Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Om du kjøper fra Google Play Norge så er det den prisen du ser på nettsidene. Er en norsk nettbutikk Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Takk. Da var 32GB bestilt. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ble sendt fra Nederland i går kveld. Estimert ankomst på fredag. Skal bli godt å slippe denne Desire HD. 1GB lagring holdt ikke til mange apper, og skjermen/digitizer føles utdatert. Kjører CM11, orket ikke Android 2.3 1 Lenke til kommentar
RetardedBuckets Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvordan er batteritiden på nexus 5? Det er det eneste som hindrer meg i å kjøpe den. Har lest at batteriet er forferdelig. Klarer ikke en dag med middels bruk. Hvordan er den sammenlignet med feks galaxy s4? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvordan er den sammenlignet med feks galaxy s4? http://www.anandtech.com/show/7517/google-nexus-5-review/3 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Min har fortsatt 87% batteri igjen etter nesten 7 timer uten lading. Jeg har dårlig dekning her på jobb, har over 120 app installert, blåtann kontinuerlig til SmartWatch 2, og har påskrudd posisjonsrapportering som også trekker litt strøm. Har ikke satt epost til å synkronisere med push, og har slettet app som nekter mobilen å gå i sleep-modus. Når jeg legger meg har jeg minst 30-40% kapasitet igjen. I helgene lader jeg ofte bare annen hver dag. Da jeg satte opp og konfigurerte mobilen klarte jeg å tappe batteriet på under 10 timer, men da hadde jeg lastet ned over 120 app over WiFi, skjermen var på i over 2 timer, og streamet musikk i minst 1 time. Forøvrig er det enkelt å lade mobilen ved å legge den på en trådløs iQ-lader, de får man under 100-lappen inkludert frakt fra Kina. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Du har slettet appen som nekter mobilen å gå i sleepmodus? Hvilken app var dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Hvis du har Messenger eller Facebook installert så er det et problem ihvertfall. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg hadde en PayPal-app som var på førsteplass på batteribruken, derfor slettet jeg den. Har ikke Facebook-konto, det er mulig den trekker litt batteri hvis man er ivrig der. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Facebookappen trekker batteri uansett om man bruker den eller ikke. Ikke rent sjelden den vil vekke telefonen for å gjøre et eller annet. Status etter tre dager: Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Noen som vet hvordan jeg får stilt inn at skjermen ikke skal lyse opp når jeg får varsler? Jeg har fått et problem med at når skjermen skrur seg på i lomma, så kan låret bytte sang og forsøke å taste inn koden. 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Tror det må endres innad i appene som har push. Snapchat, face, osv.. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Min har fortsatt 87% batteri igjen etter nesten 7 timer uten lading. Jeg har dårlig dekning her på jobb, har over 120 app installert, blåtann kontinuerlig til SmartWatch 2, og har påskrudd posisjonsrapportering som også trekker litt strøm. Har ikke satt epost til å synkronisere med push, og har slettet app som nekter mobilen å gå i sleep-modus. Når jeg legger meg har jeg minst 30-40% kapasitet igjen. I helgene lader jeg ofte bare annen hver dag. Da jeg satte opp og konfigurerte mobilen klarte jeg å tappe batteriet på under 10 timer, men da hadde jeg lastet ned over 120 app over WiFi, skjermen var på i over 2 timer, og streamet musikk i minst 1 time. Forøvrig er det enkelt å lade mobilen ved å legge den på en trådløs iQ-lader, de får man under 100-lappen inkludert frakt fra Kina. Link til trådløs lader? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du har mange ladere å velge mellom her: http://www.dx.com/s/qi%2bwireless?PriceIntvl=6-24 Hjemme har jeg denne til kr 135 koblet til min originale lader med Micro-USB. Det er ikke den billigste, men føles ikke som noe billig plastboks som enkelte andre: http://www.dx.com/p/mordeqi-m2-qi-wireless-charging-transmitting-dock-black-white-241419#.U_sr-MYYF78 På jobb har jeg denne til samme pris. Kjøpte den i UK for å føle meg tryggere på den medfølgende 230V adapteren. Det fulgte med adapter til norsk stikkontakt: http://www.mymemory.co.uk/Mobile-Phone-Accessories/Panther/Panther-QI-Wireless-Charging-Mat Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 sweet. Får bestille en (Y) Lenke til kommentar
madmats Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 jeg bruker Nokia sin Qi lader DT-900. Litt dyrere dog enn de alterativene over, hvertfall fra norske nettbutikker. (ca 450 kr) Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Noen som har hatt store problemer med batteriet i det siste? Første gang jeg har vært nødt til å gå uten lader på en måneds tid, og nå merker jeg at det kan være veldig problematisk. Skjermdump av batteristats Kan legge til at jeg kjører 4.4.4 med PA 4.5 BETA 2. Endret 27. august 2014 av iWeedle Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Angående ladere så har jeg denne på kontoret selv. Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Har hatt Nexus 5'en min noen måneder nå og er veldig fornøyd, men det er noe jeg lurer på. Innimellom mister jeg dekningen i alt fra ti sekunder til et minutt, før den kommer tilbake. Jeg har Tele2 som operatør, og jeg tror vel helst det er Tele2 sin feil, men jeg kan ikke helt huske om det var et problem jeg hadde med iphonen eller ikke. Er det noen andre her som plages med dette? Kjører for ordens skyld siste versjon av Android. Endret 11. september 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Faller ut i visse områder her også. Men det mener jeg skyldes at antennen i telefonen er litt svak og treg til å skifte mellom 2G og 3G. Kan ikke huske at det har vært slik på andre telefoner jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå