One 7 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Prøvde det og vifte på full styrke, men var ikke nok. Måtte legge den i hanskerommet til slutt, skulle hatt et slags kulde/isoleringsdeksel å ha på. Hvordan kan folk bruke mobilen i varmere strøk der det er sånn mesteparten av året? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Brukte den på ferie i Hellas uten noen problemer. Jeg har også ett sånn "lommebok"-deksel som sikkert gjør mobilen enda varmere. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Brukte den på ferie i Hellas uten noen problemer. Jeg har også ett sånn "lommebok"-deksel som sikkert gjør mobilen enda varmere. samme her... Null stress med varme. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har heller ikke hatt noe problem med mobilen i varmen som herjer nå om dagen. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hadde ingen problemer etter 2 uker på Kreta. Ble ubehagelig varm, men det var forventet. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Var en batteriapp som sa ifra. Så kan jo godt hende at det gikk helt greit for mobilen, selv om batteriet ble litt varmt. Er det slik som med en del andre mobiler at den automatisk skrur seg av hvis det blir altfor varmt? Endret 22. juli 2014 av K_7 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Var en batteriapp som sa ifra. Så kan jo godt hende at det gikk helt greit for mobilen, selv om batteriet ble litt varmt. Er det slik som med en del andre mobiler at den automatisk skrur seg av hvis det blir altfor varmt? "Alt" med litium batterier har denne funksjonen, mye annet også selvsagt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Problemet ligger i Snapchat applikasjonen og "alle" Android brukere plages med det. Mener å ha lest at å bruke en alternativ Snapchat app som f.eks denne vil hjelpe. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2318103 Noen som vet om flere snapchat-alternativer? Denne viser ikke chattingen som er mulig der inne. Original-appen klikker tyve ganger om dagen nå selv om jeg går ut av den ordentlig hver gang. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Noen som kjører android L på nexus 5? Er det stabilt? Vanskelig å installere? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Noen som kjører android L på nexus 5? Er det stabilt? Vanskelig å installere? Jeg har det ikke, men jeg kan svare på at det er enkelt å istallere. Google har en egen guide som forklarer ganske rett frem hvordan du gjør det :-) http://developer.android.com/preview/setup-sdk.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Noen som kjører android L på nexus 5? Er det stabilt? Vanskelig å installere? Hvis du har root er det veldig enkelt, ikke så vanskelig uten root heller. Har L installert på den ene nexusen min, har ikke brukt den daglig men den er absolutt stabil nok til å bli brukt daglig hvis man vil Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Prøvde å installere Android L I går på min. Det funket bra, men dessverre så er det apper som jeg bruker daglig som ikke funger. Deriblant Dropbox. Så måtte avinstallere og gå tilbake 4.4. Det så pent ut. Litt uvant egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Ingen vanskelig fremgangsmåte en å benytte seg av å flaske vanlig annen Android stock images. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Endelig tilbake til Nexus 5 igjen etter nesten 2 mnd med Iphone 5s. Det var ulidelige 2 mnd. Jeg kjøpte rød Nexus og syns faktisk det var en knallfarge. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nå som ny Android er på vei, og det er snakk om Nexus 6 kanskje i Oktober... hvilke tanker gjør folk seg om Nexus 5? Er det noe dere savner som dere håper kommer til Nexus 6? Er Nexus 5 fortsatt en suveren telefon som dere anbefaler nå, spesielt med tanke på prisen? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nexus 5 er en glimrende tlf, ønsker et bedre kamera på den neste :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Og bedre batteri så er jeg solgt. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Bedre batteri og tilgang til minnekort, da hadde jeg vært meget fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Minnekjort skjer ikke, bare å drømme. Dette er en av de mange gode forklaringene på hvorfor. http://www.reddit.com/r/Android/comments/2a76qu/if_youre_still_upset_or_confused_about_why_google/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå