Gå til innhold

Forhåndsbestille GTA V på PSN - når kan man preloade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, skal følge med. Har den i background downloader, men har statusen oppe for nedlastingen.

står du fast på nedlastning?

jepp, står på 65%, det går helt sjukt treigt.. er også flere som får melding om corrupt data når de er på 14% på installeringa.. får bare følge med, og får vi problemer må vi prøve og laste ned direkte fra butikken, og ikke i background

• Liker 1
Lenke til kommentar

jepp, står på 65%, det går helt sjukt treigt.. er også flere som får melding om corrupt data når de er på 14% på installeringa.. får bare følge med, og får vi problemer må vi prøve og laste ned direkte fra butikken, og ikke i background

Noen endringer? Laster selv ned i bakrunnen, men har ikke kommet like langt. begynner og bli litt nervøs :p

Lenke til kommentar

begynte på nytt nå nettopp og det går unna, står at det er 168 minutter igjen, anbefaler deg og gjøre det du også så du er sikker på at du ikke får corrupted data, som mange sier dem har fått :-)

forbannet! Satte ifra meg playstationen min hos en kompis fordi han har mye bedre nett enn eg har. Dritt hvis dette tuller seg

Lenke til kommentar

Er det fremdeles mulig å kjøpe det og laste det ned? Sjekket PSN via nettleseren her nå, men fant det ikke.

Følg linken og logg deg inn så finner du spillet: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/

Edit: finner ikke spillet jeg heller, men det er i første menyen når man logger inn via ps3

da var mitt spill nedlastet og installert, må bare vente til i morgen etter jobb for å spille

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Hei,

1. Kan jeg laste ned spillet i ettermiddag selv om jeg ikke har forhåndsbestilt tidligere?

2. Hvor stort er spillet? / Hvor lang tid tar det å laste ned? (Jeg har 50 Mbit/s ned..)

Er alene hjemme med dattera i natt, og kan derfor ikke dra på nattåpen butikk.
... selv om jeg har mest lyst på en fysisk kopi.

-B

Lenke til kommentar

Hei,

1. Kan jeg laste ned spillet i ettermiddag selv om jeg ikke har forhåndsbestilt tidligere?

2. Hvor stort er spillet? / Hvor lang tid tar det å laste ned? (Jeg har 50 Mbit/s ned..)

Er alene hjemme med dattera i natt, og kan derfor ikke dra på nattåpen butikk.

... selv om jeg har mest lyst på en fysisk kopi.

-B

vis du går inn på PSN nå så kan du fortsatt forhåndsbestille og starte nedlastinga med en gang, du trenger ca. 36 gb med ledig plass. Vis du gjør det, så ikke last ned i bakgrunnen, bare la den stå oppe og laste ned i butikken. da kan du spille klokka 00:00 i natt :)

Lenke til kommentar

vis du går inn på PSN nå så kan du fortsatt forhåndsbestille og starte nedlastinga med en gang, du trenger ca. 36 gb med ledig plass. Vis du gjør det, så ikke last ned i bakgrunnen, bare la den stå oppe og laste ned i butikken. da kan du spille klokka 00:00 i natt :)

Hvordan gikk det med nedlastningen din? Min var ferdig når jeg våkna opp i dag tidlig, har ca. 17 gig mindre plass på disken nå så regner med at den er god. Er det noen mulighet til å sjekke "integriteten" til spillet etter at det er ferdig lasta, for feil osv?

Er PC gamer, kjøpte PS3 kun for GTA5, anner ikke hva man kan gjøre på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...