tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 En spiss i Arsenal, og han kan være skadet. ooo Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Voksent av Di Canio. Forstår han godt jeg.. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 En spiss i Arsenal, og han kan være skadet. ooo Gjennombruddet til Akpom bare. No worries Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hva gjorde Di Canio? Herlig med sunderlandtap. Ting begynner sakte men sikkert å se lysere ut. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hva gjorde Di Canio? Herlig med sunderlandtap. Ting begynner sakte men sikkert å se lysere ut.Han hisset seg opp mot dommerstaben grunnet et mål for Sunderland som allerede var blåst for frispark. Skulle vært fordel, dermed så vi nok en sint skallet mann. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Okey hvordan rettferdiggjør folk at dommeren skulle latt angrepet gå og ikke annulert scoringen? Det er korrekt at Sagna holdt og at det skulle vært et klart frispark, muligens kort, men etter Sagna holdt dytter Altidore han med to strake armer før han går forbi og putter ballen imål. Hadde det ikke vært frispark til Sunderland skulle Sagna hatt et da han ble dyttet med to strake. Sinnsykt digg å se Ozil, som burde endt opp med mer enn en assist idag. 3p og for øyeblikket top of the league! Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Han hisset seg opp mot dommerstaben grunnet et mål for Sunderland som allerede var blåst for frispark. Skulle vært fordel, dermed så vi nok en sint skallet mann. Han ga faktisk en ordre til dommeren om å sende han på tribunen, slik at han hvertfall gjorde noe riktig. Endret 14. september 2013 av OF5 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Han ga faktisk en ordre til dommeren om å sende han på tribunen, slik at han hvertfall gjorde noe riktig. Da misforstod jeg. Må si jeg har sansen for Di Canio. Liker litt klovneri og ekte engasjement på sidelinjen. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Da misforstod jeg. Må si jeg har sansen for Di Canio. Liker litt klovneri og ekte engasjement på sidelinjen. http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/di-canio-jeg-ba-om-aa-bli-bortvist-4121535.html Proof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå