Gå til innhold

[Løst] acer w510 lefdal


Gjest member-306761

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, samme typen som forrige helg? Bare uten 3G?

Stemmer.

 

Så de som missa tilbudet og ikke har behov for 3G - bare å slå til!

 

Tydelig at de skal gjøre plass til de nye modellene som kommer i forbindelse med windows 8.1 lanseringen og da sannsynligvis med de nye intel atom prosessorene.

 

Test av neste generasjon atom: http://www.anandtech.com/show/7314/intel-baytrail-preview-intel-atom-z3770-tested

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å vise et eksempel på grunnen til at prisene dumpes: http://www.hardware.no/artikler/asus-slipper-billig-hybrid-baerbar-for-studenter/137415

 

Nå tror jeg kanskje prisene som hintes til er litt optimistiske i artikkelen, men tror nok under 3000,- for neste generasjon er realistisk.

 

Da får man:

Nettbrett OG tastatur.

Siste generasjon atom CPU.

32-64Gb SSD.

 

Og det går nok ikke mange månedene før man ser slike fra siste genersjonen på tilbud til rundt 2500,- på søndagstilbudene. ;)

 

Så uten cashback er ikke prisen så fantastisk som førprisen tilsier. Det er cashbacken som gjør dette til et bra kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette brette raskre enn Samsung Galaxy 2 10.1? SPesielt på internett jeg synes dette er tregt.

Kan man legge inn Android og ipad spill og programmer på win 8?

 

Vesentlig raskere til internettsurfing enn min Asus TF300, så godt mulig.

 

Nei ikke sånn belt uten videre, men du kan kansje bruke en slags emulator. Dette brettet kjører samme windows som vanlige datamaskiner.

Lenke til kommentar

Er det mulig å innstalere win 7 på den ?

 

Det er nok ikke umulig å installere Win 7 på denne, men jeg kan ikke komme på en eneste grunn til å gjøre dette. Hadde du ønsket å installere Linux eller Android kunne jeg kanskje skjønt det, da enkelte har det som hobby å kjøre alternative OS. Gamle OS som Win 7/XP/2000/98/3.1 er ikke egnet til touch og det kan være vanskelig å finne drivere til slik ny elektronikk.

 

Hvis du ønsker startmeny for å bruke mus og tastatur er det bare å laste ned dette og la være å bruke Metro. Jeg har gjort det på laptopen hjemme og kommer ikke på at det er Win 8 på den bortsett fra hver gang jeg starter den på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...