Emils. Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er det i slutten av november 5.0 kommer til Nexus 5? Vi får se. Håper det kommer rundt 3. November til alle. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Klarte å bestille en rød i dag Hvorfor bestille Nexus 5 nå som etterkommeren er lansert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Øh.. fornuftig størrelse? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Klarte å bestille en rød i dag Hvorfor bestille Nexus 5 nå som etterkommeren er lansert? Størrelse og pris. Jeg har en Nokia 1520 også, så stor mobil har jeg Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vurderer å kjøpe Nexus 5. Er folk så fornøyd som jeg får inntrykk av? Tenkte å vente på Nexus 6, men den blir for dyr. En telefon er ikke verdt 6000,- Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Advarer alle om at videoopptak er UBRUKELIG pga en feil med mikrofon. Hvis det ikke er viktig for deg er det en super telefon. Endret 29. oktober 2014 av borchgrevink Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vurderer å kjøpe Nexus 5. Er folk så fornøyd som jeg får inntrykk av? Tenkte å vente på Nexus 6, men den blir for dyr. En telefon er ikke verdt 6000,- Heller Nexus 6 til den prisen enn iPhone til samme pris Men er enig med deg, det er omtrent det dobbelte av hva som er fornuftig pris. Jeg ville kjøpt Nexus 5. Den desidert beste telefonen jeg noen gang har hatt, samtidig som det er den billigste. 1 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Min ligger hjemme. Den kom på døren en halv time før jeg skulle til vestlandet på mandag. Så gleder meg til å fikle med den når jeg kommer hjem på Søndag. Jeg kjøpte den røde. Ikke tatt den ut av sende esken ennå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hm? Kjører factory reset? Jeg pleier å laste ned fra Google og kjøre gjennom ADB sånn at hele telefonen blir renset for programmer og tull. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er litt skuffet. Ingen Android L oppdatering å finne på telefonen idet jeg legger meg. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Om et par-tre uker så skal du se. Slik har det vært hver gang! Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Håper ikke kona eller ungene får L før meg, men jeg har heldigvis dobbel sjanse med 2 Nexuser... Endret 4. november 2014 av Frobe Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 I følge AndroidPolice er det Nexus 7 (2012 og 2013) og Nexus 10 som får Lollipop først. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ryktene sier at Nexus 4 og 5 har fått Lollipop utsatt til 12. November. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Står jo på offisielle android bloggen at de startet med rollout på mandag, men det stemmer jo åpenbart ikke: http://officialandroid.blogspot.no/2014/11/designing-perfect-lollipop.html Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jo, det stemmer. Nexus 9 Factory images er ute. De sa ingen ting om Nexus 5. Så de har sitt på det tørre. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vel, når de sier rollout så tenker hvertfall jeg OTA, faktory images er jo primært ment til backup, selv om det ikke stemmer i praksis Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 For de som har testet 5.0 så er det en kjent bug om at misc suger batteri. Derfor kan det være årsaken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Noen som vet om tjenester som reparer glasset til nexus 5? Såvidt jeg kan bedømme er det ingen skader på selve LCDen, men de jeg har sett bytter begge deler, så lurte på om det kanskje er billigere å bare bytte glass (om mulig) AtW Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hele front-delen er én del ved montering eller utskiftning på verksted. Det er grunnen til at du ikke ser noen bytter bare glasset. Du skal mok slite med å separere de delene uten å skade de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå