Nystic Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg skjønner ikke helt den nye fane funksjonen i Chrome nå. Før kunne du dra den ned for å få tilgang, men nå må du ut i vindusvelgeren nede til høyre? Du kan endre dette: Gå inn på Chrome --> 3 prikken oppe til høyre --> Innstillinger --> Slå sammen faner og apper. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg skjønner ikke helt den nye fane funksjonen i Chrome nå. Før kunne du dra den ned for å få tilgang, men nå må du ut i vindusvelgeren nede til høyre? Du kan endre dette: Gå inn på Chrome --> 3 prikken oppe til høyre --> Innstillinger --> Slå sammen faner og apper. Du er en engel. Har hatet forandringen av chrome. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg skjønner ikke helt den nye fane funksjonen i Chrome nå. Før kunne du dra den ned for å få tilgang, men nå må du ut i vindusvelgeren nede til høyre? Du kan endre dette: Gå inn på Chrome --> 3 prikken oppe til høyre --> Innstillinger --> Slå sammen faner og apper. Utrolig bra! Takk. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Bare jeg som har fått ei stjerne oppe på den varsellinja? Skjønner ikke hva den gjør der. Står ved siden av wifi/klokke/4g osv. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Det er tegnet på at du har satt mobilen i Prioritert Modus. Det betyr at kun alarmer og varslinger lager lyd, mens du ikke vil høre anrop og tekstmeldinger. For å skru av dette, trykk opp eller ned på volum knappene og velg All istedet for Priority. Endret 1. desember 2014 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Litt morsomt at med det nye operativsystemet så kommer det en varsling om at "batterikapasiteten er lav" når det er 15% igjen. De mener vel egentlig ikke at kapasiteten er lav, noe som ville vært en oppriktig innrømmelse av at batteriet går fort tomt. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Samme skjer på nexus 10. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha, det var vel nesten like dårlig oversettelse som LG sin "Optimizing Applications -> Optimaliserer Søknader" 1 Lenke til kommentar
lrwold Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 5.01 er ute til Nexus7 og 10 :-) Da står vel Nexus 5 for tur :-) https://developers.google.com/android/nexus/images#volantislrx22c http://no.reddit.com/r/android/ Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Håper den fikser mye. Synes Android 5.0 er full av bugs. Den suger batteri og synes telefonen generelt er blitt tregere. I tillegg har den en tendens til å plutselig bare lukke applikasjoner helt uten videre. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Ja. Er ikke spesielt imponert. Mobilen blir også veldig varm, jeg liker veldig få av interface-forandringene de har gjort og GPS i både endomondo og runkeeper fungerer fortsatt ikke i det hele tatt, noe som gjør telefonen til en elendig treningskompanjong, som er en dealbreaker for meg. Fikk meg nexus for å få en ren android-opplevelse etter å blitt lei av all bloatwaren til andre produsenter. Nå viser det seg at kanskje ikke ren android er så fantastisk. Vurderer å hoppe over til iOS igjen. Det er en lukket, men ekstremt velduftende, hage. Endret 3. desember 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Vurdere å gå tilbake til 4.4.4. Batteritiden er for dårlig på 5.0, Itillegg lagger telefonen fryktelig. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Har ikke hatt noen problemer, bortsett fra apper som ikke er blitt oppdatert for 5.0 og at når jeg vil stille lyden får jeg ofte bare stille medielyden. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Dere som sliter og har problemer med ustabil telefon og dårlig batteritid, har dere oppdatert fra 4.4.* eller har dere resatt telefonen og lagt inn OSet på nytt? Jeg la inn fabrikkimage samme kveld som det kom ut og har ikke noen av problemene dere andre beskriver. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Ja. Er ikke spesielt imponert. Mobilen blir også veldig varm, jeg liker veldig få av interface-forandringene de har gjort og GPS i både endomondo og runkeeper fungerer fortsatt ikke i det hele tatt, noe som gjør telefonen til en elendig treningskompanjong, som er en dealbreaker for meg. Fikk meg nexus for å få en ren android-opplevelse etter å blitt lei av all bloatwaren til andre produsenter. Nå viser det seg at kanskje ikke ren android er så fantastisk. Vurderer å hoppe over til iOS igjen. Det er en lukket, men ekstremt velduftende, hage. Endomondo funker fjell her. Forsøkt å avinstallere og installere EM på nytt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Legger jeg apper i bakgrunnen og går inn igjen i samme app vil den reloade. Utrolig irriterende. Leser jeg siste nytt i face-appen eller er i en tråd i Tapatalk vil appen gå til forsiden. Det samme med Dolphin. Reloade hele siden. Jeg har aldri hatt dette problemet før den nye oppdateringen. Andre som opplever dette? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Dere som sliter og har problemer med ustabil telefon og dårlig batteritid, har dere oppdatert fra 4.4.* eller har dere resatt telefonen og lagt inn OSet på nytt? Jeg la inn fabrikkimage samme kveld som det kom ut og har ikke noen av problemene dere andre beskriver. Oppdatert bare... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har oppdatert fra 4.4.4, men opplever ikke bugs dere har... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 http://www.android.gs/android-5-0-1-lollipop-update-for-nexus-4-nexus-5-nexus-7-and-nexus-10-should-arrive-soon/ Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Uff som Lollipop lagger! Har så mye lugging og lagging samt force close på så mange applikasjoner, savner Kitkat! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå