veluci Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hmm det var rart, min er på 86 % nå. EDIT: Og der var den ferdig instalert. Skjer det noe mere ettewr att du har installert? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Prøver du å spille får du beskjed om at du må vente til utgivelsen. Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 starta nettopp nedlastning, maxer på 10mbit/s, så blir ferdig om 4-5 timer, beroliget nå leser på et gta forum om psn router problemer, flere som har stoppet der jeg er på 65%.. de sier du ikke må laste ned i bakgrunnen Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 leser på et gta forum om psn router problemer, flere som har stoppet der jeg er på 65%.. de sier du ikke må laste ned i bakgrunnen hmm, skal følge med. Har den i background downloader, men har statusen oppe for nedlastingen. står du fast på nedlastning? Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 hmm, skal følge med. Har den i background downloader, men har statusen oppe for nedlastingen. står du fast på nedlastning? jepp, står på 65%, det går helt sjukt treigt.. er også flere som får melding om corrupt data når de er på 14% på installeringa.. får bare følge med, og får vi problemer må vi prøve og laste ned direkte fra butikken, og ikke i background 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 går det an å spille samtidig som man laste ned gta v ? Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Hmm det var rart, min er på 86 % nå. EDIT: Og der var den ferdig instalert. Lasta du ned i bakgrunnen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skjer det noe mere ettewr att du har installert? Nja altså spillet legger seg under spill, når jeg starter det står det at jeg må vente til release. Lasta du ned i bakgrunnen? Nei jeg lot den stå oppe Lenke til kommentar
veluci Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 jepp, står på 65%, det går helt sjukt treigt.. er også flere som får melding om corrupt data når de er på 14% på installeringa.. får bare følge med, og får vi problemer må vi prøve og laste ned direkte fra butikken, og ikke i background Noen endringer? Laster selv ned i bakrunnen, men har ikke kommet like langt. begynner og bli litt nervøs Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Noen endringer? Laster selv ned i bakrunnen, men har ikke kommet like langt. begynner og bli litt nervøs begynte på nytt nå nettopp og det går unna, står at det er 168 minutter igjen, anbefaler deg og gjøre det du også så du er sikker på at du ikke får corrupted data, som mange sier dem har fått :-) Lenke til kommentar
veluci Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 begynte på nytt nå nettopp og det går unna, står at det er 168 minutter igjen, anbefaler deg og gjøre det du også så du er sikker på at du ikke får corrupted data, som mange sier dem har fått :-) forbannet! Satte ifra meg playstationen min hos en kompis fordi han har mye bedre nett enn eg har. Dritt hvis dette tuller seg Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 forbannet! Satte ifra meg playstationen min hos en kompis fordi han har mye bedre nett enn eg har. Dritt hvis dette tuller seg går nok bra, vis ikke rekker du det nok før midnatt i morgo Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er det fremdeles mulig å kjøpe det og laste det ned? Sjekket PSN via nettleseren her nå, men fant det ikke. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Er det fremdeles mulig å kjøpe det og laste det ned? Sjekket PSN via nettleseren her nå, men fant det ikke. Følg linken og logg deg inn så finner du spillet: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/ Edit: finner ikke spillet jeg heller, men det er i første menyen når man logger inn via ps3 da var mitt spill nedlastet og installert, må bare vente til i morgen etter jobb for å spille Endret 16. september 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Så ikke at det var til PSN, my bad. Endret 16. september 2013 av Straits Lenke til kommentar
veluci Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 går nok bra, vis ikke rekker du det nok før midnatt i morgo Bare for og nevne det så har eg fått lastet ned og installert spillet! Lastet ned i bakrunnen, så det virker som om det går fint! Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Bare for og nevne det så har eg fått lastet ned og installert spillet! Lastet ned i bakrunnen, så det virker som om det går fint! da er det bare og vente til 00:00 i natt da!! Lenke til kommentar
kopbjo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei, 1. Kan jeg laste ned spillet i ettermiddag selv om jeg ikke har forhåndsbestilt tidligere? 2. Hvor stort er spillet? / Hvor lang tid tar det å laste ned? (Jeg har 50 Mbit/s ned..) Er alene hjemme med dattera i natt, og kan derfor ikke dra på nattåpen butikk.... selv om jeg har mest lyst på en fysisk kopi.-B Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Hei, 1. Kan jeg laste ned spillet i ettermiddag selv om jeg ikke har forhåndsbestilt tidligere? 2. Hvor stort er spillet? / Hvor lang tid tar det å laste ned? (Jeg har 50 Mbit/s ned..) Er alene hjemme med dattera i natt, og kan derfor ikke dra på nattåpen butikk. ... selv om jeg har mest lyst på en fysisk kopi. -B vis du går inn på PSN nå så kan du fortsatt forhåndsbestille og starte nedlastinga med en gang, du trenger ca. 36 gb med ledig plass. Vis du gjør det, så ikke last ned i bakgrunnen, bare la den stå oppe og laste ned i butikken. da kan du spille klokka 00:00 i natt Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 vis du går inn på PSN nå så kan du fortsatt forhåndsbestille og starte nedlastinga med en gang, du trenger ca. 36 gb med ledig plass. Vis du gjør det, så ikke last ned i bakgrunnen, bare la den stå oppe og laste ned i butikken. da kan du spille klokka 00:00 i natt Hvordan gikk det med nedlastningen din? Min var ferdig når jeg våkna opp i dag tidlig, har ca. 17 gig mindre plass på disken nå så regner med at den er god. Er det noen mulighet til å sjekke "integriteten" til spillet etter at det er ferdig lasta, for feil osv? Er PC gamer, kjøpte PS3 kun for GTA5, anner ikke hva man kan gjøre på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå