Gå til innhold

Playstation 3, HD-problemer.

PlastPerm

Anbefalte innlegg

Okay, jeg har en ps3 som har fungert som den skal siden jeg kjøpte den. En dag i sommer så bestemte jeg meg for å ta med ps3en til min mor (noe jeg ofte har gjort), men når jeg kom frem ville ikke ps3en fungere.

Altså den starter, lyser grønt, tar imot spill og er også mulig å få cdene ut også.

Det som er problemet er at HDMI-en er fucka. Om jeg slår på maskinen er tv-en helt svart, så selvfølgelig har jeg holdt power-knappen nede for å endre på video-kvaliten.

Det kommer da opp en boks (merk dere at dette er første gangen jeg får sett noe fra ps3'en på tv-en) Hvor de forteller meg at de har funnet en hd-port og spørr om jeg vil endre video og lyden etter dette. Jeg får da to alternativ: Godkjenn eller Ikke Godkjenn.

Dersom jeg velger godkjenn: Skjermen blir svart og ingen lyd høres.

Dersom jeg velger ikke godkjenn: Skjermen blir lys-svart og lyder høres. Kan fortsatt ikke se.

Håper noen av dere kan hjelpe. Jeg har ikke prøvd å bytte HD-kabel eller skjerm da jeg bruker det samme til pcen min (som jeg skriver fra nå) og dette fungerer helt uten problemer. Jeg har heller ikke Scart-kabelen (den med alle fargene på).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...