tho_kva2 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg føler at jeg trenger å oppgradere min nåværende pc. Jeg har per i dag: CPU: Amd Phenom II X4 965 Black Edition (ikke klokket) GPU: XFX Radeon HD 6950 (x2, men bruker kun 1) HK: Gigabyte GA-790-UD5 (Socket AM3) RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz (4x4GB) Grunnen for at jeg kun bruker et kort er siden den ene bråker noe voldsomt når de ligger tett i tett og kun drar inn varm luft fra kortet forran. Uansett så om jeg hadde brukt begge så ville vel cpu ha vært flaskehals(?). Så da trenger jeg å bytte ut alle disse tre, men vil helst ikke bruke så alt for mye penger, men må vel fort opp i hvertfall 5k for noe nogenlunde? Men så er spørsmålet om jeg burde vente eller om det er lenge til noe nytt kommer uansett? Jeg bruker PC mye til spill og noe til medie redigering (både film og bilder). Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 CPU: i7-4770K HK: Z87. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Er en del forskjellige Z87? Så du føler ikke jeg trenger ny GPU, kun cpu/hk? Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå