SmoothCriminal Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ute og jogget idag og etter en stund fikk jeg vondt, da mener jeg vondt ikke stiv eller krampe i hva jeg tror er soleus i leggen.Vil bare si det jeg veiger 117kg og er i relativt dorlig form.Her et et bilde som jeg brukte til og ta utganspunkt i hvilken muskel det hva. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg fikk ofte vondt i skinnleggen da jeg løp i gymmen osv før i tiden. Var vist overbelastning. Var en stikkende smerte i selve "benet" kjentes det ut som.. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Er mer en varende smerte ikke stikkende for hvert steg. Den blir værre pg verre og så må jeg gå. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Samme som jeg hadde det. Når jeg hadde løpetest osv så måtte jeg gi meg og måtte gå istedet. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Noe du gjorde for og forebygge eller noen ting du gjorde for og bli "bedre"? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gikk ned i vekt blant annet. Varm opp skikkelig, og da mener jeg SKIKKELIG. Utrolig viktig å varme opp bra. Og du kan jo f'eks trene opp leggene dine litt muligens, strekke de ut osv. Om problemet varer, så bør du jo dra til legen din. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Høres ut som overbelastning, ja. Du bør trene deg langsomt opp og i tillegg øve inn riktig løpsteknikk. Gode/riktige sko kan i begynnelsen være veldig viktig. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Legghinnebetennelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå