AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har merket at jeg nesten er avhengig av godteri og snacks og lignende. Hvis jeg skal se på film eller TV og kose meg, så klarer jeg ikke dette uten godis og snacks. Da føles det så kjipt. Og mange ganger har jeg prøvd å slutte med å spise så mye godteri, chips osv, men da får jeg bare kraftig lyst på det igjen også ender jeg opp med å kjøpe mye av det igjen. Og jeg spiser veldig mye av det også. Noen tips til hvordan jeg kan avvenne meg? Gjerne metoder hvor man ikke savner det så mye heller. Anonymous poster hash: 4ad5f...84c Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Det er nok slik at forskjellige personer foretrekker forskjellige metoder. For meg er det stort sett cold turkey som fungerer best, og er nok det jeg ville satset på...selv om jeg ikke har erfaring med akkurat din avhengighet. Endret 14. september 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bytt det ut mot noe annet. Som lavkalroi alternativer, babygulerøtter, brokkoli, nøtter, osv.''Stangen'' til brokkolien er faktisk veldig god å spise rå, og er fantastisk godt til dipp og sånt! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Personlig trenger jeg egentlig bare noe å fikle med når jeg ser på film o.l. Som Buffy sier kan du bytte ut med sunn snacks. Selv pleier jeg å sitte med en camelbak-flaske med vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå