kaaasen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Har brukt min Nexus 5 i to dager nå, og må si at den er imponerende rask i bruk. Fikk min for 1750,- kr, helt strøken. Muligens det mobilkjøpet jeg har gjort som har gitt mest verdi for pengene 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 kan fortelle at HBO nordic ikke fungerer visst telefonen er rootet.. får opp denne meldingen: Service is not avaiable on this device because it has been modified. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 kan fortelle at HBO nordic ikke fungerer visst telefonen er rootet.. får opp denne meldingen: Service is not avaiable on this device because it has been modified. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1815070 Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Når jeg bruker Chrome så får jeg ofte problemer med å laste inn enkelte nettsider, blant annet VG og TV2. Da kan jeg bruke Firefox som ikke har dette problemet, men her får jeg ikke sett video fordi den krever java. Noen som har samme problem, evt. en løsning? Har samme problem med Chrome. Firefox laster ned alle sider, uansett forbindelse. Det som er merkelig er at når jeg er på mobilnettet så fungerer Chrome utmerket. Det er på wifi at Chrome stopper opp i mitt tilfelle. Har ingen løsning, men jeg prøvde Android L developer preview, vips, problemet borte. Så kanskje det har noe radio med firmwares eller noe sånt... hvem vet. Endret 14. juli 2014 av Kneipp Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 VG er også treg på min N5 :/ Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 VG er også treg på min N5 :/ samme her og. men har ikke irritert meg så mye at jeg har giddi å prøvd å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Stable Chrome eller Chrome Beta?Sistnevnte er absolutt og anbefale. Samt, ta en titt på about:flags og se på evt forbedringer du ønsker på begge versionene Endret 14. juli 2014 av b-real 1 Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Når jeg bruker Chrome så får jeg ofte problemer med å laste inn enkelte nettsider, blant annet VG og TV2. Da kan jeg bruke Firefox som ikke har dette problemet, men her får jeg ikke sett video fordi den krever java. Noen som har samme problem, evt. en løsning? Har samme problem med Chrome. Firefox laster ned alle sider, uansett forbindelse. Det som er merkelig er at når jeg er på mobilnettet så fungerer Chrome utmerket. Det er på wifi at Chrome stopper opp i mitt tilfelle. Har ingen løsning, men jeg prøvde Android L developer preview, vips, problemet borte. Så kanskje det har noe radio med firmwares eller noe sånt... hvem vet. Har radiofirmwaren som fulgte med L dev previewet men har også samme.. men min gjør det på både 3/4g og wifi.. Lenke til kommentar
jakja Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Kan dere anbefale denne til en gjennomsnittlig bruker som ikke har planer om å hacke hele tiden? Hvor godt er egentlig kameraet, testene spriker en del der? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Hacker? N5 anbefales på det varmeste fra meg hvertfall. Uten tvil den beste mobilen på markedet prisen tatt i betraktning. Jeg synes kameraet er mer enn bra nok, men det er naturlig nok ett stykke bak de beste kameramobilene. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Kan dere anbefale denne til en gjennomsnittlig bruker som ikke har planer om å hacke hele tiden? Hvor godt er egentlig kameraet, testene spriker en del der? Rett fra boksen er dette en veldig god telefon! Man kan, derimot, tilpasse den på mange måter uten å "hacke" ved å f.eks. installere en av de mange launcherne hvis man ikke er fornøyd med enkeltheten i launcheren til google. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Spør likegreit her: Er det bare meg eller finnes det ikke kø-funksjon på Netflix sin android app? Jeg ønsker å legge til ting jeg finner i en kø som jeg kan finne og se senere, men det virker ikke som det er mulig. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Kø-funksjonen kom aldri til Norge, men vi fikk noe lignende som heter "Min liste". Finn det du vil legge til og trykk på [+Min liste]-knappen. Sjekket akkurat på min Nexus 5, den ligger i Netflix-appen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Kø-funksjonen kom aldri til Norge, men vi fikk noe lignende som heter "Min liste". Finn det du vil legge til og trykk på [+Min liste]-knappen. Sjekket akkurat på min Nexus 5, den ligger i Netflix-appen. android_netflix_minliste.png Den valgmuligheten får ikke jeg. Har nyeste versjon av netflix. Bruker ikke vpn eller lignende. Screnshot: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Kø-funksjonen kom aldri til Norge, men vi fikk noe lignende som heter "Min liste". Finn det du vil legge til og trykk på [+Min liste]-knappen. Sjekket akkurat på min Nexus 5, den ligger i Netflix-appen. android_netflix_minliste.png Den valgmuligheten får ikke jeg. Har nyeste versjon av netflix. Bruker ikke vpn eller lignende. Screnshot: Er du registrert i USA? Altså slik at du opprettet konto med VPN eller lignende slik at du var i USA? Jeg gjorde nemlig det (betaler 50 kr/måneden) og har kun tilgang til My list når jeg bruker ZenMate stilt inn på USA, da er jeg nemlig hjemme og ikke på "reis" i Norge. While My List is a globally supported feature, My List won't be displayed in your Netflix experience if you're traveling outside of the region where you created your Netflix account. Don't worry--everything you've added to My List will be waiting for you when you return home. [fra https://help.netflix.com/en/node/10523 ] Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Ja, du har rett Xtra. Fikk meg amerikansk netflix før det kom til Norge, og har aldri gidda bytte. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Bestilte nettopp denne trådløse laderen: Kjøpte for en stund siden to stk slike http://www.ebay.com/itm/Qi-Wireless-Power-Pad-Charger-for-iPhone-Samsung-Galaxy-S3-S4-Note2-Nokia-Nexus-/200973639674?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123 Har et par sånne selv og tørr rett og slett ikke bruke de. Mobilen blir sinnsykt varm veldig fort. Vondt å ta bak på mobilen etter lading pga varme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Bestilte nettopp denne trådløse laderen: Kjøpte for en stund siden to stk slike http://www.ebay.com/itm/Qi-Wireless-Power-Pad-Charger-for-iPhone-Samsung-Galaxy-S3-S4-Note2-Nokia-Nexus-/200973639674?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123 Har et par sånne selv og tørr rett og slett ikke bruke de. Mobilen blir sinnsykt varm veldig fort. Vondt å ta bak på mobilen etter lading pga varme. Hørtes rart ut, har ikke merket noe selv. Kan det være at du ikke bruker den orginale nexus laderen? Hvis du bruker en lader med høyere ampere så kan den bli varm. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Noen som har gode tips for å kjøle ned Nexus 5 i sommervarmen? Mobilen begynte å klage i bilen tidligere i dag når den kom over 40 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå