Gjest member-306761 Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Hei, får man 1000kr i rabatt av acer her fra lefdal? http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/ACNTL0KED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w510-solv-hvit Endret 14. september 2013 av member-306761 Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Ja. https://eu-deals.acer.com/offers/25652/no_NO/terms.pdf Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Jøss, samme typen som forrige helg? Bare uten 3G? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Jøss, samme typen som forrige helg? Bare uten 3G? Stemmer. Så de som missa tilbudet og ikke har behov for 3G - bare å slå til! Tydelig at de skal gjøre plass til de nye modellene som kommer i forbindelse med windows 8.1 lanseringen og da sannsynligvis med de nye intel atom prosessorene. Test av neste generasjon atom: http://www.anandtech.com/show/7314/intel-baytrail-preview-intel-atom-z3770-tested Endret 14. september 2013 av OC-Freak 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Mhm, får vel slå til på denne jeg da Noen med erfaringer å dele? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Mhm, får vel slå til på denne jeg da Noen med erfaringer å dele? I forhold til prisen: løp og kjøp. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 For å vise et eksempel på grunnen til at prisene dumpes: http://www.hardware.no/artikler/asus-slipper-billig-hybrid-baerbar-for-studenter/137415 Nå tror jeg kanskje prisene som hintes til er litt optimistiske i artikkelen, men tror nok under 3000,- for neste generasjon er realistisk. Da får man: Nettbrett OG tastatur. Siste generasjon atom CPU. 32-64Gb SSD. Og det går nok ikke mange månedene før man ser slike fra siste genersjonen på tilbud til rundt 2500,- på søndagstilbudene. Så uten cashback er ikke prisen så fantastisk som førprisen tilsier. Det er cashbacken som gjør dette til et bra kjøp. 1 Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er dette brette raskre enn Samsung Galaxy 2 10.1? SPesielt på internett jeg synes dette er tregt. Kan man legge inn Android og ipad spill og programmer på win 8? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er dette brette raskre enn Samsung Galaxy 2 10.1? SPesielt på internett jeg synes dette er tregt. Kan man legge inn Android og ipad spill og programmer på win 8? Vesentlig raskere til internettsurfing enn min Asus TF300, så godt mulig. Nei ikke sånn belt uten videre, men du kan kansje bruke en slags emulator. Dette brettet kjører samme windows som vanlige datamaskiner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Prisen blir jo latterlig lav. Var utrolig lei meg for at jeg gikk glipp av tilbudet på w511. Så jeg slo til uten tvil, spesielt med tanke på at dette ikke er noe ARM utgave med sine begrensinger. W510+plex blir nydelig Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er det mulig å innstalere win 7 på den ? Jeg slår til på det tilbud Hvordan er det med BIN swiift osv hva skal man skrive der, forstår meg ikke helt på cash back request greia til asus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er vanlig bios, så du kan vel installere windows 7 eller linux på den. Hvorfor du vil ha windows 7, når windows 8 er laget for touch kan jeg dog ikke skjønne. Asus har vel ikke noe cashback? Og om du googler banken din, så finner du raskt bin og swift nummer. 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er dette brette raskre enn Samsung Galaxy 2 10.1? SPesielt på internett jeg synes dette er tregt. Kan man legge inn Android og ipad spill og programmer på win 8? Ja det er vesentlig raskere jeg har hatt Galaxy 2 det gikk i retur grunnet treghet på internett. Nei du kan ikke legge inn spill fra Android og Apple. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Skulle ikke ha win 8 brett uten 3g og med atom, men venter nå på en slik en. Får se om en klarer seg uten sim kort i maskina. 64B kort og cover bestillt. Får håpe cashback fungerer, til denne prisen må en kjøpe. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Er det mulig å innstalere win 7 på den ? Det er nok ikke umulig å installere Win 7 på denne, men jeg kan ikke komme på en eneste grunn til å gjøre dette. Hadde du ønsket å installere Linux eller Android kunne jeg kanskje skjønt det, da enkelte har det som hobby å kjøre alternative OS. Gamle OS som Win 7/XP/2000/98/3.1 er ikke egnet til touch og det kan være vanskelig å finne drivere til slik ny elektronikk. Hvis du ønsker startmeny for å bruke mus og tastatur er det bare å laste ned dette og la være å bruke Metro. Jeg har gjort det på laptopen hjemme og kommer ikke på at det er Win 8 på den bortsett fra hver gang jeg starter den på nytt. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Hva med BlueStacks? Vil dette gå tregt på dette brettet? På Android har man Google play. Hva bruker man til win 8? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hva med BlueStacks? Vil dette gå tregt på dette brettet? På Android har man Google play. Hva bruker man til win 8? Windows 8 har og en egen butikk med apper, men man kan og bruke alle vanlige windows programmer. Du kan se mere her: http://www.youtube.com/watch?v=wbIxs5xluGY Endret 15. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Windows Store. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Win 8 bruker Windows Store for å kjøpe/finne app, her er noen eksempel: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/apps#Cat=t1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå