at den var mye lugging og krasj mtp. diverse apper, så tenkte å gjøre en factory reset for å bedre situasjonen.

 

Virker langt mer responsiv nå - så kan hende det hjelper, får se på litt lengre sikt.

 

Uansett - ved gjenopprettingen så husket den alle apper og hvor de lå på de ulike hjemskjermene.

 

Er dette noe som er nytt for Android 5.0 eller? Kan hvertfall ikke huske det fra tidligere når jeg har tatt factory reset. Uansett så funket det meget bra. Bilder var backet opp til FB og SMS brukes så lite at det gadd jeg ikke å ta vare på, så enkel prosess.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...