Eddorgus Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hei på dere Hva ville vært en passende pris for en PS vita pluss to spill? (Assassins creed 3 Liberation og Uncharted Golden Abyss) Jeg har også beskyttelse på skjermen og ei rem som du putter armen din inn i, en holder til spillene og en travel kit. Jeg tipper på rundt 1500,- er dette rimelig? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Tipper du får solgt til den prisen, ja! 1 Lenke til kommentar
Eddorgus Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Tipper du får solgt til den prisen, ja! Kjempe bra! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 på gamestop selle de PS vita med etui , 4 gb minnekort og 1. spill til 1500 . Så selv synst jeg kansje det er litt vel mye å kreve for en brukt. Men kan jo hende du finner noen som er villige til å betale . Lykke til med salget uansett 1 Lenke til kommentar
Eddorgus Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 på gamestop selle de PS vita med etui , 4 gb minnekort og 1. spill til 1500 . Så selv synst jeg kansje det er litt vel mye å kreve for en brukt. Men kan jo hende du finner noen som er villige til å betale . Lykke til med salget uansett Takk for det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 uncharted får man jo også gratis med ps plus så syns det var litt drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå