Bulle Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Mulig å skru av låseskjermen på noen måte, sånn at siden med brukerkontoen(e) kommer opp automatisk? Irriterende at man må klikke for å få opp dette... En annen ting: hos meg vises kun en av brukerkontoene. Jeg må aktivt trykke på en pil for å vise de andre kontoene. Kan man få det sånn som i Win7 at alle kontoer vises med en gang man skal logge på? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg vet ihvertfall at du kan holde inne escape i stedet for å drive å dra opp det vinduet. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Eller trykke enter Lenke til kommentar
setpos Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Mulig å skru av låseskjermen på noen måte, sånn at siden med brukerkontoen(e) kommer opp automatisk? Irriterende at man må klikke for å få opp dette... En annen ting: hos meg vises kun en av brukerkontoene. Jeg må aktivt trykke på en pil for å vise de andre kontoene. Kan man få det sånn som i Win7 at alle kontoer vises med en gang man skal logge på? Jeg googlet og fant en registernøkkel som deaktiverer låseskjermen. Den virket. Har den ikke tilgjengelig her jeg sitter nå, men den var kjapt funnet og endret. Fatter ikke hvilken dust som bestemmer at en låseskjerm skal være der for å irritere vettet av alle i desktop-versjonen av Windows. De kunne i hvert fall ha vært så smarte å automatisk deaktivere den når maskinen ikke har touch-skjerm. Hvis man så velger å logge inn rett til desktop, og velger å ikke vise metro-menyen men å få listet opp alle programmene man ellers ville fått opp via startmenyen->All programs, og å vise desktop-bakgrunnen bak, så begynner det å likne noe. Og velge at når man trykke Windows-knappen for å søke etter noe så søker den i alt, ikke bare apper. Med disse justeringene i WIn81 så begynner det å likne noe man kan være produktiv i. Bare synd med de Windows-programmene som har blitt portet til fullskjerm-modus -- det er latterlig. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Eller trykke enter Eller ctrl+alt Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg googlet og fant en registernøkkel som deaktiverer låseskjermen. Den virket. Har den ikke tilgjengelig her jeg sitter nå, men den var kjapt funnet og endret. Fatter ikke hvilken dust som bestemmer at en låseskjerm skal være der for å irritere vettet av alle i desktop-versjonen av Windows. De kunne i hvert fall ha vært så smarte å automatisk deaktivere den når maskinen ikke har touch-skjerm. Hvis man så velger å logge inn rett til desktop, og velger å ikke vise metro-menyen men å få listet opp alle programmene man ellers ville fått opp via startmenyen->All programs, og å vise desktop-bakgrunnen bak, så begynner det å likne noe. Og velge at når man trykke Windows-knappen for å søke etter noe så søker den i alt, ikke bare apper. Med disse justeringene i WIn81 så begynner det å likne noe man kan være produktiv i. Bare synd med de Windows-programmene som har blitt portet til fullskjerm-modus -- det er latterlig. Takk, fant det ved å google registry + lock screen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå