PatSharpX Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Noen som har problemer med at snapchat henger seg opp/ikke får kontakt med kamera. Hadde dette problemet før sommeren også, men så har jeg ikke hatt det på noen måneder så er det plutselig tilbake. Har Android 4.4.4. Må reboote telefonen for å få det fikset, men så går det noen timer så er problemet tilbake, Andre som har samme issue? Evt vet om en fiks? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ja, har hatt mange problemer med Snapchat. Ekstra ille var det for et par uker siden, men da kom det en oppdatering av Snapchat som fjernet problemet mitt. Nå synes jeg den har blitt veldig ustabil igjen. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ja, men det er Snapchat sin feil, ikke Nexusen. Vet om flere som har samme problem med andre android-telefoner. Rart de ikke klarer å fikse dette. Lenke til kommentar
ryu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Noen som har fått byttet front (knust glass) rimelig her i Norge eller har selv byttet front (LCD+Digitizer) fra f.eks. eBay uten problemer og har god erfaring med det? Lenke til kommentar
lexdex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har prøvd å søke litt men er fortsatt usikker. Kan jeg kjøpe 32gb versjonen i Norge nå? Vet at den fortsatt ikke selges offisielt i Norge, men kan jeg kjøpe den fra nærliggende land og få en fullt funksjonell Nexus 5 32gb som fungerer fint i Norge? Hvis ja, noen som kan anbefale et sted og kjøpe den? Lenke til kommentar
lrwold Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har prøvd å søke litt men er fortsatt usikker. Kan jeg kjøpe 32gb versjonen i Norge nå? Vet at den fortsatt ikke selges offisielt i Norge, men kan jeg kjøpe den fra nærliggende land og få en fullt funksjonell Nexus 5 32gb som fungerer fint i Norge? Hvis ja, noen som kan anbefale et sted og kjøpe den? Bestille den på den norske Google play butikken https://play.google.com/store/devices Lenke til kommentar
lrwold Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har kjøpt min 32 gb samme sted, Nexusen blir sendt fra Nederland, tar ei lita uke. Kongetelefon! Lenke til kommentar
lexdex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har prøvd å søke litt men er fortsatt usikker. Kan jeg kjøpe 32gb versjonen i Norge nå? Vet at den fortsatt ikke selges offisielt i Norge, men kan jeg kjøpe den fra nærliggende land og få en fullt funksjonell Nexus 5 32gb som fungerer fint i Norge? Hvis ja, noen som kan anbefale et sted og kjøpe den? Bestille den på den norske Google play butikken https://play.google.com/store/devices Supert! Takk for raskt svar Lenke til kommentar
bobky Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Installerte android L preview her om dagen. Markant forbedring i batterikapasitet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Skjermtid? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Bildet viser veldig lite skjermtid. ...men har selv merket at L er bedre på batteri. Gleder meg til hele OSet L kommer og ikke bare preview. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vil nok hjelpe på det meste da de ikke har hatt fokus på bugfixes i preview. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har kjøpt min 32 gb samme sted, Nexusen blir sendt fra Nederland, tar ei lita uke. Kongetelefon! Hvorfra du bestille? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Google Play Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som har en formening om når neste Nexus kommer? Det er vel Motorola som skal lage denne, blir spennende å se hvordan den blir Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som har en formening om når neste Nexus kommer? Det er vel Motorola som skal lage denne, blir spennende å se hvordan den blir Ikke sikkert Motorola lager den, såvidt jeg har fått med meg er det svært lite håndfast om den nye Nexus 5, evt Nexus 6. Neste tablet har lidd flere lekasjer, og skal visst annonseres samtidig som Android L slippes rundt midten av oktober. Såvidt meg kjent ville det isåfall være første gang Google lanserer 2 produkter samtidig dersom det da også lanseres en telefon. Det jeg vet er at min telefon er veldig klar for utskiftning etter at den fikk seg en dukkert her for noen uker tilbake Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Såvidt meg kjent ville det isåfall være første gang Google lanserer 2 produkter samtidig dersom det da også lanseres en telefon. Nexus 7 og Nexus Q? Nexus 4 og Nexus 10? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tja, vet ikke om jeg kjøper Nexus Q ettersom den aldri ble lansert i noen utstrakt grad, men du har rett i 4 og 10 ja Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) På tablet-fronten har jeg alltid vært en Apple-mann, android-nettbrettene som har kommet til nå har enten hatt kjip byggekvalitet, vemmelig versjon av android (SAMSUNG!) eller begge deler. Det eneste unntaket her er Sony Xperia Tab Z, men den nådde ikke helt opp til iPad Air synes jeg. (Som jeg nå eier) Men, hvis google kommer med et nytt skikkelig bra nettbrett, med 10-tommersskjerm ca, bra hardware og god byggekvalitet så kan det godt hende jeg hopper over. Spesielt hvis prisen er hyggelig. Per nå eier jeg en Nexus 5, Sony Xperia Z Ultra (brukes som nettbrett) og iPad Air. Jeg rives og slites litt mellom iOS og android, jeg liker begge og paradoksalt nok begynner jo de to operativsystemene å bli mer og mer like. Hmm. Det er åpenbare fordeler ved å bare holde seg til ett OS, men jeg klarer ikke bestemme meg og har hatt både iPhones og android-telefoner tidligere. (Mest android, var Apple-hater ganske lenge). Har brukt minst en tusenlapp i begge appstorene En del overlapp er det også) Endret 20. september 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Skifter raskt mellom 2G/3G/4G her. Har Talkmore (Telenor), så muligens NetCom/Tele2 sin feil. Edit: 11. september var siste innlegg for meg før jeg oppdaterte, så dette var altså svar til kimbert. Endret 21. september 2014 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå