PlastPerm Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Okay, jeg har en ps3 som har fungert som den skal siden jeg kjøpte den. En dag i sommer så bestemte jeg meg for å ta med ps3en til min mor (noe jeg ofte har gjort), men når jeg kom frem ville ikke ps3en fungere. Altså den starter, lyser grønt, tar imot spill og er også mulig å få cdene ut også. Det som er problemet er at HDMI-en er fucka. Om jeg slår på maskinen er tv-en helt svart, så selvfølgelig har jeg holdt power-knappen nede for å endre på video-kvaliten. Det kommer da opp en boks (merk dere at dette er første gangen jeg får sett noe fra ps3'en på tv-en) Hvor de forteller meg at de har funnet en hd-port og spørr om jeg vil endre video og lyden etter dette. Jeg får da to alternativ: Godkjenn eller Ikke Godkjenn. Dersom jeg velger godkjenn: Skjermen blir svart og ingen lyd høres. Dersom jeg velger ikke godkjenn: Skjermen blir lys-svart og lyder høres. Kan fortsatt ikke se. Håper noen av dere kan hjelpe. Jeg har ikke prøvd å bytte HD-kabel eller skjerm da jeg bruker det samme til pcen min (som jeg skriver fra nå) og dette fungerer helt uten problemer. Jeg har heller ikke Scart-kabelen (den med alle fargene på). Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Og dette haster vell egentlig litt pga. GTA V som snart kommer ut! Hehe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ville prøvd å prøve en annen HDMI kabel for å vertfall eliminere DEN muligheten. Men hva annet det kan være er eg ikke sikker på. Må være noe du har gjort i det siste? Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Vært sånn siden sommeren, IcedInsanity. Satt og spilte på den, kjørte den bort til min mor og da funket den ikke mere... Gidder ikke bytte HD-kabel når den fungerer helt fint fra pcen til skjermen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nei da høres det rart ut. Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Ja, jeg syntes selv det er jævlig rart. Går jo ann å spille på scart, men da må man jo få tak i det først.. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 ta med din ps3 til Elkjøp og så kan dem teste med en ny hdmi kabel osv. min ps3 ble ikke kjøpt hos Elkjøp men dem hjalp meg, siden jeg ikke fikk med brukerhåndbok når jeg kjøpte min ps3 brukt. dette var den tiden ps3 var helt ny. Lenke til kommentar
PlastPerm Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Sunbeam: Min er kjøpt hos spaceworld om jeg husker korrekt, men tror du de er like service innstilt? Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 jeg vil tro at dem vil hjelpe deg ja, ta med kvittering, så om det er noe galt med din ps3 så får du sikkert låne en ps3 av dem. om din ps3 blir sendt til rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå