Sjulimann Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hvordan oppdatere stock Nexus 5 (4.4.4 KTU84P) til offisiell Lollipop OTA release Takk, det fungerte bra! Lenke til kommentar
hessel Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fungerte bra her også! Takk for den kjempefine guiden for oppdatering. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg fikk Android 5.0 på min Nexus 7 2013 NÅ. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Android 5.0 kom i går på min Nexus 5 OTA. Jeg opplever betraktelig bedre batteritid og begynner å venne meg til hvordan det ser ut. Selv om jeg har sett mange videoer om hvordan det så ut før oppdateringen kom. Syns alt ser veldig bra ut Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Umiddelbart vil jeg si at den nye unlock swipe er uvant. Kommer inn på telefonbok hver gang jeg skal swipe unlock... En annen ting som irriterer meg grønn er at det ikke er mulig å sette på lydløs ved å trykke volumknappen helt ned..... ufattelig irriterende faktisk. 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Trykk på "Prioritet" eller "Ingen"? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Nei, jeg vil at alarmen skal virke, all annen lyd er uønsket. Tragisk at de har fjernet den funksjonen. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Nei, jeg vil at alarmen skal virke, all annen lyd er uønsket. Tragisk at de har fjernet den funksjonen. Det står at "Alarmer er alltid prioriterte forstyrrelser". 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fikk Lollipop OTA på min N5 nå nettopp. Har ikke fått fiklet så mye med telefonen enda, men regner med det blir bra. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Driver og installerer Lollipop OTA selv. Kom rundt klokka 21.30. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Nei, jeg vil at alarmen skal virke, all annen lyd er uønsket. Tragisk at de har fjernet den funksjonen. Da bruker du "Prioritet". Samtaler kommer igjennom men vises bare som ett varsel og uten lyd. Forstyrrer ikke. Du kan også legge til at enkelte nummer ringer med lyd. Uvant, men synes det er blitt enklere å utnytte disse i mulighetene i Lollipop. Lenke til kommentar
tass1 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Med "Prioritet" så virker heller ikke vibrering for meg. Jeg vil ha tilbake vibrering og lyd på alarm :-) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er det flere som har mistet smileys til tastaturet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er det flere som har mistet smileys til tastaturet? Ikke jeg hvertfall. Kanskje du må inn og aktivere de på nytt? Lenke til kommentar
bobky Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Andre som sliter med exchange mail etter lollipop? Får ikke lastet inn nye mail, og det ender alltid med at mailklienten krasjer. Har resatt telefonen også uten at det hjalp... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Er det flere som har mistet smileys til tastaturet?Ikke jeg hvertfall. Kanskje du må inn og aktivere de på nytt? Ah? Hvor gjør det? Lenke til kommentar
tass1 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Andre som sliter med exchange mail etter lollipop? Får ikke lastet inn nye mail, og det ender alltid med at mailklienten krasjer. Har resatt telefonen også uten at det hjalp... Exchange mail kommer nå automatisk inn i gmail klienten hos meg, selv om jeg skulle ønske de ikke gjorde det. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som vet om det går an å slå av quicksettings på låseskjermen? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som vet om det går an å slå av quicksettings på låseskjermen? Per dags dato er det ikke mulig, men det er flere som har klaget på det samme: http://www.androidpolice.com/2014/11/17/lollipop-feature-spotlight-can-now-pull-quick-settings-even-lockscreen-ability-disable-wi-fi-data/ Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Har nexus 5 og kjører siste kitkat. Kan oppdatere OTA til Lollipop nå, men har TWRP og root. Kan jeg oppdatere trygt uten å risikere at telefonen bricker, eller må jeg fjerne TWRP og evt root først? Endret 19. november 2014 av Wixicy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå