nybb Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det siste året har jeg vel vært på innenlandsreiser 4-5 ganger, og har sovet fra jeg har satt meg i setet, til flyet har landet - hver gang. Jeg sover aldri i bil, tog, eller på bussen. Døser rett og slett av så snart jeg planter rumpa i et flysete. Er nokså irriterende, da jeg ofte har et ønske om å lese litt på flyet. Flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg opplever det motsatte. Prøver og prøver uten å lykkes! Sitter så jævlig krøkkete. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det hender, men jeg er stort sett for stresset til å kunne sove. Når jeg reiser med foreldre der jeg ikke tar meg av reisingen så sover jeg godt på fly, men reiser jeg alene eller med venner så klarer jeg ikke å sove hverken på toget eller på fly. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg oppfører meg som jeg er på bakken likesom jeg er i luften... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det hender, men jeg er stort sett for stresset til å kunne sove. Når jeg reiser med foreldre der jeg ikke tar meg av reisingen så sover jeg godt på fly, men reiser jeg alene eller med venner så klarer jeg ikke å sove hverken på toget eller på fly. Reis med meg så skal jeg passe på deg. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Setter telefonen i flymodus for å høre på musikk. Før 2-3 låter er spilt så er jeg vekke. Samme gjelder også på buss. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 En annen ting er at når jeg har flydd fra ett land langt una med en halt annen døgnrytme som f eks USA så kan jeg sove hele veien omtrent, men når jeg flyr til ett land så har jeg aldri sovnet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Reis med meg så skal jeg passe på deg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg er litt av samme typen som deg. Jeg har veldig vanskelig for å sove i bil og buss, men på fly så er det mye enklere. Liker å sovne med en gang man har lettet, og så våkne når man skal lande. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Stapper en snus i kjeften og våkner like før landing(uansett hvor smått og trangt det er). Genialt! Hadde vært bra om det hadde fungert på T-banen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Høres egentlig helt fantastisk ut. Kunne gjerne sovet gjennom alt av fly/tog/buss-reiser, å sovne med en gang er jo veldig greit. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Det høres ganske fantastisk ut, men på slike turer får jeg en ro som egner seg særdeles godt til lesing av både skjønnlitteratur og aviser. Sove kan man jo gjøre om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå