knipsolini Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Mye datateknisk prat som jeg forsto veldig lite av. Uansett, om det ikke kommer tilgang til minnekort bør de by på mer intern minne. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Mye datateknisk prat som jeg forsto veldig lite av. Uansett, om det ikke kommer tilgang til minnekort bør de by på mer intern minne. Enig, mer minne som standard. Kamera bryr meg ikke så mye, men mikrofonen bør fungere bedre under høyt volum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Det er nettop det som er poenget da de fleste ikke forstår problemet med minnekort for utviklere, men er også helt enig i at det burde være mer internminne. 32 GB burde vært standarden og ihvertfall en 64 GB og kanskje en 128 GB tilgjengelig for de som ønsker det. Endret 8. august 2014 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Som ble sagt i Reddit-tråden: Folk har PC med en rask SSD til OS og krevende program/spill, og en stor, men treig mekanisk HDD til musikk og filmer. Hvorfor kan vi ikke ha det samme alternativet til telefonen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nexus 5 kan jo kjøpes med 32GB, men da blir jo prisen noe høyere. Selv kjøpte jeg N5 når 32GB ikke var tilgjengelig i Norge på vanlig vis. OnePlus One har to alternativer - 16GB og 64GB, tenker at N6 burde vært levert med 32/64GB, det hadde vært bra. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nexus 5 kan jo kjøpes med 32GB, men da blir jo prisen noe høyere. Selv kjøpte jeg N5 når 32GB ikke var tilgjengelig i Norge på vanlig vis. OnePlus One har to alternativer - 16GB og 64GB, tenker at N6 burde vært levert med 32/64GB, det hadde vært bra. 32/64Gb og bedre batteri så er det ingen tvil for min del. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nå leste jeg ikke hele den Reddit-tråden, men et annet argument for at det ikke kommer en minnekortleser i neste Nexus, er fordi det rett og slett ikke har vært en slik leser i en Nexus (hverken mobil eller tablet) siden Nexus One. Noe jeg skulle ha likt å hatt bedre på neste Nexus er nok en solid kamera programvare, bedre mikrofon og en bedre lydchip. Det er nettopp programvaren som dreper kameraet på N5en, for hardware-messig så er det ikke så alt for værst. Lyden i minijack-utgangen har litt lite "trykk", og skulle ønske det hadde blitt en prioritet. Batteriet kan de se på om de har tid Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Er batteriet så dårlig som alle sier eller er det brukbart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Er vel mest det at jeg ønsker å klare meg flere dager uten å lade, bruker du mobilen et par timer hver dag er det null stress å klare en dag for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Skjønner meg ikke på at folk trenger mye minne, har dere mye på telefonen? Med 16 GB har jeg nok til å holde ut i flere år 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Spotify har tatt det meste av min plass. Ser jeg skulle hatt 32GB istedet. Men det holder sånn tålelig akkurat som det er. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Musikk tar mye plass, men det er som sagt avhengig av abonnement ditt og bruksmønster Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Jau. Har flere brukere på min konto, og ofte er vi i samme bil. Mobilen min blir da mediet det spilles av, og for å slippe sure miner har jeg alle listene på min telefon. Min neste telefon, som helt garantert blir en nexus-variant, skal ha 32GB i alle fall. Endret 12. august 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Selv om Nexus 5 er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med på en stund, så kommer jeg trolig til å gå till innkjøp av Nexus 6 når den lanseres til høst/vinters-perioden. Kjenner jeg sikler etter en telefon med (enda) bedre HW, android L, større skjerm, sikkert vesentlig lengre batterilevetid, og forhåpentligvis 32 GB lagring. Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) For de som ikke er klar over det, ryktes det at Nexus 6 vil bli produsert av Motorola og ha en 5,9" skjerm med oppløsning på 1920 x 1080, samt Snapdragon 801. Denne skal etter planen bli lansert en gang i høst sammen med Nexus 8. http://www.phonearena.com/news/Motorola-Shamu-aka-Nexus-6-gets-benchmarked-indicating-a-1080p-display-and-Snapdragon-801_id59267 http://www.androidpolice.com/2014/07/26/rumor-motorola-is-working-with-google-on-shamu-a-possible-nexus-phone-with-a-5-9-display/ Endret 13. august 2014 av Nystad97 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hvis det stemmer er Nexus 5 min siste Nexus telefon sålenge de holder den størrelsen. 6 tommer blir for stor for min del, selvom jeg har store hender. 4-5" mener jeg er den perfekte størrelse for en telefon. Endret 12. august 2014 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ryktene sier at det vil være 2 versjoner (en "vanllig" + en phablet) og det er langt ifra bekreftet at Motorola mobilen vil bli en Nexus i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 La merke til en ting på skjermen min. Nå har jeg vasket og renset skjermen min med rens og en mikrofiberklut som følger med noen skjermer etc og jeg har noen prikker som er ut som skjermen min er "chiped" slik som på frontruta på bilen. Har brukt lommebokdeksel lenge, men merkene merker jeg heller ikke hvis jeg tar neglen min over. Noen som vet hva det kan komme av? Har ikke mistet telefonen min på et hardt underlag, bare senga, sofaen etc. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Ryktene sier at det vil være 2 versjoner (en "vanllig" + en phablet) og det er langt ifra bekreftet at Motorola mobilen vil bli en Nexus i det hele tatt. Klarer ikke å huske å ha lest andre rykter enn at det skal lanseres en 5.9''. Skjønner at nesten 6 tommer blir stort for mange, men slik jeg ser det er det en vanesak! Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ryktene sier at det vil være 2 versjoner (en "vanllig" + en phablet) og det er langt ifra bekreftet at Motorola mobilen vil bli en Nexus i det hele tatt.Hvor har du lest om den "vanlige" versjonen? Jeg har kun lest om 5,9" i tillegg til Nexus 8 og mulig ny Nexus 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå